تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

اتهام به خانواده فرماندهان پیشین سپاه

مجتبی ذوالنور، جانشین نماینده آیت‌الله خامنه‌ای در سپاه پاسداران، خانواده جان‌باختگان جنگ هشت ساله را متهم به «سوءاستفاده» از نام فرماندهان سپاه در جنگ ایران و عراق کرد.

برخی از خانواده‌های فرماندهان جنگ در تبلیغات انتخاباتی و اعتراضات پس از آن از میرحسین موسوی حمایت کرده‌اند.

آقای ذوالنور با تشبیه خانواده‌های جانباختگان جنگ به طلحه و زیبر، گفت: «مگر اکنون این جماعت شبیه طلحه، زبیر و عایشه نیستند و همین کارها را نمی‌کنند و قصد راه‌اندازی جمل را ندارند، آن هم به کمک بیگانگانی که ۳۰ سال است، منتظر روزی هستند که انقلاب را از درون نابود کنند.»

طلحه و زبیر دو تن از یاران پیامبر اسلام هستند که پس از درگذشت او با علی‌ بن ابی طالب، امام اول شیعیان جنگیدند.

مجتبی ذالنور به طور مستقیم به خانواده‌های مهدی و حمید باکری که از حامیان میرحسین موسوی هستند، اشاره کرد و گفت: «اگر همسر شهید مهدی باکری به طرفداری از کاندیدایی فریاد بلند می‌کند، چرا می‌گوید، همسر شهید مهدی باکری و چرا نمی‌گوید، همسر دوم علی یونسی وزیر اطلاعات دولت اصلاحات هستم و یا همسر شهید حمید باکری که همین ادعا را دارد، نمی‌گوید، اکنون زن یک معلم گیلانی هستم. چرا از اسم شهدا برای مقاصد خود سوءاستفاده مي‌كنيد.»

حمید باکری از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جنگ ایران و عراق و برادر او، مهدی باکری، فرمانده لشکر ۳۱ عاشورا بود.

آقای ذوالنور به معترضیان به نتایج انتخابات هشدار داده ‌است که «جز تباهی و دشمنی با امت اسلام نتیجه دیگری عایدشان نمی‌شود»

مجتبی ذوالنور ادعا کرده‌است در حوادث اخیر ، رادیوها و رسانه‌های خارجی به کسانی که به گفته وی «قصد ایجاد شبهه در بین مردم» را داشتند، کمک کرده‌اند.

آقای ذوالنور به معترضان به نتایج انتخابات هشدار داده ‌است که «جز تباهی و دشمنی با امت اسلام نتیجه دیگری عایدشان نمی‌شود.»

جانشین نماینده آیت‌الله خامنه‌ای در سپاه پاسداران ادامه داده‌است: «برخی با القای تقلب در انتخابات سعی داشتند، به نحوی در برابر نظام صف‌آرایی کنند و در این راه تمام امکانات خود و دشمنان ملت ایران را به کار بستند و دست به هر حیله‌ای هم زدند تا نتیجه بگیرند.»

هفت میلیون بسیجی در اردوی «مقابله با تهدید نرم»
هشدارهای جانشین نماینده آیت‌الله خامنه‌ای در سپاه پاسداران، در حالی منتشر می‌شود که یعقوب سلیمانی، مسئول سازمان اردو و گردشگری بسیج کل کشور از شرکت هفت میلیون بسیجی در اردوهای «مقابله با تهدید نرم» خبر داده است.

یعقوب سلیمانی با اشاره به «اردوهای آمادگی در شرایط سخت» افزود: «این اردو خاص گردان‌های عاشورا است و در زمان بحران از آن‌ها استفاده می‌شود.»

این مقام نیروی مقاومت بسیج می‌گوید: «دشمن با بهره‌گیری از تهدید نرم می‌کوشد تا نسل سوم جوانان کشور را منحرف کند و این اردوها تلاش می‌کند تا با این تهدید مقابله کند.»
وی مقابله با آنچه که «تهدید نرم» می‌داند را از جمله وظایف بسیج اعلام کرد.

مسئول سازمان اردو و گردشگری بسیج کل کشور، اردوها را «یکی از بسترهای مناسب در تربیت قشر نوجوان» عنوان کرد.

در جریان اعتراضات خیابانی اخیر تهران، برخی شاهدان عینی از حضور نوجوانان ۱۵ تا ۱۸ ساله در بین نیروهای بسیج خبر داده‌اند. بنا به این گزارش‌ها از این نوجوانان برای مقابله با اعتراضات استفاده می‌شد و برخی از آن‌ها علاوه بر باتوم به سلاح‌های گرم نیز مجهز بودند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

