تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

اعتراض حداد عادل به شعار علیه فرزند رهبر

غلامعلی حداد عادل، نماینده اصول‌گرای مجلس ایران می‌گوید که «دشمنان» در پی مخدوش کردن «قداست رهبری» هستند.

آقای حداد عادل که روز گذشته، چهارشنبه در جمع مدیران و استادان دانشگاه‌های یزد سخن می‌گفت، ادامه داد: « اهانت‌ها به رهبری در روز عاشورا و اهانت به فرزند رهبری در تظاهرات‌های چندماه گذشته نمونه‌ای از این اقدامات است.»

در چند ماه اخیر در برخی راهپیمایی‌های اعتراضی، علیه آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی شعارهایی داده شده‌است.

آقای حداد عادل می‌گوید هزینه کردن یک میلیون دلار برای درمان عروس «شایعه‌» است

مخالفان دولت با اشاره به «نقش مجتبی خامنه‌ای»، پسر رهبر جمهوری اسلامی در سرکوب معترضان، علیه وی نیز شعارهایی داده‌اند. مجتبی خامنه‌ای، همسر دختر غلامعلی حداد عادل است.
آقای حداد عادل می‌گوید هزینه کردن یک میلیون دلار برای درمان عروس آیت‌الله خامنه‌ای «شایعه‌» است.

به گفته وی برخی شایعه کرده‌اند حساب بانکی یک میلیارد پوندی که انگلیس آن را مسدود کرده متعلق به فرزند رهبر است.

چندی پیش اخبار غیر رسمی در مورد دارایی‌های آیت‌الله خامنه‌ای و فرزندانش از سوی محسن مخملباف، کارگردان مقیم فرانسه منتشر شد.

آقای حداد عادل می‌گوید که «دشمنان» پس از درگذشت آیت‌الله خمینی، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی به این نتیجه رسیده‌اند که «تا جایگاه رهبری محفوظ است، کاری نمی‌توان کرد.»

وی اطاعت از ولی فقیه را همانند «اطاعت از امام معصوم» واجب دانست و گفت رابطه مردم با «رهبری» یک رابطه صرفاً «سیاسی» نیست و مردم «بر حسب وظیفه شرعی» از رهبری اطاعت می‌کنند.

محمد خاتمی، رئیس جمهوری پیشین ایران روز یک‌شنبه هفته جاری از آیت‌الله خامنه‌ای درخواست کرد که «رهبر همه کشور و همه مردم» باشد.

وی تعلق یافتن رهبری نظام به یک جناح سیاسی را «جفا» به آیت‌الله خمینی، انقلاب و اسلام دانست و گفت: «اگر سیاست‌ها و رفتارهایی وجود دارد که این تلقی در جامعه پدید می‌آید، باید این سیاست‌ها و روش‌ها عوض شود.»

غلامعلی حداد عادل، در ادامه «تقلب» در انتخابات را یک ادعای دروغ دانست و دلیل ادعای خود را «نحوه طرح مساله تقلب و شیوه اعتراض به انتخابات» عنوان کرد.

حداد عادل: کشته شدن چند نفر در کهریزک مسئله اصلی نیست

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اظهار این‌که «این روزها دیگر کسی در مورد مساله تقلب در انتخابات حرفی نمی‌زند و کهریزک و کشته شدن ندا آقاسلطان مسئله شده‌است»، گفت: «به این مسئله باید رسیدگی شود اما کشته شدن چند نفر در کهریزک مسئله اصلی نیست.»

مهدی کروبی، نامزد معترض به نتایج انتخابات چندی پیش در یک سخنرانی گفته بود: «اصلاً مسئله انتخابات نیست. مسئله این است که در این کشور در کهریزک چهار نفر جوان کشته شدند.»

گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌ها حاکی از شکنجه بازداشت‌شدگان پس از انتخابات در بازداشتگاه کهریزک است. کمیته ویژه مجلس نیز کشته شدن چهار تن از معترضان بر اثر شکنجه در این بازداشتگاه را تائید کرده‌است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

اگر فرزندان خامنه ای و دختر شما٬ آقای حداد عادل٬ در میان این کشته شدگان بود٬ بازهم با بی تفاوتی می گفتید مسئله ای نیست؟

-- ایرانی ، Feb 4, 2010

مرگ جنبش سبز فرا رسيده است. اين را خودشان هم مي دانند. 9 دي اتمام حجت ما بود به جاسوسان بيگانه. اما اين را بدانيد اگر هم روزي رهبري و دولت مجبور شوند امتيازاتي به جلبك ها بدهند ملت اين امتياز را كوفت موسوي و ازنابش مي كنند. مردم پشت ولايت تا شهادت ايستاده اند تفاوت ما و سبز ها در اين است كه ما به وظيفه مي انديشيم حتي اگر شكست بخوريم پيروزيم. بنابر اين موسوي و امريكا و اسرائيل و غرب با بد طرفي درگير است. لبيك يا خامنه اي

-- اميري ، Feb 4, 2010

مردم بجای شعار دادن باید اقدام عملی کنند.
تحریم ایرانسل یکی از پیشنهادات جنبش است.

