تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

آیت‌الله خامنه‌ای: باید از تفرقه ترسید

آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در نماز جمعه امروز گفت: «کسانی که علیه نظام شمشیر کشیده‌اند باید با آن‌ها مقابله بشود.»

وی افزود که تفاوت نظرات نباید به کشمکش بینجامد و اگر مخالفان نظراتی دارند که علیه امنیت ملت و اصول نظام است «با آن‌ها مقابله خواهد شد.»

رهبر جمهوری اسلامی در مورد روز قدس که معترضان انتخاباتی گفته‌اند در آن حضور می‌یابند گفت:
«هفته آینده جمعه روز قدس است. این یکی از برجسته‌ترین یادگارهای امام عزیز ماست. ملت ما هم در این روز راهپیمایی خواهند کرد. این روز متعلق به مسئله قدس است و ضمناً مظهر وحدت ملت ایران است.»


وی در مورد راهپیمایی روز قدس امسال که مهدی کروبی نیز از هواداران خود برای شرکت در آن دعوت کرده افزود: «مواظب باشید کسانی از این روز برای تفرقه استفاده نکنند. از تفرقه باید ترسید. با تفرقه باید مقابله و مبارزه کرد.»

وی افزود: «در طول سال‌ها سعی کردند این را هم به هم بزنند. در گذشته نتوانستند و در آینده هم انشاءالله نخواهند توانست.»

آیت‌الله خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنانش گفت: «در بلواهای بعد از انتخابات مردم کشورهای مسلمان نگران‌شده بودند و به آشنایانشان در ایران زنگ می‌زدند.»

آقای خامنه‌ای ادامه داد: «مراقب باشید یک جمهوری اسلامی تقلبی نخواهند برای ما درست کنند.»

وی هم‌چنین در مورد جدایی دین از سیاست هشدار داد و گفت: «از خطرات جدایی دین از سیاست این است که وقتی سیاست از دین جدا شد از اخلاق جدا می‌شود.»

وی هم‌چنین درباره مخالفت‌های کشورهای غربی با سیاست‌های جمهوری اسلامی در مورد کشور بریتانیا گفت: «سابقه خباثت انگلیس‌ها در ایران ۲۰۰ ساله است. مخالفت این‌ها کسی را به وحشت نمی‌اندازد.»

آیت‌الله خامنه‌ای هم‌چنین گفت که ایران «در حق خود برای داشتن فناوری هسته‌ای استوار می‌ماند.»

در نماز جمعه این هفته دانشگاه تهران گروهی از مقامات ارشد جمهوری اسلامی از جمله محمود احمدی‌نژاد، علی لاریجانی، سخنگوی مجلس و صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه حضور داشتند.

Share/Save/Bookmark

در همین رابطه:
«مردم روز قدس را سیاسی نکنند»
دعوت کروبی برای شرکت در راهپیمایی قدس

نظرهای خوانندگان

din mitune ba siasat kar kone ama akhund az siast jodast .baba bargardid tu machedatun .berin rozatuno bekhunin in mardome bichararo bischtar az in azyat nakonin!! aghabat nadare! az ma goftan!!

-- zede enghelab ، Sep 11, 2009

اگر توجه کنید رهبری اعتراف می کند که تلفها تحت کنترل است! ولی رهبری نمی داند که روز قدس کارش ساخته خواهد شد.
رهبر مکذب انقلاب ما بیشماریم، روز قدس را همچون پتک بر سرت خواهیم کوبید. روز قدس ما همه بر علیه تو شهادت خواهیم داد. ترا از صحنه بیرون خواهیم کرد! ترا که هم مظهر شرفی و هم مظهر غیرت، هم دارای ناموس، و هم بقول اخوان دوست سابق خودت تاج عرب بر سر داری!
اگر گرفتار شدی به من خبر بده من آدرس سوراخ صدام را برایت می فرستم. تلفن من سه صفر باز هم صفر و و بعد دوصفر هفت است. امیدوارم معنی حرفم را بفهمی زیرا اینطور معلوم است که معلوم الحال شده ای و داری از حال می روی! منم یکی از فامیلای دورت! اگه رفتی تو سوراخ من خودم برات آب و دونه میارم!