آقای ذالنور
جانشین سپاه جلاد خامنه ای شما خود فراری جنگ هستید.شما درزمان جنگ در سوراخ موشها بودید ؟
مردم ایران شماها را خوب شناخته اند .دیگر حنایتان رنگی ندارد؟
ای کودتا چیان خون آشام شما روی هیتلر وصدام وموسیلنی و......سفید کردید؟واقعا این پست ومقام چقدر ارزش داردکه همه چیزتان را به باد دادید بخاطرش
ننگ برشما باد که باآبرو وحیثیت وراز واسرار خصوصی مومنین بازی می کنید. آفرین برغیرت همسر ان وباز ماندگان شهدای ایران زمین شما وآن رهبر آلزیمری تان درباتلاقی افتاده اید وحسابی گیر کرده اید وچاره ای ندارید بجز دست وپازدن؟
مردم ایران وجهان خوب می دانند وخوب می فهمند که شما ها همگی شیاد هستید؟خانواده شهدا بیدارند ودیگر به شما وآن دیکتاتور زمانه اجازه نمی دهند از آنان سو ءاستفاده بکنید؟
عمری مردم را با نام ویاد خانواده شهد افریب دادید ؟
بابا این خانواده شهدا چگونه وباچه زبانی به شما بگویند شمارا قبول ندارند؟
حیا کنید.؟
خامنه ای حیا کن؟
خانواده شهدا را رها کن؟
بارها وبارها گفته ایم که خانواده شهدا آبرو وحیثیت می خواهند .لوح ونشان ایثار نمی خواهند ؟خانواده شهدا وایثارگران مملکت آرام وآزاد وبدون دیکتاتور می خواهند>
خانواده شهدا قیم نمی خواهند؟
مگر شما داعیه دار خمینی نیستید؟
مگر ایشان نگفت که خانواده شهدا چشم وچراغ این ملتند؟
حالا چه شده وچه بلائی بر سر این مملکت آوردید که همین خانواده شهدا هم شمارا قبول ندارند؟
ننگتان باد
مردم ایران عزیز خوب می دانند که خانواده شهدا دیگر شما را قبول ندارند؟
جمعی از خانواده شرداران شهید ایران عزیز

-- جمعی از خانواده شهدا ، Jul 23, 2009

آقا ما کلی حال می فرماییم که این علما از ما بیگانگان که سی سال است برایشان داریم نقشه می چینیم این قدر می ترسند. در ضمن حال مضاعف می فرماییم که دارند تمامت سابقۀ خود را به احسن اشکال ملوث می فرمایند.

-- موسیو سبکتکین ، Jul 23, 2009

قیافه ها رو!!!
اینا نیروی نظامی ایران هستند؟؟!!

-- بدون نام ، Jul 23, 2009

هفت میلیون بسیجی نه و هفتاد میلیون. حالا که میگی بگو یک میلیارد قشنگترم هست

-- مژده ، Jul 23, 2009

پس معلوم می شود که طلحه و زبیر هم آأمهای خوبی بودند که هم در راستای پالایش و و تبرای اسلام از آدمکشی و ننگیت برای بشر بودند و هم در راستای بقای مرز و بومی بودند که در آن زندگی می کردند. اگر کسی با چشم بصیرت گفته های این مزدور خامنه ای را نگاه کند و بخواند بسیار دستگیرش می شود. واقعا که این جماعت کفگیرشان چنان به ته دیگ خورده است که از تمامی مقدسات خودشان در این راه هزینه می کنند. و این یعنی نه اینکه مرگ بر اسلام نه! بلکه این یعنی اظمحلال و مرگ اسلام سیاسی برای همیشه. و چون این مرگ عظیم است به ناچار سنگین و مضطرابانه نیز هست.

-- پسر یک نویسنده از خانه اش در تهران ، Jul 23, 2009

دارند تئاتر بازی میکنند تا افکار مردم را منحرف کنند.رل جدیدی به خودشان دادند.

-- محفوظ ، Jul 23, 2009

شرم بر حکومتی که بخواهد قدرت نظامی اش را به رخ ملت اش بکشد. هفت ميليون بسيجی برای سرکوب مردم کم است بايد به فکر نيروهای بيشتر باشيد. اگر کم آورديد، وارد کنيد. بالاخره اين همه در لبنان و سوريه و عراق هزينه کرديد برای همين روزها ديگه.
اما ای پينوشه های کوچولو و حقير! يادتان نره که ايران شيلی نمی شه.

-- آلنده ، Jul 23, 2009

ببین
تو هیچ غلطی نمی توانید بکنید

-- بدون نام ، Jul 23, 2009

آقاي ذوالنور مزدور من همسر يك شهيد هستم. تو به همسران نجيب باكري‌ها تهمت مي‌زني كه از همسران شهيدشان ياد مي‌كنند. اين دو شيرزن همسران آن دو جوانمرد بودند. اگر سنگ آنها را به سينه بزنند رواست. بگو ببينم تو چه نسبتي با اين دو شهيد بزرگوار داري كه مي‌خواهي آنها را وسيله دسايس و سركوبگري خود قرار دهي تا بيشتر منفعت ببري و بماني. اين تو بميري‌ها اون تو بميري‌ها نيست. چقدر مي‌خواهيد از شهدايمان سوء استفاده كنيد. شهدا فرزندان ملت ايران هستند نه ابزار ماندگاري جنابعالي و اربابتان. شما به استخوان شهدا هم رحم نمي‌كنيد. به اسم شهدايمان هركار دلتان خواست كرديد اما ديگه عمرتان به سر رسيده و فرزندان آن شهيدان اكنون برومند شده‌اند و به همراه مادرانشان همانند اين دو شيرزن شما را به زير مي‌كشند. بدان شهدا متعلق به ملت و ايران هستند نه به حكومت و دولت متغلب و متقلب. خون پاكشان ايران و ايراني را سرافراز و سربلند خواهد كرد و ستمگراني چون تو و اربابت را واژگون. سحر نزديك است.

