تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

بیمارستان‌ها: «۱۹ کشته در روز شنبه»

به گزارش خبرگزاری سی‌ان‌ان، ‌بیمارستان‌های ایران شمار کشته‌شده‌های روز شنبه را ۱۹ نفر اعلام کرده‌اند. گزارش‌های تأئیدنشده تعداد کشته‌شدگان هفت روز اخیر را «تا ۱۵۰نفر» ذکر کرده‌اند.

شنبه‌شب نیز نداهای الله اکبر از ساعت ۱۰ شب از پشت بام خانه‌های ایران شنیده می‌شد.
شبکه تلفن همراه نیز همانند شب‌های گذشته این هفته از ساعات مشخصی در عصر از کار افتاد.

یک شاعد عینی شنبه‌شب، به زمانه گفت که خیابان نواب تهران نیز با شلوغی و درگیری روبه‌رو بوده و «پایگاه بسیج در نواب» به آتش کشیده شده‌است.
بنا به گزارش‌ها برخی از حاضران شعارهایی علیه آیت‌الله خامنه‌ای می‌دهند.

برخی دیگر از تصاویر، حاکی از اجتماع هزاران تن در خیابان آزادی و برخورد آن‌ها با گروه‌های هوادار دولت است.


گاز اشک‌آور،‌ تهران، امروز

دیگر تصاویر رسیده به رسانه‌های جهان نیز حاکی از تیراندازی به مردم حاضر در خیابان شادمهر،‌ از خیابان‌های فرعی خیابان آزادی تهران است. در این تیراندازی دست کم یک نفر از ناحیه گلو تیر خورده و بی‌حرکت بر زمین افتاده‌است.

میرحسین موسوی نیز عصر شنبه در خیابان انقلاب تهران در ابتدای خیابان جیحون، حاضر شد و برای حاضران سخنرانی کرد.

آقای موسوی اعلام کرده که «من غسل شهادت کرده ام» و بعد از گفتن انا لله و انا علیه راجعون، گفت: «دولت کودتا ننگ به نیرنگ تو.»

در همین حال بنا بر گزارش‌ها، مردم در خیابان انقلاب و خیابان آزادی شعار می‌دادند: «گفته بودیم اگه تقلب بشه ایران قیامت می‌شه.»

گزارش‌های امروز رسیده به زمانه، حاکی است نیروهای انتظامی امروز به همراه افراد باتوم‌به‌دست با لباس شخصی و کلاه ایمنی در میدان انقلاب تهران و خیابان‌های پیرامونی به ضرب و شتم معترضان، پرتاب گاز اشک‌آور، پاشیدن اسپری فلفل به صورت معترضان و ضربه به معترضان با ماشین‌های آب‌پاش مبادرت کرده‌اند.

خیابان‌های اسکندری، اوستا و زارع، از مراکز اوج درگیری گزارش شده به طوری که به گفته شاهدان عینی ساکنان از نگاه کردن به بیرون از پنجره‌ها هراس داشتند زیرا افراد لباس شخصی با کلاه کاسکت و سپر و باتوم به سوی پنجره منازل تیراندازی یا سنگ‌اندازی می‌کردند.

گزارش‌هایی دیگر، از مقاومت معترضان در برابر لباس‌شخصی‌ها و موتورسواران باتوم‌بدست حکایت دارد. تلویزیون دولتی ایران شنبه‌شب صحنه‌هایی را از آتش زدن موتور لباس‌شخصی‌ها و ضرب و شتم یکی از آنان توسط معترضان به نمایش گذاشت.

«خلع سلاح برخی از افراد مسلح سرکوب‌کننده توسط معترضان» از دیگر خبرهای رسیده‌است. گروهی از تاکسی‌ها و بسیاری از رانندگان خودروها نیز بوق‌های خود را به نشانه هواداری از موسوی به صدا درآورده‌اند.

گزارش‌های رسیده به زمانه حاکی از ضرب و شتم شدید شمار فراوانی از تظاهرکنندگان توسط گارد ضد شورش و نیروهای بسیج طی ساعات بعد از ظهر شنبه است.

