تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی:

«دستگیرشدگان مسلح به مسلسل بودند»

محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادعا کرد که دستگیرشدگان حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران، مسلح به مسلسل بودند.

آقای حبیبی گفته است که این افراد در جریان ناآرامی‌های خیابانی، «سلاح‌های گرم دیگر و بی‌سیم‌های پیشرفته» با خود حمل می‌کردند.

اظهارات این فعال سیاسی در واکنش به درخواست روز جمعه اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای آزادی دستگیرشدگان حوادث پس از انتخابات، ایراد می‌شود.

یکی از پیشنهاد‌های آقای هاشمی برای عبور نظام جمهوری اسلامی از «بحران» کنونی، آزادی تمامی بازداشت‌شدگان است.


به گزارش خبرگزاری ایسنا، آقای حبیبی این پیشنهاد را «دلسوزی بی‌قید و شرط» برای کسانی دانست که «اغتشاش‌ها» را سازماندهی می‌کردند.

این عضو حزب موتلفه همچنین از سخنان روز جمعه آقای هاشمی اظهار تاسف کرد و گفت که این اظهارات، «ضربه‌ جدی به شخصیت و حیثیت مردمی و انقلابی ایشان» زد.

محمدنبی حبیبی در عین حال، رئیس مجلس خبرگان رهبری را به «بهره‌برداری جناحی» از تریبون نماز جمعه متهم کرد و افزود: «آقای هاشمی خوب می‌دانند رقابت انتخابات تمام شده، حتی اقلیت و اکثریت مردم نتایج را پذیرفته‌اند.»

وی بدون اشاره به نام جریان یا افرادی، گفت: «یک جریان که می‌خواهد باندی عمل کند، هنوز نتایج را به رسمیت نمی‌شناسد» و برخی از وابستگان این جریان به دنبال «آشوب و هرج و مرج» است.

در پیوند با اظهارات آقای حبیبی، امروز یکشنبه مجتبی ذوالنوری جانشین نماینده «ولی‌فقیه» در سپاه پاسداران ادعا کرد که دو روز قبل از انتخابات، در تهران و شهرهای اطراف «بیل و کلنگ» نایاب شده بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه: «آشوبگران، در جریان ناآرامی‌ها امکاناتی از قبیل باتوم برقی، موبایل ثریا و گاز اشک‌آور در اختیار داشتند»

به گزارش خبرگزاری مهر، آقای ذوالنوری که در جمع گروهی از اعضای سپاه پاسداران در مازندران سخن می‌گفت، افزود که «آشوبگران» در جریان ناآرامی‌ها امکاناتی از قبیل «باتوم برقی، موبایل ثریا و گاز اشک‌آور» در اختیار داشتند.

به گفته وی، با پرتاب یک گاز اشک‌آور از سوی نیروهای بسیج و انتظامی به «آشوبگران»، آنها در عوض با «پنج گاز اشک‌آور» پاسخ می‌دادند.

آقای ذوالنوری همچنین گفت که «آشوبگران» در عملیاتی «گسترده و سازماندهی» شده در روز ۲۵ خرداد ماه قصد داشتند که ناحیه مقاومت حوزه ۱۱۷ تهران (میدان آزادی) را تصرف کنند که «بسیجیان در یک مقاومت یک ساعته، تنها هزار گلوله مشقی و هوایی شلیک کردند.»

این عضو سپاه پاسداران افزود که با ورود «آشوبگران» به ساختمان بسیج، دو نفر بر اثر تیراندازی کشته شدند.

اظهارات این روحانی پاسدار در حالی ایراد می‌شود که تلویزیون ایران، تعداد کشته‌شدگان این تیراندازی را هفت تن اعلام کرده است.

سهراب اعرابی جوان ۱۹ ساله‌ای که جسد وی پس از گذشت ۲۴ روز تحویل خانواده‌اش شد، در جریان این تیراندازی‌ها جان باخته بود.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

‌در اين مملکت دروغ گفتن هنر شده، هرچه بی معني تر و گنده تر باشد بهتر.

-- محمد ، Jul 19, 2009

یکی نیست به این طرف بگه آقا جون دروغ که استخوون نداره تو گلوت گیر کنه مالیات هم نمی گیرن براش. ولی حداقل یه چیزی بگو بگنجه! (البته جسارت نباشه!!!)

-- Nashenas ، Jul 19, 2009

صحبت های این مرد بوی خون می دهد..لعنت بر کوته بینان کور دل........