-- همسر يك شهيد ، Jul 23, 2009

میگن آب که سربالا برود قورباقه عبوعطا میخونه.
اینها آنقدر کم آورده اند که حالا رو به سوی بلف زدن کرده اند. باید به این نامرد گفت شما از سایه خودتان هم میترسد کجا جرعت خواهید کرد 7میلیون از جوانان ایران را مسلح کنید؟

-- jolien ، Jul 23, 2009

لیاقت هر ملتی حکامی است که بر ایشان حکومت می رانند.
پس وای بر من!وای بر تو!

-- بدون نام ، Jul 23, 2009

لطفأ باین جلسه http://www.youtube.com/watch?v=QsoLrZKLcdk&feature=channel
گوش کنید تا به دروغ این آقا پی ببرید

-- بدون نام ، Jul 23, 2009

نگرانی ما از اینستکه اسامی این فرماندهان شهید که روی اتوبانها میادین و خیابانها گذاشته شده را بر دارند و اسامی دیگری بگذارند من مسافر کش را بازهم به درد سر بیاندازند .

-- بدون نام ، Jul 23, 2009

بسیجی واقعی :
همت بود و باکری

-- محمد ، Jul 23, 2009

وحشت عظیم فرماندهان سپاه و بسیج از همین بسیجی هاست. .

-- بدون نام ، Jul 24, 2009

البته لازم به یاداوریست که آقای مجتبی ذوالنور، جانشین نماینده آیت‌الله خامنه‌ای در سپاه پاسداران، در زمان جنگ هشت ساله ایران و عراق پشت جبهه را گرم میکردند.

-- کاوه ، Jul 24, 2009

7 ميليون بسيجي؟! شما حتي 7 هزار بسيجي هم به زحمت ميتوانيد جمع كنيد. اصلا 7 ميليون بسيجي وجود خارجي ندارد!
هموطنان عزيز اين ادعا كاملا كذب هستش. به هيچ عنوان همچين نيرويي وجود خارجي ندارد. در تهران حدود 50 هزار بسيجي و لباش شخصي وجود دارد كه بسياري از آنها حاضر به سركوب مردم نشده اند. تعداد بسيجي هايي كه در تهران حضور دارد و در اين چند هفته به جان مردم افتادند،‌ به زحمت 10 هزار نفر ميشده است. تازه از اين مقدار بسياري بچه هاي شهرستان و دهات بوده اند. چراكه خيلي از بسيجي هاي تهران جرات سركوب ندارند. به اين دليل كه به راحتي شناسايي ميشوند و بايد منتظر انتقام باشند كه اينگونه هم بوده است. فقط در 30 خرداد حدود 10 بسيجي كشته شدند. اكثرا هم زير دست پاي مردم به هلاكت رسيدند. بنده خودم شاهد يكيش بودم. چند بسيجي در خيابان كشاورز به مردم حمله كردند كه به علت جمعيت زياد مردم، عقب نشيني كرده و فرار كردند. در اين بين يكي از اين بسيجي ها توسط يك جوان غيور گرفته شد. در همان حال چند جوون به شدت اون بسيجي خائن رو به مشت و لگد گرفتند. دو جوان با كفش در سر و گيجگاه آن بسيجي ميكوبيدند. در نهايت اين بسيجي كه حدودا 30 ساله بود همانجا تمام كرد و به هلاكت رسيد. اولين بار بود كه از كشتن يك آدم ... لذت بردم.

-- برديا ، Jul 24, 2009

جناب آقای ذوالنور از دوباره ازدواج کردن این بانوان محترمه نوشته اید...دوست عزیز مگر خلاف شرع کرده اند...شما اگر راست میگی برو جلوی بوالهوسی های پیدا و نهان امثال مرتضوی ها و فلاحیان ها رو بگیر ...
میگی به تو مربوط نیست برو پرونده افتضاح خودت رو بپوشون ...میخای جریان " شهلا ا ر " رو تمام و کمال واست میل کنم کفت ببره ..!!؟ فکر میکنی هیشکی نمیدونه نه..؟ خیلی ساده و هالوئی..بوقتش عزیزم ..من که هیچ تمام بچه های جامعه ....هم خبر دارن بوقتش

-- مبینا ، Jul 24, 2009

با سلام.البته این اقا الان باید هم به شهیدان سر افرازی مثل باکریها و حانواه مخترمشان انگ بچسباند.چون اون دلیرمردان برای حفظ ناموس مملکت جانشان را فدا کردند و انوقت این اقا در روز روشن به ناموس خود شهدا نه کس دیگری انگ میچسباند.اقای ذوالنور من خودم بچه جبهه و جنگ هستم تف بر ادمهای بزدل و نون به نرخ روز خور .

-- سروش ، Jul 27, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)