تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

مرگ ۹ نفر بر اثر شلیک ۸۰۰ گلوله

مردی با تیراندازی ۸۰۰ گلوله به سوی اعضای خانواده و همسایگان، ۹ تن را از پای درآورد.

رسانه‌های ایران گزارش کرده ‌ند که ساعت ۲۱ شب گذشته(یکشنبه) مردی با شلیک گلوله در شهر قدس شهریار(قلعه حسن خان) در حومه تهران، ۱۳ نفر را نیز زخمی کرد.

در میان کشته‌شدگان چند کودک نیز گزارش شده است. همسر اول این مرد و دو فرزندش نیز جزو جان‌باختگان هستند.

سردار اکبرشاهی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفته که از این مرد، یک قبضه اسلحه کلاشینکف و دو قبضه کلت کمری شاه‌کش به همراه تعدادی تیر جنگی ضبط شده است.


«محمد- الف»

این فرد که «محمد- الف» نام دارد، ۶۵ ساله و به «ممد دوزاری» معروف است.

بر اساس گزارش خبرگزاری‌های ایران، ماموران پلیس که با تلفن ساکنان ساختمان مسکونی محل زندگی محمد- الف به محل حادثه اعزام شدند، موفق به دستگیری این فرد نمی‌شوند و ماموران یگان ویژه وی را خلع سلاح می‌کنند.

وی که دارای سابقه شرارت نیز بوده، انگیزه خود از این اقدام را اختلافات خانوادگی اعلام کرده است.

سردار اکبرشاهی گفته است که قاتل در زمان تیراندازی، کنترل خود را از دست داده بود و به همه افرادی که در سر راهش قرار می‌گرفتند، شلیک می‌کرد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

هیچ متعجب نخواهیم شد که آدمی با این سقاوت دوره بسیجی را پشت سر گذاشته باشد. باید بررسی و تعقیب شود به خصوص که به این تعداد فشنگ و کلاشینکف چه کسی می تواند دسترسی داشته باشد.

-- داریوش ، Aug 24, 2009

ببین این جامعه کثیف و بی‌منطق این انسان بیچاره را به چه روزی انداخته‌است.

-- رهنده ، Aug 24, 2009

ببین این جامعه کثیف و بی‌منطق این انسان بیچاره را به چه روزی انداخته‌است.

آیا همین حرفها را در مورد کشورهای غربی که مرتب این جور اتفاقات در آن می افتد زدی؟ یا فقط بلدی به ایران بگویی؟ ....

-- بدون نام ، Aug 25, 2009

اینو نیگاه زود میخواد ربطش بده به انتخا بات ...

-- esi ، Aug 25, 2009

اینکه مرتب این اتفاقات در کشورها میفته رو میشه توضیح یدی؟ خارج از ایران 7 میلیارد نفر زندگی می کنند و صداوسیمای رهبر هر اتفاقی که در روز بین این 7 میلیارد میفته رو نشون میده مردم هم فکر میکنند هرروز در همه جای دنیا داره این اتفاق میفته. نسبت این جنایتها رو با کدوم کشور مقایسه میکنید شما؟ کل دنیا؟

-- زهرا ، Aug 26, 2009

باید این جنایت هولناک را یک کمی موشکافانه بررسی کرد وبعد قضاوت کرد ضارب با همسر اولش 20وخوردهایسال وبا همسر دومش 40 وخوردهای سال اختلاف سنی داشته ومعلوم است که همسر دوم ایشان مثل این است که با پدر خودش همدم وهمخوابه بوده دوما خانوادهای پر جمعیت ودر محل هم به گفته خود ضارب همیشه با اهل محل به خصوص جوانها مشکل داشته سوما این فرد شاید انسان زحمتکشی بوده ولی به احتمال قوی یا بسیجی بوده یادر همین نیروهای لباس شخصی شاغل بوده ولی علنی نبوده زیرا اگر علنی بود اهل محل ازش حساب میبردند وتا این حد او را حساس نمی کردندبی تعارف همسرهای این فرد اسیر دست جانوری بودند که هر کاری می خواسته میکرده با یک زن راضی نبوده ورفته یک دختر جوان را هم اسیر کرده کاش معلوم می شد این بابا لباس شخصی بوده یا بسیج مخفی .چون درکشور ایران الانش انسانها ی عادی از سایه خودشان هم وحشت دارند .برای انسانهایی که قربانی این فاجعه شدند فقط می توانم بگویم ازته قلبم متاسفم .این هم مملکت امام زمان.

-- امجد ، Aug 26, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)