-- بدون نام ، Jul 19, 2009

اگر کسی در تاریخ بشر پست تر از اینها سراغ دارد بمن نشان بدهد و جایزه بگیرد.
جالب است که کسانی که با زره از پشت بام به مردم شلیک میکردند آنان را که با دست خالی جلوی گلوله ایستادند را سوسول میخوانند! با محافظ و نقاب و اسلحه جرأت رو در رو شدن با شهروند عادی را ندارند. همینها تا اسلحه از دستشان میفتد مثل دختربچه ها زیر گریه میزنند و التماس میکنند. در قاموس آقایان "غیرت انقلابی" یعنی کلاشینکف. آنرا که بگیری بی شرف ترین و ذلیل ترین انسان های تاریخند.
جوانانی که با دست خالی جلوی این دیو سیرتان می ایستند قهرمانان جاودانه تاریخ معاصر ایرانند.

-- بخت النصر خراسانی ، Jul 19, 2009

آقايان موتلفه براي ملت شناخته شده اند بهتر است بشينند در بازار تجارت كنند
و حرف نزنند مطمئن باشيد مردم ايران دوست و دشمن را بهتر از هر نابغه سياسي بهتر مي شناسد و مردم آقاي عسگر اولادي هم مي شناسند و فراموش نمي كنند
مرسي

-- Tirdad ، Jul 19, 2009

اقای حبیبی به سابقه خودتان نگاه کنید جز ترور وجنایت موتلفه افتخار دیگری هم دارد اگر چه نباید از... توقع دیگری داشت انوقت اراذل واوباشی مثل تو مردم ما متهم به مسلسل داشتن میکنند البته انکار نمیکنم اسلحه های بسیاری در دست مردم است که در صورت لزوم شما انرا خواهید دید اما فعلا برای جلوگیری از جنگ داخلی استفاده ازان لازم نیست اگر چه شما... بدتان نمیاید که ملت شریف ما را درگیر جنگ داخلی نمائید اما بهتر است بدانید تروریستهائی مثل نواب صفوی وشماها بسر امدوبزودی مانند اسلاف خونخوارتان بدرک واصل خواهید شد

-- ارمان ، Jul 19, 2009

پایه دیوار چون بنهاد کج تا ثریا میرود دیوار کج

اینها از ابتدا دروغ گفته اند برای همین مجبورند هر روز دروغ بزرگتری بگویند که دروغ اول را به دیگران بقبولانند اما شنونده عاقل است و اینگونه عوام فریبی ها دیگر نخ نما شده است

-- jolien ، Jul 19, 2009

از هم میهنان گرامی خواهش می کنم به احمدی نزاد گیر سه پیچ ندید و کم او را دروغگو بخوانید چون ایشان از کارخانۀ دروغ و حیلۀ رهبری از نوع مطبوعش پس افتاده!
میگید نه, کافی ست مروری کنید به گفته های عالی رتبه گان نظام از روز جریاناتِ قبل و بعد از انتصابات(30 سال پیشکش)..سر شاخش هم ادعای همین آقای حبیبی.

-- آوا ، Jul 19, 2009

آقای نا محترم انقلاب شروع شده! بنیانتان را خواهد کند. شما ...خیال می کنید که با این دروغها می توانید خودتان را گول بزنید! حتما! اما ما را نمی توانید گول بزنید. شاید تا چند روز دیگر بگویید که ما تانک و نفر بر و هواپیما هم د اشته ایم. یک شکری خورده اید ، مردم را کشته اید حالا برای فرار از جنایتتان آنرا حاشا کرده و به ما ملت نسبت می دهید. ... حتا فرزندان و خانواده ی تو هم به آنچه می گویی باور ندارند. شما هر چه دست و پا بزنید و دروغ بگویید بیشتر در کثافت غرق خواهید شد. این به نفع ملت است. شما از آنجا که نمی دانید با پشته های کشته ای که ساخته اید و در سردخانه های تربار و گوشت انباشته اید چه کنید به وحشتی عظیم گرفتار شده اید و این هذیانها را بافته اید ولی باور کنید که هر روز انقلاب ایرانی ما عمیقتر می شود و بزودی بنیانتان را خواهیم کند. امروز مردم ایران فهمیده است که شما حتا اسلام را هم به کثافت کشیده اید. ولی یک چیز را فراموش نکن و اینکه ما بزودی این مرده ی باد کرده ی در حال تلاشی این حکومت اسلام ناب محمد را با تو و نوابها و انصار های دیگر بخاک خواهیم سپرد. امروز انقلاب ضد حکومت دینی حتا تا پستو و تاریکخانه ی بیت رهبرتان هم نفوذ کرده حالا تو و آن فرماندهان نوکر رهبری می خواهید از زمین بهوا ببارانید محال است. شما سرنگون شده اید و بزودی بخاک نه تنها خواهید افتاد که بخاک خواهید رفت.