یکی از شاهدان عینی در مورد وضعیت راهپیمایی شنبه تا ساعت هشت شب به وقت ایران به زمانه گفت: «ما به دلیل پرتاب گاز اشک‌آور در حال دور شدن از میدان انقلاب هستیم و نیروی انتظامی در حال ضرب و شتم مرد، زن، جوان و پیر هستند. از میدان ونک که به سمت انقلاب می‌آمدیم در راه انواع نیروها با لباس‌های مختلف را دیدیدم که با موتور و وانت مردم را به شدت می زدند تا نتوانند به میدان انقلاب برسند.»

از تصاویر درگیری امروز:

به گفته شاهدان عینی دیگر که ساعت ۹ شب با زمانه تماس گرفته‌است، این نیروها در این ساعت با مسدود کردن خیابان‌های اطراف راه گریز معترضان را از صحنه بسته‌اند. در یورشی که در مقابل دانشکده دامپزشکی روی داد نیروهای ضد شورش باعث به زمین خوردن شمار فراوانی از معترضان شدند که گریز دوباره و سریع از صحنه باعث به جا ماندن بسیاری از کفش‌ها بر کف خیابان‌ها شده‌است.

خیابان‌های انقلاب، آزادی، کارگر، ‌امیرآباد و خیابان‌های بهارستان و وصال شیرازی از مراکز درگیری و تنش بوده‌است. تمرکز یگان‌های ویژه که لباس‌های سیاه بر تن دارند و سپر حمل می‌کنند نیز بیشتر در میدان انقلاب گزارش شده‌است.

شمار تظاهرکنندگان هزاران نفر گزارش شده‌است.

بنا بر این گزارش‌های دریافتی زمانه، شبکه تلفن همراه نیز در حوالی میدان انقلاب از کار افتاده و راه‌های منتهی به این میدان نیز در نقاطی مسدود بودند. به گفته شاهدان عینی نیروهای ویژه سعی در دور کردن معترضان از میدان انقلاب را داشتند و گروهی از معترضان در حال حرکت در خیابان‌های پیرامون این میدان بودند.

فراخوان ستاد مهدی کروبی برای راهپیمایی شنبه، طی این روز هم‌چنان به قوت خود باقی بود.

این در حالی است که آیت‌الله خامنه‌ای، روز جمعه در خطبه نماز نسبت به ادامه راهپیمایی‌ها هشدار داد.

این هشدار در حالی صادر شده‌است که قانون اساسی جمهوری اسلامی،‌ حق تجمع مسالمت‌آمیز را برای شهروندان قائل شده‌است.


حضور نیروهای ویژه امروز (شنبه) در تهران

به گزارش خبرگزاری ایسنا، روابط عمومی وزارت کشور امروز اعلام کرده‌است که: «هیچ‌گونه مجوزی برای هیچ‌گونه تجمع و راهپیمایی صادر نشده‌است.»

دویچه‌وله، صدای آلمان از قول ستاد مهدی کروبی گفت که آقایان «موسوی، کروبی و خاتمی در راهپیمایی، شنبه ۳۰ خرداد شرکت خواهند کرد.» در خبرهای بعدی تنها حضور آٔآی موسوی در این تظاهرات تأئید شد.

روز جمعه در اطلاعیه‌ای از ستاد مهدی کروبی در مورد تظاهرات شنبه آمده‌است: «از کلیه حامیان اصلاحات و تغییر درخواست می‌شود که حضوری کوبنده داشته باشند تا فریادشان اعتراضی باشد به تقلب و دروغ و پشتیبانی از آن در بالاترین سطح نظام. باشد که سیل جمعیت لرزه بر اندام هر مسئولی بیاندازد که رأی مردم را به پشیزی نمی‌انگارد».


نیروهای لباس‌شخصی با باتوم، امروز (شنبه) در مرکز تهران

ستاد انتخابات مهدی کروبی، از نامزدهای معترض ریاست‌جمهوری ایران، در ساعات پایانی پنج‌شنبه‌شب در اطلاعیه‌ای برنامه تجمع اعتراض‌آمیز روز جمعه هواداران خود را از جمعه به شنبه ساعت ١٦ در میدان انقلاب تهران موکول کرد.