-- بدون نام ، Sep 11, 2009

اينجا تفرقه يعني مردم.
در ضمن ولي امر مسلمين باطري اش تمام شده. و علم اش ته كشيده و ادامه ي ولايت اش را به دست اوباش اش سپرده

-- بدون نام ، Sep 11, 2009

اظهار نظر در مورد فرمایشات ایشان و و در عین حال رعایت ادب تقریبا ناممکن است. تنها میتوانم بگویم ایشان، براحتی توی چشم ملت نگاه میکند و دروغ میگوید.
آقا!!! اگر تجاوز به جوانها در زندانها اخلاق و اسلام است. ما هیچکدامشان را نمیخواهیم، چرا نمی فهمی؟

-- فرید ، Sep 11, 2009

ba salam, Vaghean keh tars tamame vojoodeh rahbaro gerefteh. tars az Ghods, Tars az ekhtelaf, Tars telfonha , tars jomhoori taghalobi .....................Tars az jonbesh sabz.I can see a free iran from this regim on the horizon. not far off.....

-- SABZAM SABZ ، Sep 11, 2009

ماروز قدس توی دهن همه ی کسانی که به اسم اسلام ملت رو نابود می کنند خواهیم زد.خوشحالم که این یک هفته خامنه ای و دارودسته اش خواب نخواهند داشت.

-- بدون نام ، Sep 11, 2009

hala hi zerto pert kon akharesh bebinam mesle sadam hssien as too koodum sorakh mikeshanet birooon ali ...

-- hekda@web.de ، Sep 11, 2009

«مراقب باشید یک جمهوری اسلامی تقلبی نخواهند برای ما درست کنند.
حرفهای بالا دقیقا حرفهای خود خامنه ای است. ایا او در بیان کردن ان گاف داده ویا اوضاع بسا خرابتر از ان است که این حداقل ها از خیمه سوراخ سوراخ
ولا یت بیرون میزند.البته هر چقدر دیکتاتورها خودشان را زرنگ وهوشیار بدانندولی وقتی مردم مظلوم وارد میدان شدند دو راه در پیش روی دیکتاتورها میگذارندتسلیم ویا ادامه جنایت وخیانت.حالا انطور که ازحرفهای سید علی بر می اید او دومی را انتخاب کرده است.پس باید به او گفت خوب فهمیدی که نظام نحس ات در گل فرو رفته وباور داشته باش که مردم با یک فشار دیگر برای همیشه نظام منحوس ات را تا سر در گل فرو خواهند برد.

-- Hamid ، Sep 11, 2009

رهبرا، جانم فداي اون تن .... هنوز نفهميدي كه جنبش سبز چه بلايي سرت آورده و در ادامه خواهد آورد. ما اين غليان و هيجان و ترسو وحشت را به جانت انداختيم. ما پشت و روت كرديم و تن ... را به همه نشان داديم. ما مي‌تونيم خواب شبانه را از تو و نوكراي زوزه كشت بگيريم. ما در اعماقت نفوذ كرده‌اييم. بيا ما را بگير اگه تونستي ببينيمون. ما تو را ووادار مي‌كنيم مقامات عزل كني و انتصاب كني و هي اين كار را تكرار كني، زود به زود نماز جمعه بيايي و بگويي كه اسلام در خطر است و «از تفرقه بترسيد» . و... . ما تو را مجبور مي‌كنيم با اساتيد بسيجي، دانشجويان بسيجي، دانش آموزان بسيجي، كودكان بسيجي، مهدكودكيان بسيجي و حتي نطفه‌هاي بسيجي هم قرار بگذاري و جلسه سخنراني راه بندازي و آنها را توجيه كني كه مراقب باشند. اينها همه كار ملت و خواست خداوندگار ايرانيان است. ما آرام و قرار را از شما در خود ايران ربوديم. مراسم‌هاي فرمايشي‌تان را گرفتيم، روز قدس را هم مي‌گيريم و روزي را به نامت در آينده جشن خواهيم گرفت. و به شكرانه‌اش ايران آزاد را چراغاني مي‌كنيم نه آنطور كه تو يادمان دادي بلكه آنگونه كه خودمان مي‌خواهيم. خوب مي‌داني كه نماز جمعه هم ديگر به تو تعلق ندارد و نمازي كه امامش جائر و جنايتكار باشد و تجاوزگر باطل است. از اين به بعد در هيچ نمازي كه تو و همدستانت برگزار مي‌كنند شركت نمي‌كنيم. و مساجدتان را نيز تحريم مي‌كنيم. و به قول آقاي موسوي «خانه‌هايمان را قبله قرار مي‌دهيم».