-- علی ، Feb 4, 2010

اطاعت از ولی فقیه را همانند «اطاعت از امام معصوم» واجب دانست !!!!!!.....«تقلب» در انتخابات را یک ادعای دروغ دانست!!!!....کشته شدن چند نفر در کهریزک مسئله اصلی نیست!!!!

مشق قاسم :دروغ چرا؟...تاقبرآآآ....!!!

-- Mehran ، Feb 4, 2010

"مجتبی خامنه ای" از عوامل اصلی روی کار آوردن لمپنی به اسم "محمود احمدی نژاد" در سال 1384 و هدایت کننده "کودتای 22 خرداد 1388 " بود.

-- حمید رضا ، Feb 4, 2010

جواب به آقای ایرانی! پاسخ به شما که پرسیده اید :اگر فرزندان خامنه ای و دختر شما٬ آقای حداد عادل٬ در میان این کشته شدگان بود٬ بازهم با بی تفاوتی می گفتید مسئله ای نیست؟ بله، پاسختان آری ست. اینان آری از آدمیتند! اینان معنای زندگی را نمی دانند، اینا از بدو تولد تا روز مرگ را به مرگ می اندیشند، اینان سرفرزند خود را میبرند، آقای آیت الله جنتی سر فرزند و داماد خودش را و عروس خودش را برید! ملاحسنی خودش به شقیقه فرزند خودش تیر شلیک کرد! دو فرزند و دو عروس گلزاده ی غفوری را سربریدند و او به همین خاطر لباس کریه روحانیت از تن بیرون کرد و در سرانجام زندگیش گفت که تنها بخدا باور دارد و نه به الله و دین و ایمانی دیگر. و برو معنی سخنش را بنیوش! روحالامینی وقتی پسرش زیر تجاوز شهید شد رفت نزد خامنه ای و به او گفت که فرزندش ابراهیم وار و اسماعیل وار در پای مسیح دوران قربانی کرده، و با گریه گفت امید است رهبری این قربانی را بپذیرد. آری برادر اینان این چنینند! هشدار.
زنده باد انقلاب سبز
زنده باد جمهوری ایران
و زنده باد این سایت زمانه که خاری ست در چشم دشمنان ایرانیت