هدف از این راهپیمایی که تحت سرکوب شدید از ساعت ۱۶ تا ۱۹ بعدازظهر از میدان انقلاب به سوی میدان آزادی برگزار شد «پی‌گیری مطالبات قانونی و تداوم اعتراض مدنی» اعلام شد.

مجمع روحانیون مبارز نیز برای برگزاری یک راهپیمایی برای روز شنبه، درخواست مجوز کرده‌بود. به گزارش قلم‌نیوز، از آن‌جا که مجوزی برای این راهپیمایی صادر نشد، این مجمع تصمیم به لغو راهپیمایی خود گرفت.

برخی گزارش‌ها نیز از درگیر‌ی‌ها میان معترضان و نیروهای ضد شورش دولتی در شهرهای اصفهان و شیراز حکایت دارد.

گفته می‌شود فیلم زیر که در شبکه‌های تلویزیونی خارجی از جمله سی‌ان‌ان نمایش داده شد مربوط به تظاهرات در خیابانی در شهر اصفهان است:

Share/Save/Bookmark

در همین رابطه:
بیانیه تازه میرحسین موسوی

نظرهای خوانندگان

ساعت 18:15 روز شنبه در خیابان‌های آذربایجان و قصردشت درگیری‌های پراکنده بین برخی مردم و نیروهای ضد شورش(مسلح به باتوم و سپر) رخ داد. برخی با آتش زدن سطل‌های زباله و پرتاب سنگ قصد درگیری داشتند. بیشتر شبیه به حالت جنگ و گریز بین نیروهای ضد شورش و معترضان بود. شعارهایی مانند مرگ بر دیکتاتور هم فریاد زده شد. بیشتر مردم کوچه و خیابان (از جمله خودم) بی‌تفاوت درگیری‌ها را از پشت‌بام‌ها و بالکن‌ها می‌دیدند. هم‌دردی خاصی را از مردم ندیدم.

-- کاوه ، Jun 20, 2009

انفجار در حرم خميني كار خود بسيج مي باشد با اين كار قصد دارند مردم مذهبي رو روبروي مردم بي دفاع قرار بدهند خبر رساني كنيد

-- sudn ، Jun 20, 2009

موسوی کفن پوش اومده

-- بدون نام ، Jun 20, 2009

همّتم بدرقهء راه کن ای طائر قدس!
که درازست ره مقصد و من نوسفرم

-- بدون نام ، Jun 20, 2009

جریانات امروز ضمن اینکه در عصر ارتباطات صورت می گیرد بلکه یک جریان هدایت شده می باشدکه در صورت استمرار در دراز مدت منجر نتیجه میشود.اما آنچه که امروز می تواند مشکل ساز شود شاید ناشی از چند دلیل باشد از نظر من:
1_ نا مشخص بودن خوسته مردم

2_نا امیدی و ترس مردم

3_خیانت رهبران جنبش

4_بی نظمی در تظاهرات ها

با همه این موارد من به آینده امیدوارم.

-- امید_ایران ، Jun 20, 2009

تو که همدردی ندیدی احتمالا درد دیگری داری . حتما اینهارا یک مشت خس و خاشاک و اغتشاش گر می بینی که باید سرکوب شوند . راستی با چماق کشها هم حس همدردی نداشتی؟

-- ramin ، Jun 20, 2009

مطمئنید که موسوی اومده بود :)))
بابا چرا الکی چاخان می کنید ؟!!!!!!!!!
کجا بود موسوی . اون هم توی سوراخش قایم شده بود . شما چطور دیدید که ما ندیدیم؟!!!
واسه تحریک سعی کنید از چاخان های عجیب و غریب استفاده نکنی داش...

-- وارطان ، Jun 20, 2009

مسئول این اوضاع همانی است که دیروز نماز جمعه خواند. و دروغهایش در تمام دنیا پیچید، از این گذشته بدست خودش تصور و صوتش برای ابد ضبظ شد.