-- رسول ، Sep 11, 2009

این اخلاقش ما را کشته! یعنی الان چون دین و سیاست با هم مخلوط هستند، این فضیلت های اخلاقی در زندان ها و تیراندازی به سمت مردم بی دفاع اتفاق می افتد؟

-- م ، Sep 11, 2009

از کوروش عادل تا سید علی کودتاچی!!!


سخنرانی کوروش پس از فتح بابل

ای مردم بابل ما همه بندگان اهورا مزداهستیم…ما نه پیروزیم و نه شکست خورده!ما امروز در سراسر این سرزمین پهناور همگی با هم برابریم…همگی آزادیم…و همگی پاکیم.ما همگی دوستیم ما تنها یک دشمن داریم و دشمن همه ی ما اهریمن است و جز او دیگر سایه ای نیست.ما همگی نوریم…سربازان اهورامزداییم.از این لحظه من پادشاهی ام را براین مبنا در سراسر این خاک پهناور که به فرمان من است اعلام میکنم.ازاین پس نام شاهنشاهی ما هخامنشی خواهد بود و این را به یاد پدر بزرگ عزیزم که بخشیاز اندیشه های نیک او به من به ارث رسید به عاریه بر می دارم.ما از این لحظه اندیشه و دین هر کس را محترم خواهیم دانست.هر کس به دین خودش خواهد پرداخت هر کس نتیجه ی انتخاب خود را خواهد دید.هیچکس حق تجاوز به حقوق دیگری را ندارداز این لحظه تمام بردگان آزادند.من تمامی گناهکاران را از این لحظه بخشیدم هیچکس مغضوب من نیست هیچ بابلی از آن چه بوده نترسد این یک بخشایش عمومی است.و زنان بالشاسر که در حرمسرای بابل بوده اند از این لحظه آزادند مال و اموالی در حد بازرگانی ثروتمند به هر یک از شما داده می شودو بعد شما می توانیدبه هر جای ایران پهناور از هند تا مصر و از توران تا یونان که خواستیدبروید.

.شوهر شما مرده و شما وارثان او هستید داشته های شخصی خودتان را بردارید و از کاخ خارج شویدتمامی خزانه ی بالشاسر در میان مردم همین شهر به مساوات تقسیم خواهد شد.میان مرد و زن پیر و جوان و کودک تمایزی نیست.هر کس درقلمروی من به لطف اهورا مزدا زندگی میکند از حقی مساویبا همه برخوردار است.تمامی تبعیدیان با هزینه حکومت هخامنشی به شهر و کشورشان باز خواهند گشت.و با هزینه ی هخامنشی شهر ها و معابدشان دوباره راه خواهدافتاد.من تا زمانی که به تمام سخنانم جامه ی عمل بپوشانم در این شهر خواهم ماند.آری زمین مقدس است…ما نیز یک به یک مقدسیم…این اهورا مزداست که مارا مقدس آفریده..و ما جهان زیبا را زیبا تر خواهیم کردبرای چنین هدفی همگان کار خواهند کرد…همه به دین و زبان خویش خواهند پرداخت و همه آزادخواهند بود

و این هم سخن ا.ن در هفته گذشته: پس از مراسم تحلیف سر همه مخالفان را به طاق می کوبم
منبع :
www.mashrotenews.com