-- بدون نام ، Feb 4, 2010

پاسخ به آقای ایرانی که پرسید: اگر فرزندان خامنه ای و دختر شما٬ آقای حداد عادل٬ در میان این کشته شدگان بود٬ بازهم با بی تفاوتی می گفتید مسئله ای نیست؟
بله جان من! بله! مکتب و آیین اینان سر در خون دارد! مرگ پروری جزو نیات عالیه اینان است! اینان فضیلتشان در رزالتشان است، اینان فضیتشان در مرگ و نیستی ست! جنتی پسر و عروس خودش را در پای پلکان مسجد و حسینه سربرید! ملاحسنی در رضاییه با رگبار تفنگ ژسه کاسه ی سر پسر خودش را برداشت! و بعد رفت نهار خورد! خامنه ای و خمینی و هاشمی رفسنجانی هر سه در اینک صادق قطب زاده صد در صد بیگناه است باخبر بودند، اما اقتضای مرگ اندیشی و مرگ خواهی و نگاه به مرگ داشتن از شرافت انسانیت آنان قوی تر بود، آن بیچاره را با یک خبر جعلی و حتا غیر ممکن که او هزار و سیصد متر زیر خانه ی خمینی را نقب زده تا آنرا منفجر کند آن بیچاره را که بیشتر از بیست سال مثل سگ پشت سر خمینی راه رفته بود و تملقش را گفته بود و چاپلوسیش را کرده بود مثل بره کشتند! جلوی پای مسجد و حسینه کشتندش! آری کشتندش تا این درخت زیبای اسلام و تشیع زیباتر شود! فرزندان گلزاده ی غفوری دوپسرش را با دو عروسش را و دختر و دامادش را باز جلو حسینیه و مسجد سربریدند! سربریدند تا اسلام فربه شود و آن بابا که حالا شده اصلاح طلب کتاب «فربه تر از ایدئولوژی» را بنویسد. همان کسی که حالا می گوید در انقلاب فرهنگی کی بود کی بود؟ ما نبودیم! همین گلزاده ی غفوری عمامه از سر برداشت، عبا از تن بدر کرد، و کت و شلواری آنسانوار بر تن نمود و گفت که از همه چیز برده است ، از دین و از اسلام و از تشیع و تنها به خدا باور دارد! و البته گفته بود نه الله! برای همین هم حتا اصلاحطلبان نیز داخل آدمش ندانستند و در انزوا ای بیست و هشت ساله جان داد! منتظری امید امت و امام را بیست سال جانکندن و حصر برش تحمیل کردند، چون می گفت خوی ایرانیت دارد و در این ایرانی بودنش مسر بود و می گفت تنها آدم را ملاک دارد و نه ایمان را! آیت الله شریعتمداری نیز به جرم اینکه قبل از هر چیز ایرانی بود کشتندش، طالقانی را نیز با آن دقی که به او دادند و مجبور شد پنهان شود چرا که گفته بود مجاهدین هم آدمند، آری او را نیز هر طور شده بود از سر راه خود برداشتند! دفتر اینان پر است از فرزند کشی و فتوای قتل، آنها اگر امروز می دانشتند که اگر یک ملیون نفر بکشند حتا فرزندان خودشان را ولی بتاز سر قدرت خواهند ماند و همه چیز پایان خواهد یافت شما بدان که حتا یک لحظه تردید نمی کردند! همه ی مسئله ی اینها این است که فهمیده اند اگر بخواهند بر قدرت بمانند باید دست کم پنجاه ملیون بکشند! و برای حکومت کردن، زور گفتن، کشتن، زندان کردن و چپاول کردن و غیره نیاز به آدم دارند بنا بر این این کار را نخواهند کرد و برای همین نیز سرنگون خواهند شد. حتا اگر به این سایت زمانه دستبرد بزنند و ... برای همین هم بدان که پاسخ پرسشت مثبت است. ولی بیست و دوم بهمن، روز نجات میهن را دریاب!
تنها ره رهایی
رنگ سبز حنایی
باید از خونه بیرون بیایی
زنده باد انقلاب سبز
زنده باد جمهوری ایرانی

-- بدون نام ، Feb 4, 2010

حیف کاغذ و وقتی که صرف خزعبلات این نوکر خامنه ای بشود. آیا از چنین شخصی که با وقاهت قبول کرد تا خود با تقلب و سفارش خامنه ای به مجلس راه بیابد و بر کرسی تکیه بزند انتظار دارید که تقلبات انتخابات را قبول کند؟ درست که همه اینان مجنون قدرت و عاشق مال و منال اند، اما چنین افرادی مسیر منافع خودرا خوب میبینند و بهمین دلیل خودفروشی آنها به آسانی و ارزانتر از زنان روسپی صورت میپذیرد

-- Mohammad ، Feb 4, 2010

با کی حرف میزنی؟ اگر این انسان بود که اینجوری با آن خانواده وصلت نمیکرد- یک بهانه ای می آورد. - بعضی ها حاضر هستند نو جهنم وزیر باشند تا تو بهشت آبدارچی !

-- محمد ، Feb 4, 2010

نفرین بر این مذهب سیاه و مردم فریب شما آقای حدادی که اولین بار با با تقلب بزرگ و ابطال آرای آقای رجایی به مجلس رفتید

-- یک فرزند شهید ، Feb 4, 2010

chand nafar mohem nist hame bayad fadaie aghaie rahbar va damade agha beshan moteasefam vase in mamlekat ..

-- ali ، Feb 4, 2010

آخه عزیزای من. اینا ملتو احمق و نفهم فرض کردن. عزیز من فرض کن من 1 میلیون دلار پول دزدیدم بعد ملت میفهمن چیکار میکنم؟ میرم حسابمو به نام رفیقی دوستی فامیلی چیزی میکنم. بعد میام عربده میزنم که من گه خوردم حساب 1 میلیون دلاری داشته باشم.
آخه حاکمای عاقل و دانا، نشانه های داشتن حسابهای میلیاردی رهبر مثل روز روشنه. چه جوری؟ اینجوری که ایشون به راحتی به کثافتایی که سالهاست دارن میخورن و میبرن هیچی نمیگه. نمیتونه بگه. چرا؟ معلومه چون با هم سر یه سفره ان.
اتفاقا عادل جیگر یه حرفیو درست زده بعضیا فهمیدن که باید رهبر رو فاسد کرد. اما اشتباهش میدونین چیه. این کارو آمریکا نکرد. آخوندا، رفسنجانی و دار و دسته خودشون که قبلش خورده بودن این کارو کردن که دمشون گرم موفقم شدن. دیگه همتون از سر تا ته توی گه گیر کردین. خدا رو شکر. ظلم پایدار نمیمونه.
ببین عادل جان ملت ایران گاو و خر و نفهم و احمق نیست. اگه 30 سال دروغ گفتین چیزی نگفتن این از بزرگواریشون بوده که شما متاسفانه اینو به حساب گاو بودنشون گذاشتین.
حساب مسابای شما ها هم در میاد اون روز میبینیمت بازم زبونت همین قدر درازه.