-- بدون نام ، Jun 20, 2009

من از ساعت 4 تا 6:30 حوالی انقلاب و خیابان های اطراف بودم.لباس شخصی ها و گارد ویژه حمله کردن با باتوم و گاز و تیر اندازی مردم رو متفرق کردن. چندین نفر رو با تیر زدن..من خودم به خونه ی یکی از ساکنین اونجا پناه بردم.با باتوم به قصد کشت می زدن...باتوم های روسی که فقط دسته سپاهه....ا

-- پریسا ، Jun 20, 2009

khammeniei mykhahad mesle khomeinie mardom ra be koshad. khomeinie ham 30 khordade 60 afrade sazmane mojahedin khalgh ra ghatle am kard. sale 67 ham 30,000 zendanie syasie ra ghatle am kardand. ta in hokumate mazhabie hast terror wa koshtar edame darad. khameneiie bayad berewad.

-- fereshte ، Jun 20, 2009

امروز عصر حوالی ساعت 17جمع کثیری از مردم شیراز بالغ بر چهار هزار نفر در میدان" الم " در حالی که نیمی از آنان پیراهن های سبز رنگ پوشیده بودند و پارچه های مشکی به دست بسته بودند بر علیه دولت کودتا شعار می دادند که با حمله گارد ویژه و لباس شخصی ها قرار گرفتند.حدود 30 نفر نیز بازداشت شدند.

-- مهرداد پویان ، Jun 20, 2009

انفجار کار خودشون بوده

-- دانشجو ، Jun 20, 2009

هفته اینده همه با هم در سرتاسر ایران برای یک هفته اعتصاب خواهیم کرد.

-- عباس ، Jun 20, 2009

هفته اینده همه با هم در سرتاسر ایران برای یک هفته اعتصاب خواهیم کرد.

-- abas ، Jun 20, 2009

قرار نی 010 در صد مردم همدردی نشون بدن خیلی ها هم نشون می دن می برن تو خونه هاشون و پناه می دن به ملت و آب مدن و .... تو همون عمله ی احمدی نژادی.

-- بدون نام ، Jun 20, 2009

موسوی پیام داد اگر او را دستگیر کنند همه اعتصاب کنند

-- abas ، Jun 20, 2009

مرگ بر دیکتاتوری آخوندی

-- بدون نام ، Jun 20, 2009

علیا شارون در نماز جمعه سخن راند انتفاضه ی ایران وارد فاز جدیدی شد! مرگ بر آخوندیسم! بدتر از صهیونیسم!

-- بدون نام ، Jun 20, 2009

وای!! واقعا تیترتون منو ناراحت و عصبانی کرد. من ساکن ستارخان هستم که به ازادی راه داره. اینجا به مدت دو تا سه ساعت شلوغ بود و مردم با گاردیها درگیر بودند. هر 5 دقیقه صدای گلوله های متوالی می امد.یکبار هم صدای رگبار امد. منطقه جنگی بود. من فقط شاهد کشته شدن یک نفر بودم. اما هر کس.. کشته شدن افراد زیادی رو دید بود. درسته که نمیتونید به حرفم اعتماد کنید ..اما اگر اطلاعات کافی ندارید دست به تحقیر مردم نزنید... تنها 3نفر زخمی ؟ !! اگر نمیدانید پس تیترتان را عوض کنید.... زخمیها از صدها تن بیشتر بودند و کشته ها از سی تن بیشتر

-- سینا ، Jun 20, 2009

امروز شنبه همه و همه توان رژیم برای سرکوب مردم بی دفاع جمع شده بود نیرو های ضد شورش با لباسهای رسمی مردم را بسوی خیابانهای فرعی منشعب از خیابان انقلاب و آزادی هدایت میکردند جای که بر سر هر کوچه و چهارراهی نیروهای لباس شخصی با باتون آماده بودند من خود شاهد بودم که این نیروها از ساعت 2 عصر در محل های از پیش مشخص شده جایگیری کردند و منتظر آمدن مردم بی دفاع بودند .
از خیابان جمهوری تا انتهای خیابان جمالزاده بر سر هر چهاراهی حضور داشتند .