-- Nam ، Sep 11, 2009

طفلکی ولی فقیه مسلمین همانند جدشان دارن مظلوم واقع میشوند هرچقدر شکنجه و تجاوز وکشتار میکنند بیشتر احساس مظلومیت میکنند!!!! میفرمایند جدایی دین از سیاست یعنی جدایی از اخلاق میباشد همین کافی است که نشان میدهند خودشان به اعتقاداتی که به خورد مردم میدهند هیچ اعتقادی ندارند به ما چه قدس, بجنگیم با این خاعنین به مملکت ما مساعل مهمتر از قدس داریم مهمتر از ایران این سرزمین پارس اریایی چه میتواند باشد ثروت کشور را به اعراب مفت خور وروسیه و چندین کشور دیگر میدهند تا انها را حمایت کنند مرگ بر خامنه ای که اصلا به ایرانی بودنش شک است به امید رهایی سرزمین پارس از دست اعراب و وطن فروشان

-- بدون نام ، Sep 11, 2009

ای رهبر واداده ... آماده باش آماده!

-- بدون نام ، Sep 11, 2009

... نانجیب این دار و دسته ی تواند که قمه کشند و چاقو کش و شمشیر کش، تو امروز در عزای یک از شمشیر کشترین تمامی طول تاریخ زوزه کشید و تمامی نفراتت حتا حاظرند و به زن و بچه تو و با فتوای تو تجاوز جنسی و غیر جنسی و هر جنسی کنند تا تو سر قدرت بمانی حالا ... ما را به شمشیر کشی نسبت می دهی، کارت زار است، دستت را از سر سفره فرهنگ و تاریخ تمدن و مادیت و معنویت ایران چنان ببریم که فریاد ...ات گوش جنتی و یزدی و تمامی روحانیت نابکار را کر کند، چنانت بکوبیم که گرد و خاک به فلک برسد. روحانیت در تمامیتش چنان ضربه ای بخود زد که دیگر بر نخواهد خواست. و این موهبت بزرگی ست که این ایران بلند قد کوهپیکر زیبا روی انسانمدار و خردمند و رویین تن به ما داده است. تمام شهدای ما این منتظرند تا انتقام خونشان و تجاوزشان بدست سربازان امام زمان نامرد پرو بسیجی و سپاهی و حزب الله لبنان و حماس فلسطین که نان مارا خوردند و آب ما را نوشیدند و بختران و پسران ما تجاوز کردند، آری انتقام اینهمه را بگیریم. آنها که از تو پشتیبانی می کنند، هر چقدر زودتر پشیمان شوند بنفع خودشان است، و هم به نفع ایران. ما ترا و حواریونت را اگر بشود بیخشونت و اگر مجبور شویم با خشونت از سر نگونتان خواهیم کرد.
مرگ بر ... رذل و بر روحانیت شیعه و بر اسلام تو و زنده باد راه سبز آزادی و زنده باد انقلاب سبز و جمهوری ایرانی

-- بدون نام ، Sep 11, 2009

معنی اخلاق را فهمیدیم:تجاوز به خانه‌های مردم ،دزدیدن مردم،به شکنجه گاه بردن، شکنجه کردن ، تجاوز کردن ، کشتن،سوزاندن ،مخفیانه دفن کردن،کشور را به روس و چین  فروختن،منابع کشور را به با د دادن،طرح کثیف و خطرناک اتمی‌ را پیاده کردن،مسابقه تسلیحاتی
در دنیا راه انداختن.....راستی‌ راستی‌ که سنگ پا

-- borzoo ، Sep 11, 2009

حاج سید علی منفور و خبیث، این تو دین فروش و ... و ... و بی آبرو هستی که با اوباش بی سر و پا چاقو و قمه کش حکومت اسلامی به جان مردم ایران افتاده اید! حاج سید علی به زودی تو و دیگر اراذل حکومت اسلامی را، به جرم نسل کشی ایرانیان در محاکم جهانی خواهیم دید. نسل کشی ایرانیان توسط جیره خوران و مزدوران عرب مسلک، این است جرم شما آدم کشان و دزدان و چپاولگران.
جبهه عرب مسلک های حکومت فاسد اسلامی، شعبه بازار تهران، قم، مشهد و...