-- بدون نام ، Jul 19, 2009

اینها خودشان در انقلاب ۵۷ مسلح بودند و از انواع روشهای چریکی و خشونت آمیز استفاده میکردند. حالا میخوان همین رو به دروغ به این جنبش نسبت بدن

-- Kamran ، Jul 19, 2009

بخت النصر خراسانی با نظر شما کاملا موافق هستم جدا که پستتر ودروغگو تر از اینها خودشو ن هستند ولی الا ن اخرین زورهایشانرا دارند میزنند مردم ایران سی ساله که دارند زجر میکشند والان به اوج رسیده. مبارزه ادامه خواهد داشت تا سرگونی این رزیم
زندان شلاق شکنجه و تجاوز به حقوق مردم بیگناه کافیست.اینها انقدر بیشرمند که تمام جنایتهای کثیفشان را میخواهند به گردن خلق ایران بیندازند و خودشونرامسخره میکنند. دیگر مردم مازیر بار زورنمیرند. بزودی نوبت ان قاتلهاست.

-- m ، Jul 19, 2009

بابا آقای موتلفه یه دروغ بگو که بگنجه اون مردم بی دفاع مسلسلشون کجا بود؟ چرا چرت و پرت میگی

-- بدون نام ، Jul 19, 2009

تمبر یادبود
نداآقاسلطان
مجامع جهانی ومدافعین حقوق بشر
امید است هرچه سریعتر تمهیداتی اندیشه کنید وتصویر این زن آزادی خواه وقربانی خشونت را برقطعه تمبری چاپ ومنتشر کنید .تمبر فریادی بی صدا وسفیری بدون اخذ ویزا به سراسر جهان وانتشار چنین تمبری مشتی محکم بردهان دیکتاتورهای خون آشام وباعث رسوائی آنان در سراسر جهان خواهد شد

-- تمبر ندا آقاسلطاان ، Jul 19, 2009

حرف دل مرا بخت النصر خراسانی به بهترین نحو ادا کرد. نفرین بر شما دروغ گویان بزدل

-- بدون نام ، Jul 19, 2009

پدران ما جمهوری اسلامی خواستند حالا ما جمهوری سوکولار میخواهیم

-- حبیب ، Jul 19, 2009

راست می گوید .این مسلسل ،آگاهی ،شعور وفکر است .صداقت است .اخلاق است .

-- Sadegh ، Jul 19, 2009

حاج محمدنبی بازاری و حجره نشین که هیچ چیزی به جز پول نمی شناسد گفت: «یک جریان می‌خواهد باندی عمل کند و بدنبال «آشوب و هرج و مرج» است». مسلماً جریانی که باندی عمل کرد و کشور را به اغتشاش کشاندند، باند بیت ولی فقیه و همکارانش چون باند موتلفه اسلامی شاخه بازار ارتجاع است.
حاج حبیبی، «رقابت انتخابات تمام شده، حتی اقلیت و اکثریت مردم نتایج را پذیرفته‌اند.». شماها مگر کورید و نمی شنوید صدای میلیون ها معترض را خیابان ها؟ شما ها بهتر است خود را بازنشسته کنید! چون هم چشمانتان خوب نمی بیند و هم گوش هایتان نمی شنود. امان از دست پیری و خرفتی!
بازاری خرفت،

-- Khereft ، Jul 19, 2009

مطمئن باشید همیجور که اینطور از آمدن مردم در تظاهرات حرف میزنند همیطور هم نتیجه شمارش آرا بوده است یعنی‌ دروغ و تزویر.

-- gholam ، Jul 19, 2009

انقلاب برای شما خوب شد چون انحصار بازار را بدست گرفتید . هر چیزی که موجودیت منافع شما را به خطر بیندازد با هر وسیله ای و لو دروغ و تهمت باید برداشته شود.اصلا این تیر نبود که سینه ملت را میشکافت بلکه این مردم بودند که سینه خود را به طرف تیرهای بی هدف ! سپر میکردند کی میخواست شلیک کنه !!!!