-- امید ایرانی ، Jun 20, 2009

میر موسوی در خیابان جیحون برای مردم سخنرانی کرد، عکسهاش هم دیدم
لطفا اینطوری مردم رو سرد نکنید، خوب شما اگه ندیدید معنیش این نیست که نیامده، خیابون به این بزرگی از انقلاب تا آزادی. شما که همه جا حضور نداشتی

-- بدون نام ، Jun 20, 2009

خدایا به داد مردم مابرس. خدایا یاریت را به سویی ببرکه صلاح مردمه.خدایا به جبهه ی خودت یاری برسون .آمین یارب العالمین

-- maryam ، Jun 20, 2009

بابا من خودم جز نيروهاي بسيجي بودم كه از ورامين براي سركوب ما را با ميني‌بوس آوردند. و يك خيابان را به ما سپردند. البته به همه ما يك جليقه پلنگي و يك باتوم هم دادند. ولي ما خودمون هم ترسيده بوديم. آخه ما بايد هموطن‌هايمان را مي‌زديم. تا شب هم هيچ غذايي به ما ندادند و آش و لاش همگي زير پل حافظ پهن خيابان شده‌بوديم. من كه ديگه از آقا بيزارم. چي فكر كرديم چي شد.

-- علي ، Jun 20, 2009

فقط در یک کلام باید این نهضت رو ادامه داد دم موسوی گرم که امروز اومده بود من تا با چشم خودم ندیده بودم باور نمیکردم این همون رهبریه که ما میخواهیم نه احمدی نزادها که با دروغ می ایند و انشاله هبا خفت می روند.

-- بدون نام ، Jun 20, 2009

انفجار کار خودشونه که بیشتر دستشون رو واسه خشونت بازکنه، اینجوری می تونن بگن ما آشوبگر و ضدنظام و ضدانقلابیم...

-- پریسا ، Jun 20, 2009

قصاب قصیی القلب تهران در جایگاه پیامبر و علی همان دستورها را داده است. آقای موسوی امیر حسین جان دوباره از انقلاب اسلامی رئوف حرف نزن برادرمن خمینی در یک روز آنموقع که دسته دسته آدم می کشتند و بعد هم قتل عام کردند مردم بدبخت را گفت «...هی بما میگن چرا می کشی، علی ابن ابی طالب در یک نصف روز نهصد نفر از اینها را گردن زد...» آری برادر ایرانی من خودم با گوشهای خودم از امام تو اینها را شنیدم. امامت دوباره بشناس، امامت را در پس پشت عینکت درست ببین، اگر راست گویی، که البته هستی بیاد آر آن آدمکش اصلی را، بیادآر، و او را رها کن، آن امامت را رها کن. برادر او و روحانیت تشیع علوی این چنینند، با خون سروکار دارنمد، شما حتا یک منبر تا پیان بدون خون و قیام و شهادت نمی بینی، آری برادر این مکتب مکتب خونریزی ست، سرتا سر تاریخش را نگاه کن خونچکان است، کدام مصلحی در جهان این همه جنگ دارد که آنرا غزوات پیامبرش بنامند، مگر محد، و کدام پیشوایی تنها در یک نصف روز سر نهصد دیگر دین را می برد و پیامبرش در کنار او می نشیند و احسن الله فی تکامل عدل می گوید! آری برادر از این مذب و این تشیع و آن نظریه پرداز شارلاتان که تشیع علوی را برنگ خون می دید و با کسی سر جنگ داشت که هزاران بار انسانتر و شریفتر از آن کسی بود که نظریه احمقانه او سر کارش آورد. و روزی خمینی گفته بود که اگر من تنها باشم هم کافی ست. یعنی اگر همه ی ایران را سرببرید و من تنها بمانم کافی ست. و این سندیت دارد، حسین شریعمتداری آنرا در جلسه ای گفت و من خود شنیدم. آری این دین آن دینی نیست که تو می پنداری این دین همان است که امام راحلت می گفت و همین است که رهبر فرزانه اینک می گوید. شما را بخدا نگاه اگر یک ظلم از این مظالم در زمان شاه می شد همه عمامه برسم عزا می انداختند و اینک حوزه های علمیه و مساجد و تکایا و حسینیه ها پر است اگر طلاب و روحانیتی که نان بنرخ روز می خورند و با خون جوانان وضو می گیرند و نماز می خوانند. آری برادر این تدین همین است و لاغیر. این قرآن دستوالعمل آدمکشی ست و گر نه که خمینی و خامنه ای با کدام استدلال اینهمه آدم می توانستند کشت. و تو برادر بخوبی می دانی که راست می گویم.