-- Fasedan Nezam Eslami ، Sep 11, 2009

...، از کدام اخلاق حرف می زنی؟؟ فجایعی که در حکومت فاسد اسلامی در این مدت ٣٠ سال انجام گرفته! در دنیا نظیرش وجود ندارد!
ننگ ابدی بر شما دین فروشان و خود فروشان کاسب،

-- Kaseban Nezam Fased Eslami ، Sep 11, 2009

"جدایی دین از سیاست موجب از دست رفتن اخلاق میشود" بس نگو این 30 ساله هی اخلاق از سر و کله مملکت بالا میرفته !!! این همه فساد اداری و مملکتی رشوه خواری تجاوز و دزدی....
در نتیجه آمیزش دین با سیاست بوده. رهبر تحمیلی مردمو گوسفند گیر اوردی؟

-- آزاده ، Sep 11, 2009

دوستان و یاران سلام بر شما

۱) دیکتاتور شدیدا ترسیده است.

۲) اما با توجه به شخصیتش (عقده های دوران نوجوانی و عقده های زمان رئیس جمهوری و عقده آیت الله شدن یک شبه…) می تواند خطرناک باشد.

۳) رژیمش با شتاب زیاد رو به زوال است و افراد دور و برش عده ای عقب مانده منگل و لات و لومپن بیش نیستند.

۴) دستش آلوده به خون و فرمانده و آمر پست ترین اقدامات ضد بشری در تاریخ بشریت است.

۵) دولت منصوبش فاقد هر گونه مشروعیت است که ویژگی هایش دروغ، تقلب، خالی بندی، عقب ماندگی فکری، کودنی، بی کفایتی در داخل و خارج و… است. دست هایشان از بالا تا پایین آلوده به خون و تجاوز به ملت است.

۶) در مقابل جنبش سبز رو به صعود است. صلح جوست و مشروعیت دارد. برای علتی عالی و بدیهی ترین حقوق پایمال شده یک ملت مبارزه می کند.

۷) زبده ترین، نخبه ترین، فرزانه ترین، دلاورترین فرزندان ایران در این جنبش فعالند.

۸ ) مردم جهان و تمامی صلح دوستان و فرزانگان جهان با این جنبش هستد.

۹) نقطه برخورد رویارویی سرنوشت ساز را ما باید تعیین کنیم. آن ها رو به نزولند، ما رو به صعودیم. بنابراین گذشت زمان به نفع ماست.

۱۰) ما در هماهنگی و لجستیک برای استفاده بهینه از تمامی توان ملی ضعف داریم.
پیش بسوی تشکیل کنگره ملی و گسترش و تقویت هسته ها و شبکه های خودگردان مدرن!

-- آرش ، Sep 11, 2009

به برادران و حاجیان سپاه و بسیج و لباس شخصی ها؛ هر چه زودتر باید واجبی را به سید علی خوراند! چون جنبش کلاه مخملی ها و نرمتنان به رهبری حاج فیروز آبادی، قصد دارند، مملکت را دچار اغتشاش کنند و حکومت اسلامی را در بازار عرب ها بفروشند!
جبهه فروشنده گان و خریداران نظام مافنگی اسلامی،

-- Jebhe Narmtanan Nezam Eslami ، Sep 11, 2009

به همه آشنایان خبر دهید و به اینترنت اکتفا نکنید.این آقا می خواهد سیاست دو دوزه بازی را ادامه دهد.
معاویه سخنی دارد به این مضمون که رابطه بین من و مردم به تار مویی بسته است، اگر آن را بکشند من شل می کنم، اگر شل بگیرند من می کشم. اگر مردم شل بگیرند از آزادی اندیشه در ایران اثری باقی نخواهد ماند چون این سیاست ۲۰ ساله چماق و هویج این آقا بوده، که تا بوده از چاستفاده از چماق در پشت صحنه و اگر شد در روی صحنه استفاده
کرده. خامنه ای لیاقت رهبری بر ایران را ندارد و باید عزل شود. این را روز قدس بخواهیم.(علیه نظام هم نیست که بامبول دار بیاروه. اگر به حرف خودش معتقده (که نیست)‌که انتقاد از مقامات آزاده). نفاق این آقا را آشکار کنیم.

