تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۸۹ • چاپ کنید    

تغيير نشانی وب‌سايت راديو زمانه


مراجعه‌کنندگان عزيز، وب‌سايت جديد راديو زمانه از اول دی‌ماه ۱۳۸۹، هم‌زمان با شب يلدا، راه‌اندازی شده است و شما می‌توانيد خبرها و مطالب روز را در نشانی http://radiozamaneh.com/ ملاحظه کنيد.

وب‌سايت قديم راديو زمانه تنها به‌منظور استفاده از آرشيو آن نگه‌داری شده است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

بنظرم زمینه‌ی بیش از اندازه سفید طرح جدیدِ زمانه چشم را اذیت می‌کند، بخصوص که بسیاری از خوانندگان در ایران ساعات پایانی روز را برای خواندنِ اخبار انتخاب می‌کنند. در طراحی پیشین پس‌زمینه‌ی کدر‌تر یکی از مزایایی بود که خواندن را راحت‌تر و چشمان خسته از کار روزانه را کمتر خسته می‌کرد، بخصوص اینکه طراحی طوری‌ست که چشم خواننده بیشتر متوجه‌ی مرکز صفحه است. برای مثال با صفحه‌ی BBC که همین‌طور سفید است و از فونتی نزدیک به شما استفاده کند مقایسه کنید که باعثِ این خستگی نمی‌شود چون چشم خواننده را متوجه‌ی خطی عمودی در مرکز و از بالا به پایین نمی‌کند بلکه بیشتر بصورت افقی حرکت می‌دهد.

-- هومن ، Dec 22, 2010

من كه قديمي رو بيشتر دوست دارم. اين وب سايت تازه زمانه رو از يك طراحي ويژه كه مخصوص زمانه بود محروم كرده و شبيه وب سايت هاي زرد(معادل مجلات زرد) كرده.

-- mehrdad ، Dec 24, 2010

اصلا خوب باز نمي شه

-- s ، Dec 24, 2010

در ايران بعضي از AOL 9.5 براي عبور از فيلتر استفاده مي کنند از جمله من. بعد از تغيير نشاني وب سايت شما، فقط صفحه اول و لينکهاي کناري آن ديده مي شود و بقيه مطالب صفحه در وسط نمي آيد و فقط تصويرهاي سر عنوان مي آيند.

-- بهزاد ، Dec 25, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)