-- بدون نام ، Jun 20, 2009

3 نفر زخمی شدن!؟ حداقل 4 فیلم از جانباختن نفرات به دلخراشترین وجه ممکن روی یوتیوب هست و حتی سی ان ان 2 تا رو نشون داد و حرف از انبوه کشته هست و شما اندر خم 3 زخمی هستید؟

-- alio ، Jun 20, 2009

آنقدر در تظاهرات می مانم و میجنگم تا خونم جاری شود بلکه خانواده مذهبی و نادان من با از دست دادن من کمی تفکر و تعمق کنند
زنده باد آزادی و مرگ بر حاکمیت مطلق دیکتاتور های مذهبی

-- اردشیر ، Jun 20, 2009

تعداد کشته ها از چهل نفر گذشت! و باید به این روحانیت ... تبریک گفت که گوی ... و آدمکشی را از تمامی قداره بندان تاریخ و هیتلر صفتان و استالین زاده گرفته اند. روحانیتی که از ... باید برای آنان واژههایی ساخت که درخور اینهمه شناعت و ... باشد. آری خواهران برادران این روحانیت شیعه برای اولین بار در تاریخ بشر از هلیکوپتر برای ریختن آّ جوش بسر خواهران و برادران ما استفاده کرده است. خاک عالم بسر من که هنوز زنده هستم و این عزیزان هموطن من این چنین در آتش الله مسلمانان می سوزد. آری برادران امروز با همه ی دردش شاید ما را بخودآورد که این دین چیست و در مملکت ما با تاریخ و تمدن و فرهنگی هفت هزار ساله چه می کند. آری برادران و خواهران این حکومت آخوندی و این حکومت ملایان با فاصله ای نجومی بیشرفتر از آن شاه ایران است که روانش شاد باد.
و اما از خواهران برادران تقاضا می کند که تمامی نیروهای خود را در سرنگونی این حکومت غدار بکار گیرند. و دیگر اینکه هر لحظه کشته ها اضافه می شود بنا بر این با برادران و خواهران خود در سایت زمانه که شب و روز در فکر خبر رسانی هستند با تفاهم برخورد کنند. و سلام من و سلام ما به شهیدان ایران باد ، شهیدانی که دیگر امروز برای هیچ چیز دیگری مگر آزادی ایران قربانی نشدند و سلام دوباره ی من به آنها باد. و مرگ بر روحانیت شنیع که اینگونه در برابر این همه نامردی و نامردمی ساکت است] زالو نیز بیسر و صدا خون می مکد.

-- بدون نام ، Jun 20, 2009

اردشیر عزیز، تو باید بمانی هم به خاطر شهامت بزرگ انسانی ات و هم باری به خاطر خانواده ات که، ببینی که آن ها هم باورت می کنند. این اتّفاق برای من هم افتاد و پدر و مادرم از من تقاضای بخشودگی کردند. البته من فقط خندیدم.

-- noorirahnevard@gmail.co ، Jun 20, 2009

خدمونیم این وارطان اسمش باید محمد باشه.

-- بدون نام ، Jun 20, 2009

در این لحظات حساس و تعیین کننده وظیفه همه ما است که دست در دست هم گذاشته و از آزادی اندیشه و بیان وقلم برای مردم ایران دفاع کنیم. عقب نشینی معنا ندارد. باید رفت جلو. نسیم آزادی در حال دمیدن است. زنده باد انقلاب درود بر شجاعتتان!