-- بدون نام ، Sep 11, 2009

کشف جدید مقام معظم رهبری از مفهوم اخلاق: «از خطرات جدایی دین از سیاست این است که وقتی سیاست از دین جدا شد از اخلاق جدا می‌شود.»
بر این اساس اخلاق در نظام جمهوری اسلامی یعنی تجاوز به پسران و دختران مردم ، اعتراف گیری زوری، دروغ، ارعاب، قتل و....

هر دم از این باغ بری می رسد!

-- بیژن ، Sep 11, 2009


وی هم‌چنین در مورد جدایی دین از سیاست هشدار داد و گفت:
«از خطرات جدایی دین از سیاست این است که وقتی سیاست از دین جدا شد از اخلاق جدا می‌شود.»
به گفته خامنه ای اثرات سوء این جدائی را در کشورهای دموکراتیک (نقل به قول) میتوان دید. یکی دیگر از اخلاقیات در اثر دینی بودن سیاست را در طنز ابراهیم نبوی در زیر آدرس آن میخوانید. رهبر جمهوری اسلامی گفت که جمعه آینده روز قدس و میراث آیت الله خمینی و نشانه دلبستگی ملت ایران به مساله فلسطین و مانع از فراموش شدن آن است
http://www.roozonline.com/persian/tanssatire/tans-satire-article/article/2009/september/10//-7857832049.html
حالا اینها را نگفتم که یادتان بیندازم که مراسم روز قدس باید برگزار شود و ما هیچ کاری به اسرائیل نداریم، وقتی بنیانگذار روز قدس که آقای منتظری بود، قبلا رئیس شورای انقلاب بود، ولی حالا حق ندارد عضو شورای محل شان هم بشود و طبیعتا وقتی صاحابش قصد تغییر حکومت را دارد، ما که نمی توانیم بگوئیم نخیر، شما برو جلو بوق بزن! شاید ایشان نخواهد بوق بزند و بخواهد روز قدس شعار بدهد " رای ما رو پس بده" و " مرگ بر دیکتاتور" و " ما اهل غزه نیستیم، ایران تنها بماند". ما که نمی توانیم به ایشان، به عنوان یک مرجع تقلید زور بگوئیم که نخیر! شما سی سال قبل گفتی فلسطین اشغال شده باید آزاد شود، حالا هم که خانه خودت در قم بیست سال است تحت اشغال است، باز هم باید برای آزادی قدس شعار بدهی. یا مثلا نمی توانیم به مردمی که سالها وقتی روز قدس برگزار می شد، فورا سوار ماشین می شدند و اوچ ثانیه می رفتند چالوس تا خودشان را از دست روز قدس نجات بدهند، ولی حالا برای اینکه چالوس را از دست حماس و حماس اللهی ها نجات بدهند، تمام برنامه های شان را لغو کرده اند و گیر سه پیچ داده اند که حتما باید حضورشان را در صحنه تا ته حفظ کنند، بگوئیم نخیر باید حکما و عمرا و حتما بروید چالوس و نروید برای مراسم روز قدس.
کنجکاو 

