تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

«فتنه‌گران جرأت نکردند به راهپیمایی بیایند»

احمد خاتمی، خطیب جمعه موقت تهران با اشاره به معترضان با عنوان «فتنه‌گران» گفت که آن‌ها جرأت نکردند، در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شوند.

این در حالی است که بنا به گزارش‌های منتشر شده، نیروهای امنیتی و هواداران دولت با حمله به معترضان و چهره‌های شاخص «جنبش سبز» و بازداشت موقت برخی آن‌ها مانع از حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن شدند.

میرحسین موسوی، نامزد معترض به نتایج انتخابات، با ممانعت نیروهای امنیتی برای شرکت در راهپیمایی مواجه شد و زهرا رهنورد، همسر وی نیز مورد ضرب و شتم نیروهای امنیتی قرار گرفت.

احمد خاتمی: «۱۴ شبکه بین‌المللی تلویزیونی در راهپیمایی ۲۲ بهمن،مستقر شدند تا بصورت مستقیم درگیری‌ها را روی آنتن ببرند»

محمد خاتمی و مهدی کروبی، دو تن دیگر از چهره‌های شاخص معترضان نیز در این راهپیمایی از سوی هواداران دولت مورد حمله قرار گرفته و مجبور به ترک راهپیمایی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، خطیب جمعه تهران در بخشی دیگر از سخنان خود از «حضور ۱۴ شبکه بین‌المللی تلویزیونی در راهپیمایی ۲۲ بهمن» سخن گفت و افزود: «این شبکه‌ها برای اولین بار پس از گذشت ۳۱ سال از پیروزی انقلاب، مستقر شدند تا بصورت مستقیم درگیری‌ها را روی آنتن ببرند نه این‌که برای منعکس کردن حماسه مردم آمده باشند.»

گزارش‌ها حاکی از آن است که خبرنگاران دعوت شده برای پوشش این راهپیمایی با اتوبوس به محل سخنرانی محمود احمدی‌نژاد منتقل شدند و اجازه تهیه گزارش از حضور مخالفان دولت و درگیری‌های رخ داده در حواشی مراسم را نداشته‌اند.

پس از ناآرامی‌های اخیر در ایران، شماری از خبرنگاران رسانه‌های بین‌المللی در ایران دستگیر شدند و اجازه کار بسیاری از خبرنگاران تمدید نشد.

احمد خاتمی، در ادامه معترضان را «فتنه‌گران، مغرضان و معاندان داخلی» نامید و گفت: «شما هشت ماه است که می‌گویید مردم و این مردم می‌گویند ما از هشت ماه شیطنت شما خسته شده‌ایم و ما را به خیر شما امیدی نیست، شر مرسان.»

«مردم می‌گویند ما از هشت ماه شیطنت شما خسته شده‌ایم »

در هشت ماه گذشته بیش از پنج هزار نفر از معترضان به «تقلب» در انتخابات و رخدادهای پس از آن بازداشت شده‌اند و دست کم ۴۰ نفر از آنان کشته‌ شده‌اند.

احمد خاتمی در ادامه، رنگ سبز که نماد معترضان است را «رنگ کذایی» نامید و راهپیمایان با رنگ سبز در ۲۲ بهمن را «طرفداران ضد انقلاب» خواند.

بنا به گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌ها، شمار زیادی از مخالفان دولت با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر اعتراض خود را به سیاست‌های دولت و رهبر ایران و بازداشت و زندان مخالفان اعلام کردند.

این در حالی است که رسانه‌های دولتی ایران، تصاویر معترضانی که با نمادهای سبز به خیابان آمده بودند را سانسور کرده و صدای برخی تصاویر پخش شده از راهپیمایی را قطع کردند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

اين از نجابت ايرانيان است كه نخواستند در راهپيمايي نمايشي تو و مزدوران آدمكش ولايت مطلقه بيايند. تو هم زياد ذوق زده نشو. عمرت كوتاه است و دولت كودتا هم مستعجل.
فرصت اندكي براي رجزخواني و روضه‌خواني داري. ايرانيان به زودي پاسخ اين ياوه گويي را مي‌دهند.

در ضمن عكس ماهواره‌اي گوگل را هم ببين شيخ كريه‌المنظر و ديو سيرت.

-- بدون نام ، Feb 19, 2010

البته اين جوثومه فساد رژيم تا حدودي راست مي گويد وما نبايد خودمان را گول بزنيم حضور ما در مقابل يك رژيم تا دندان مسلح با احشام فراواني كه دارد در اين روز مهم كمرنگ بود و من اينرا ناشي از نداشتن رهبري قاطع وعدم هماهنگي در اعتراضات مردمي مي دانم بياد بياوريد 25 خرداد و روز قدس و يا روز اشورا را اگرما يك هدايتگر قاطع داشتيم همان وقت كه ميدان ازادي رابا مليونها نفر پر كرديم بايد كا را يكسره مي كرديم وهنوز هم اميد به داشتن چنين روزي را داريم و اگر اتفاق افتاد از دست ندهيد كه حالا اين مردك ور ور كند

-- بدون نام ، Feb 19, 2010

حاج احمد آقا دوباره پر روشده! چند روز پیش به قول قرآن کمثل الکب ترسیده بود و اسم فتنه گران را عو ض کرد ه بود حالا دوبار متزرر شدن و فلوت می زند

-- بدون نام ، Feb 19, 2010

سایت های زنجیره ای چپ روسی از شعار فروپاشی برگشتند به بررسی قانون اساسی و دفاع از موسوی و حمله به روشنفکران دینی که حد اقل کنار رفتن دولت را میخواستند . مردم از این بازیها خسته و ناامید شدند . خصو صا با اصرار موسوی روی ارزشهای امام و انقلاب

-- simin ، Feb 19, 2010

این سیمین آقا خانم هم بد صیقه ای ست، و در هر سایتی همچون بت عیار برنگی در می آید و از قول مردم چیز میز می نویسد. سرورشان اعلام کرده بود که بزودی بسیج فضای مجازی و غیز مجازی و حقیقی را تسخیر خواند کرد ولی آن بیچاره به اندازه ی دوغش پنبه زده بود و به اندازه ی لپش باد در کرده بود ولی باور کنید او نمی دانست که فرزندان طبیعی امام راحل و امام رهبر فرزانه اینهمه خرد هنگفت را بکار گیرند تا جایی که امام کبیر هم در قبر از خنده بر این همه کاردانی این ارباب ادعا بخندد و از خنده بر خود... و بقیه ی ماجرا.
اما واقعیت این است که من معنی چپ روسی را نمی فهمم، چپ شوروی خب بله بود، اما روسها در دست راتی بودن حتا کت آمریکاییها را هم از پشت بسته اند. بنا بر این این مزخرفات به همان قدر ناشیانه است که تسخیر فضای اینترنتی بدست برادران بسیخ و سپا! البته بنده نه به چپ حمله می کنم و نه به چپ می تازم ، ولی چپ و راست برای ایران ملی و ایران ایرانی هر دو واجبند. این خانم سیمین آقا و هم نژادهای ایشان باید یادشان باشد که موسوی آخرین کسی ست که می تواند بدون جنگ داخلی این سیستم ضد بشری اسلامی شیعی را تبدیل به یک نظام ایرانی کند. در غیر این صورت وای اگر از پس امروز بود فردایی
زنده باد انقلاب ایرانی
زنده باد جمهوری ایرانی

-- بدون نام ، Feb 19, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)