-- علی امیری ، Feb 4, 2010

ایشان با کدام منطق و صلاحیت دینی نطق کردند که اطاعت از سید علی اطاعت از امام معصوم است . بقول اقای خمینی ما را که اسلام امریکایی داریم را دیگر اینقدر دین زده نکنید و این یه زره ایمانمان را هم نگیرید . زنده باد ایران

-- رستم ، Feb 4, 2010

بله مساله اصلي ولايت فقيه است كه ما را از هر حركت اصلاحي باز ميد‌ارد

-- بدون نام ، Feb 4, 2010

اعتراض "حداد ظالم" به شعار علیه "داماد خودش" !

-- خس و خاشاک ، Feb 4, 2010

مرده شوی خودت و دامادت ؛ با هم !

-- دشمن ، Feb 5, 2010

هفتصد هزار رای مردم تهران باطل شد تا ایشان مفسر و مدرس قران به مجلس ششم راه یافتند انتظار سخن حق از چنین فردی انتظاری باطل است

-- بدون نام ، Feb 5, 2010

غلامعلی حداد عادل، در ادامه «تقلب» در انتخابات را یک ادعای دروغ دانست و ...
--------------------------------------------------
خود "حداد" با دوپینگ شورای نگهبان در سال 1378 بجای "علیرضا رجائی" منتخب مردم ؛ وارد مجلس ششم شد.

-- محسن م ، Feb 5, 2010

آقای امیری

چگونه اطاعت از رهبر غیر معصوم اطاعت از امام معصوم شده؟ کجای کاری؟ یک سری به خودت بزن ببین چی داری میگی.

برادر من دعوا سر لحاف ملاست ، اشکال از مقدس انگاشتن نامقدسها و بلاهت امثال شماست.

نه رهبر شما نه موسوی نه شاه و نه آمریکا اجازه حکومت به ایران را دارند

امیدوارم روزی که ایرانیان بر ایران حکومت میکنند را ببینم و نه کسانی که فقط جیب خود را دیده و مملکت را به شکل مغازه اداره میکنند