-- کنجکاو ، Sep 11, 2009

جناب اقای علی حسینی معروف به خامنه ای رهبر فرقه حجتیه بیانات امروز شما با استفاده از تریبون نماز جمعه که حاوی توطئه جدیدی برعلیه ملت شریف ایران است موجب تاسف فراوانگردید چرا کهشما بدلیل شهرت به دروغگوئی وتقلب وامر اصلی تمام جنایات 20سال اخیر صلاحیت امام جماعت مسجدی را نداریدتا چه رسد به امامت جمعه کما اینکه اگر به مدعوین خود نگاهی بیاندازید قسمت عمده انان ازجیره خواران وچاپلوسانی هستندکه لیاقت اداره کردن خانواده ایرا ندارندوبواسطه همبن چابلوسی به نوائی رسیده اند و انسانهای شریفی که به مناسبت شهادت حضرت امیربا حزن واندوه به این مراسم امده اند مجبور به اعاده نماز باطل شده خود میباشند دوماسوئ استفاده ازروز بیست ویکم ماه رمضان و بدست گرفتن تریبون نماز جمعه که قاعده تا مردم روزه دار برای برزگداشت شهادت حضرت امیر دراینگونه مراسم شرکت میکننددر حقیقت نوعی سرپوش گداشتن بر رویگردانی کامل مردم شریف ایران از شما میباشد سوم اینکه مثال اوردن از اسطوره عدالت محبت قضاوت حضرت امیر و حکومت او باخود و حکومت به ابتذال کشیدهای که بجز سوئ استفاده از اسم هیچ ارتباطی بااسلام نداردظلم بزرذگی به حضرت که با در اوردن خلخال ازپای زنی یهودی مرگ راارزو میکرد با شمائی که دراوردن جامه عصمت از زن ومرد و ان افتضاح قضاوت راتائیدنمودهایدمیباشد اگر استفاده چهره نفاق کار سی ساله شمااست که با اگاهی از شناخت اقای خمینی از انجمن منحط وفاسد حجتیه ضمن تعلق خاطر به انجمن مذکورخود را از شاگردان ان مرجع بزرگ شیعه از روضه خوانی ساده به مقام و منصبی رسیدید وبا یاران خمینی ان کردید که همه میبینیم بنا براین بصراحت باید بگوئیم تا شما هم مطلع باشید پرده از چهره شما مدت مدیدی است که افتاده است ودر حقیقت نیاتتا ن برهمه روشنگردید وبدست گرفتن اینگونه تریبونها وتوطئه علیه ملت شریف ایران جز ننگ ونفرت وافزودن کینه کهنه نتیجه دیگری نخواهد داشت

-- امیر ، Sep 11, 2009

شعری برای صلح....درآن زمان که خارها شکوفه می کنند ورودها لبالب از شراب می شوند تفنگ ها عتیقه بمب ها حباب می شوند! درآن زمان نوار مرزها بنفشه وزبان مشترک ترانه است...اعتقاد به خداوند یعنی احترام به تساوی حقوق تمامی آدمیان چرا حقوق طبیعی وقانونی دیگران برای اعتراض را به رسمیت نمی شناسیم؟"حبیب نی چی"

-- بدون نام ، Sep 11, 2009

ما الان به یک حرکت سمبلیک نیاز داریم. یک پیشنهاد:

از فردا عصرها چراغ های رو به بیرون خانه ها را خاموش کرده و یک شمع پشت پنجره گذاشنه و برای مرگ سیدعلی دعا می خوانیم. مردمی که می بینند، کنجکاو شده و سوال می کنند و این باعث می شه که خبر سریع پخش شده و هر روز تعداد همراهی کننده ها زیادتر شود.

-- نادر ، Sep 11, 2009

گذشته از مواضع سیاسی ایشان انچه در خور توجه است مقایسه خود با امام اول شیعیان است.
اما انچه قابل درک نیست اینست که ایا امام اول هم مخالفان خود را به بدترین وضع شکنجه میکردایابه انها تجاوز می نمود و سرو دندان انها را می شکست این سخنان بدترین توهین به علی ابن ابیطالب و ظلم به ایشان است .

-- بدون نام ، Sep 11, 2009

دروغگو. دروغگو...

-- پوریا ، Sep 11, 2009

وعده ما روز قدس

-- خشایار ، Sep 11, 2009

بابا ایوالله لوطی! جون هر چی جاهل پامناره، اقلکندش میگوفتی تفرقه باید از ما بترسه! آره والله!

-- جاهل ، Sep 12, 2009

دم چیزی بنویسم دیدم گفتگو با تو گفتگو با دیوار است. تو نمی‌‌شنوی. در تو عنصر انسانی‌ مرده است. تو سر تا پایت شرّ است. تو خود شری. خجالت نمیکشی؟ دوباره تهدید کن، گرگ‌هایت را به نام اسلام به جان مردم بینداز. با هر شلیکی که به مردم می‌‌کنی‌ قبر خود را می‌‌کنی. جنبش سبز را تاریخ به خیابان صدا زده است.

-- ستاره ، Sep 12, 2009

آقای خامنه‌ی فرزانه‌ای میگوید: آن کس که حقیقت را نمیداند ابله است اما آنکه میداند و دروغ مینامد تبهکار است. تو ابله نیستی‌. تو میدانی. تو خود میدانی که تبهکاری.شمیم

-- شمیم ، Sep 12, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)