تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
امام جمعه اصفهان:

«اغتشاش‌خواهان روز قدس دستگیر شوند»

امام جمعه اصفهان در خطبه‌های امروز خود اظهار داشت: «کسانی که روز قدس را برگ سبزی می‌دانند برای ادامه اغتشاشات باید دستگیر شوند.»

اشاره آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد به درخواست منابع خبری «جنبش سبز» و مهدی کروبی، از مردم برای حضور اعتراضی در راهپیمایی امسال روز قدس است.

مهدی کروبی، از نامزدهای انتخاباتی اخیراً اعلام کرد که «شما در روز قدس نیز بار دیگر قدرت مردم را خواهید دید و متوجه می‌شوید که مردم از چه فکر و اندیشه‌ای حمایت می‌کنند».


سید یوسف طباطبائی‌نژاد

به گزارش خبرگزاری مهر،‌ آیت‌الله طباطبائی‌نژاد در ادامه گفت: «انتظار می‌رود مردم ایران همواره همچون دیگر سال‌ها در روز قدس وارد صحنه شوند و این امر را برای دشمنان به اثبات رساند که مردم ایران همواره در کنار یکدیگر هستند.»

این سخنان امام جمعه شهر اصفهان هم‌زمان است با سخنرانی امروز آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در نماز جماعت تهران.

آیت‌الله علی خامنه‌ای امروز در اشاره به حضور معترضان در راهپیمایی روز قدس جمعه آینده گفت:
«مواظب باشید کسانی از این روز برای تفرقه استفاده نکنند. از تفرقه باید ترسید. با تفرقه باید مقابله و مبارزه کرد.»

«متأسفانه هنوز دستگیر نشده‌اند»
آیت‌الله طباطبائی‌نژاد نماینده ولی فقیه در اصفهان در ادامه خطبه امروز خود افزود: «مردم از دستگاه قضائی می‌خواهند تا با کسانی که مایه واقعی فساد در اغتشاشات اخیر هستند، برخورد شود. متأسفانه هنوز برخی از کسانی که مایه اصلی فساد هستند، دستگیر نشده‌اند که باید قوه قضائیه با این افراد نیز برخورد نماید و آن‌ها نیز دستگیر شوند.»

وی ادامه داد: «چرا باید یک عده جوان را محاکمه نمود که در واقع گول خورده‌اند و خود نیز بر این نکته اشراف داریم که آن‌ها افرادی گول خورده هستند که اکنون نیز به اشتباه خود پی برده‌اند و کسانی که پخته سیاست بودند و هنوز نیز در بروز اغتشاشات نقش دارند آزاد باشند.»

مقامات جناح اصول‌گرا در هفته‌های اخیر مکرراً خواستار دستگیری و محاکمه کسانی شده‌اند که از آن‌ها به عنوان «سران اغتشاشات» یاد می‌کنند.

Share/Save/Bookmark

در همین رابطه:
آیت‌الله خامنه‌ای در مورد روز قدس: «از تفرقه باید ترسید»

نظرهای خوانندگان

اولین کسانی که به جرم نسل کشی ایرانیان دستگیر خواهند شد، تو بی آبرو و بقیه نمایندگان اوباش مفتخور و دزد و مزدور بیت ولایت و پیروان امام جنایتکار هستند. آنروز، دیر نخواهد بود.
جبهه مفتخوران نظام فاسد اسلامی،

-- Jebhe Polomp Nezam Ezlami ، Sep 11, 2009

dorood bar ayatollah Taheri emam jomeh waghei mardom esfahan

1) "shoraye marajea" be rahbari ayat ozma: montazari, sanei, bayat zanjani,mousavi ardebili, shobayr zanjani, mousavi tabrizi,safi golpayegani.........tashkil gardad.

2) band 111 ghanoon asasi ejra gardad.

3) entekhabat azad riyasat jomhoory bar gozar shavad.

ba sepas

mazdaq

-- MAZDAQ ، Sep 11, 2009

از جوانهای گول خورده حرف میزنه و دلش براشون میسوزه و میگه باید سران جنبش رو دستگیر کرد! نمیدونه اگر هم تا حالا این جوونها کمتر تو خیابون ظاهر شدن به خاطر همین سرانه که دارن سعی میکنن با آرامش بیشتر و تلفات کمتر این جنبش به پیش بره!

-- گول ، Sep 12, 2009

رژیم ...اسلامی روز بروز رسوا تر میشود.بگذار تا رژیم خون و هراس از خیزش پر غرور مردم ایران بر خود بلرزد.
بگذار تا جنبش مردم رژیم دروغ و ریا ،تقلب و فساد،خرافات و جهل،رژیم ضد خرد،رژیم ضد زندگی‌ را سرنگون کند.خیزش مردم ایران خجسته با د.این رژیم اهریمنی بزودی بدست پرتوان مردم ایران به زباله دان تاریخ سپرده ،و دامن کشور از این لکه ننگ پاک خواهد شد.دور نیست زمانی‌ که پرچم آزادی ،صلح و دوستی‌ ،خردگرایی و احترام به زندگی‌ و محیط زیست بدست جوانان ایران زمین برافراشته گردد،ایران جایگاه سزاوار خویش را در خانواده جهانی‌ بدست آورد،و الهام بخش نیکی‌ و نیکوکاری در جهان باشد.

-- boroo ، Sep 12, 2009

به رهبران جنبش سبز

مردم را هر چه بیشتر باورکره و به انها بها دهید. از نیرو ها مردمی در جبهه های مختلف با توجه به تخصص آنها استفاده کنید. از نیرو های صادق ارتش یک ارتش حامی جنبش سبز بسازید تا در زمان لزوم و شکست دشمن بتوانید از فرار انها از مرز ها جلو گیری کنید. در واقع باید همین حالا دولت و مجری قانون را داشته باشیم تا پیروز شویم. تلویزیون جنبش سبز را راه اندازی کنید

-- Amir ، Sep 12, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)