-- ناقوس مرگ آور ، Jul 19, 2009

در زمان ناباوری از گفته ای عامیانه گفته میشود شما که راست میگی ولی ....بابای آدم درغگو همسر سعید امامی خودکشی شده ذوب شده در ولایت هم به اسراییل رفته شدن کرد او جاسوسی کردن را اقرار کرد آنهم برای اف بی آی شما دانستن کرد آقای حبیبی چه گفتن کرد این خانم محجبه مومنه مسلمان اگر شما بگویید کسی از مریخ آمدن کرد و شما را سرنگون شدن میخواست کرد و از آنجا موساد و سیا آنها را فرستادن کرد دستگیر شده ها حتما قبول کردن خواهند کرد چون آنان دستور از غرب گرفتن کرد آش شما را کسی نمیتواند که نخورد مخصوصا که دهها وجب روغن رویش است این دستگیر شده ها هم هر جه شما بگویید راست است ملت میپذیرد ولی ..بابای آدم دروغگو یک نگاهی هم به ریش وپشمت بینداز ببین آیا زشت نیست توی این سن وسال به شما بگویند شما که راست میگی ولی..

-- دارا ، Jul 19, 2009

انقلاب اسلامی خواست پدران ما نبود بلکه تحفه دربسته ای بود که با فریب به پدران ناآگاهمان دادند . هنگامی همگان از درون چرکناک آن آگاه شدند که کار از کار گذشته بود. امروز ما میخواهیم اشتباه پدرانمان را جبران کنیم. ما تشنه آگاهی و آگاهانیدن هستیم.

-- افشین ، Jul 20, 2009

خواهش مي‌كنم حساب انقلاب سال 1357 را از حساب ضد انقلاب‌هائي كه به نام انقلاب آن را مصادره كرده اند كه يكي از نمونه‌هاي كوچك آن همين آقاي حبيبي است جدا كنيد. انقلاب 1357 به هيچ وجه آن چيزي نبود و نيست كه امروز عده‌اي با سوء استفاده از نام آن مردم را به خام خون مي‌كشند.

-- محمد ، Jul 20, 2009

البته ایشان حقیقت را میگویند.فقط چند کلمه ای را فراموش کردند که بگویند که بنده این چندکلمه را اضافه میکنم(تمام شورشیان مجهز به مسلسل،اسلحه کمری،بی سیمهای پیشرفته،کلاه خود ولباس بسیج سپاه پاسداران را بتن داشتند.واقعاً که! این آقا مردم دنیا را دیوانه فرض کرده است ویا از تکنولوژی ودوربین فیلمبرداری ورسانه های ارتباطی چیزی نشنیده است.متاْسفم که چنین شیادانی سرنوشت ملت عزیز ایران را تائین میکند. ٢٠ جولای ٢٠٠٩

-- masoud ، Jul 20, 2009

واقعا خنده دار هست صحبت هاي اينروز بعضي آدمايي مثل يزدي و اين آقايان و خيلي ها ديگه ! اين يديخت هاي تاريخ يكي يكي دارن دست خودشون رو ، رو ميكنن ،اينا از ترسشون يه چيزايي ميگن كه اگه شب بشينن خودشون بخوننش باور نميكنم كه خودشون گفتن !! واقعا اين حرفا اينارو ميشنوم ميفههم كه داريم پيروز ميشيم ! مار هرقدر به پيروزي نزديكتر بشيد اينا بيشتر از وضعيت خودشون ميترسند و بيشتر نطق فضايي از خودشون در ميكنن ،‌دست و پا ميزنن ،‌غافل از اينكه در اين مرداب حاصل دسترنج خود فرو ميروند !

-- خودم ، Jul 20, 2009

باز این بازاریهای زالو اظهار نظر کردند؟خاک بر سر کشوری که بخواهد به دست بازاریهایی مانند اصغر ...(یهودی تازه مسلمان) و امثالش اداره شود.

-- hamoon ، Jul 20, 2009

نکنه این آقا خبر طنز بالاتریدن رو خونده که نوشته بود تو خونه ی ابطحی اسلحه پیدا کردن و جوگیر شده؟!!!!

-- elham ، Jul 20, 2009

خوب اگر مسلح بودند که می توانستند از خودشان دفاع کنند و دستگیر نشوند !!! دروغهاشان هم مثل قیافه شان کریه است!!

-- دوست ، Jul 20, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)