غریب وطن بینوا وطن

-- علی ، Feb 5, 2010

اي رهبر آزاده **قبرت شده آماده

-- عراده ، Feb 5, 2010

قداست ؟

جون من شوخی‌ میکنی‌ حداد ؟

-- shahram ، Feb 5, 2010

پدرجان،
اول - به نظر می رسد که کم کم دارید صدای مردم می شنوید و این پس از هشت ماه پیشرفت خوبی است!
دوم - این مردم تمام این نظام از صدر تا ذیلش را نمی خواهند، یعنی رهبر خون ریز کودتا، رئیس دولت کوتولۀ سیاسی، و بقیۀ عمال آنها.
سوم - جناب مجتبی فرزند رهبر کودتا و داماد خلف جنابعالی نیز به گمان اینکه می شود از نمد این نظام کلاهی برای خودش دست و پا کند چهار سال پیش با برسر کار آوردن کوتولۀ سیاسی وارد بازی شد و حالا میدان داری می کند. ایشان هم اگر چشت گوششان را دیدند، زمامداری این مملکت را خواهند دید.
و اما در جواب جناب امیر:
اول - آنکه مرگش فرا رسیده نظام فاسد اسلامی است.
دوم – پنداری شما خودتان هم شعبده بازی نهم دی را باور کرده اید؟ هشت اعتراض بی وقفه رو با یک نمایش چند نفره فراموش کردید؟ بنابراین بیست و دوم بهمن امسال روز سختی تحمیل واقعیت خواهد بود!
سوم –این کوتولۀ سیاسی شما که تنها قادر است به بیگانکان امتیاز بدهد (امتیاز نفت دریای خزر، قیمت گاز به هند و ترکیه، نام خلیج فارس، درخواست عضویت در شورای حکام عرب و ...) مارا با اوکاری نیست.
چهارم – نیازی هم به امتیاز جناب رهبر نیست چراکه بزودی ایشان هم جام زهرمار را سر خواهند کشید
پنجم – فعلاً این ملت ایران است که با هشت ماه مبارزه خواب راحت را بر شما حرام کرده! چندان زحمت "کوفت" کردن امتیازات به جنبش سبز را متحمل نشوید!!
ششم – نظام اسلامی طی سی سال گذشته با تئوری های "عمل به وظیفه" صحنه گردان فرآیند مغزشویی ملت ایران و به کشتن دادن بیش از یک میلیون ایرانی در جنگی خانمان سوز بود و بواسطۀ فقدان درایت در مدیریت کشور و پاسداشت خاک میهن، با مهملاتی نظیر "پیروزی در شکست" بیش از هشت سال، روزگار ملتی را سیاه و حداقل دو نسل از این ملت را در ماتم فرو برد. زمان مصرف این مهملات پایان یافته.
هفتم – این خوب می دانیم که آزادی خواهان و اصلاح طلبان با "بد طرفی" درگیر شده اند، ملت امروز ایران عصارۀ پاکی و تاریخ چند هزار سالۀ رنج و ظلمی است و شمایان هم میراثدار تمامی پلیدی ها. جانشینان به حق چنگیزها، هیتلرها و استالین ها
هشتم – با این همه مرگ و کشتار در قاموس جنبش سبز نیست. جنبش سبز برخلاف شما که خواهان حذف ماهستید، تمایلی به نابودی شما ندارد. شما عاشقان ولایت با ولیتان بمانید، حتی حق حرف زندن هم خواهید داشت اما به تناسب وجودتان. بمانید و با تمام وجودتان آزادی، آبادی و سربلندی ایران را نظاره کنید. با دیدۀ حسرت بنگرید که چگونه درخترکان و پسرکان این دیار فردایی بدور از خون، وحشت و سیاهی خواهند داشت. نظاره کنید، این تازه آغاز ماجراست...

-- زوربای یونانی ، Feb 5, 2010

جناب آقای امیری عزیز
من به عنوان یک ایرانی که از شرایط موجود بسیار دلزده و خشمگین هستم باید به عرض برسانم که یقین داشته باشید که در صورت تغییر اوضاع کنونی حتما کسانی مانند بنده هستند که به فکر باز کردن در باغ پر فیض شهادت به روی شما و اعضای محترم خانواده تان باشند و قطعا با این نگرش زیبایتان به امور، چهره و وجنات نورانی و قابل تمییزی دارید.
ان شا الله خداوند به شما توفیق شهادت عطا کند!!

-- امیر منتقم ، Feb 6, 2010

جناب آقای امیری عزیز
من به عنوان یک ایرانی که از شرایط موجود بسیار دلزده و خشمگین هستم باید به عرض برسانم که یقین داشته باشید که در صورت تغییر اوضاع کنونی حتما کسانی مانند بنده هستند که به فکر باز کردن در باغ پر فیض شهادت به روی شما و اعضای محترم خانواده تان باشند و قطعا با این نگرش زیبایتان به امور، چهره و وجنات نورانی و قابل تمییزی دارید.
ان شا الله خداوند به شما توفیق شهادت عطا کند!!

-- امیر منتقم ، Feb 6, 2010

آقای امیری
اینکه انسان حاضر باشد جانش را در راه باورش و عمل به وظیفه فدا کند عملی شجاعانه و قابل ستایش است، اما ارزیابی دوباره باورها نیز خالی از شجاعت نیست. واقعا چشم بستن بر اینهمه دروغ و نارسایی و سو رفتار حاکمیت و جاسوس و فریب خورده خواندن هر مخالقی ساده ترین کاری نیست که میتوان انجام داد.

-- رضا بابک ، Feb 6, 2010

آقاي اميري سي سال شما مملكت را در اختيار داشتيد چه كرديد خود را سربازان امام زماني خوانديد كه اگر بيايد گردن شما را مي زند در اين سي سال يك روز آب خوش از گلوي مردم پايين نرفت اين هارتو پورتها را براي ما نكن آمريكا سگ شرف دارد به روسيه و چين كمونيست كه ولي فقيه شما براي ارتباط با آنها خود را به آب و آتش مي زند خودتان را گول نزنيد جوانان اين آب و خاك ديگر اين كشور را در اختيار ولي فقيه شما قرار نخواهند داد تا بلكه مردم نفس راحتي بكشند.

-- بدون نام ، Feb 12, 2010

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)