-- تورکمن ، Jun 20, 2009

مردم ایران تمام پول‌ها و دارایی‌های خود را از حساب‌های بانکی و دست‌های دولت محمود چی‌توز بیرون بکشید و قبض‌های آب و برق و گاز و تلفن را ندهید و تمام فامیل‌های خود را نیز تشویق به این کار کنید... رسانه‌های دولتی و خبرگزاری‌های دولت جمهوری اسلامی در خارج ایران باید بسته شوند و سایت‌های آنها نتوانند بروز شوند. هر کاری که به حکومت مربوط می‌شود زمین بگذارید. اعضای ارتش را از طریق فامیل‌ها پیدا کنید و از آنها با نامه‌های ناشناس درخواست دفاع از خود را کنید. با بستن طناب در خیابان‌ها موتوری‌های لباس شخصی را متوقف کنید. اگر بازارهای تهران، خراسان، آذربایجان، اصفهان و شیراز شروع کنند کار خامنه‌ای تمام است. اگر کارکنان پالایشگاه‌ها و شرکت نفت دست از کار بکشند کار تمام است. اگر اتوبوس‌ران‌های سراسر ایران اعتصاب کنند کار تمام است. کارکنان شرکت برق اعتصاب کنند. اگر سازمان آب کار خود را تعطیل کندـ، ضربه‌ی مهمی به خامنه‌ای می‌زند. اگر بخشی از ارتش برای دفاع از مردم به میدان بیاید، بهتر است. اگر مردم تمام خیابان‌های شهر تهران ماشین‌های خود را طوری پارک کنند که رفت‌وآمد در مدت اعتصاب متوقف شود، کم‌تر کشته می‌دهیم و موتورسوارهای بی‌ سر و پا مردم را پاره پاره نمی‌کنند. اگر رادیوی ملی تسخیر شود کار تمام است. منزل میرحسین موسوی همیشه باید دست کم ۴ هزار محافظ جوان و قدرتمند مسلح به دسته‌-بیل و میله داشته باشد تا در صورت حمله‌ی چماقداران او را به محل ناشناسی فراری بدهند. محله‌های منتهی به خانه‌ی او را شب‌ها تا شعاع چند کیلومتری با ماشین‌های خود مسدود کنید تا ماجرای کاظمینی بروجردی تکرار نشود. کارگرهایی که کار با لودر را بلد هستند در صورت حمله‌ی نیروهای امنیتی باید لودر های خود را برای دفاع از موسوی به کوچه‌ی او بیاورند و پارک کنند. اتوبوسرانان باید با اتوبو‌س‌های خود این کار را بکنند و کامیون داران با کامیون های خود...سایت‌های رهبر و خبرگزاری‌های دولتی باید با همت متخصصان ای. تی. فقط عکس شهیدان را بر خود ببینند. در این روزها نباید فعال شوند. با ایده‌های تان این نوشته را تکمیل کنید.

-- تسلیم خامنه‌ای در ۱۰ روز ، Jun 20, 2009

ما در خارج ایران این نوچه های ... آخوند را به ذلتی می کشیم تا رهبر ...شان دیگر هوس کودتا و قتل و غارت نکند!
درود بر مردم ایران زمین و روح همه شما شهیدان راه آزادی شاد باد!
موفق باشید و سرافراز - مرگ بر خامنه ای - مرگ بر دولت کودتاچی !

-- سپهر ، Jun 20, 2009

کجاست همت و باکری تا ببیند انقلاب مردم و خون پاکشان به کجا منتهی شد. من از بسیجی بودن خود شرم کردم و گریستم.

-- گدای علی ، Jun 20, 2009

ننگ، ننگ، ننگ:
http://www.youtube.com/watch?v=gKSOA6-T6B0

-- آرش ، Jun 20, 2009

aye droghgooye BIDARD!!!!!!!!!! areh joone amat pas ina ke too CNN neshon mideh amatan. chomaghdar!!!!!!!!!!

-- Soudabeh ، Jun 21, 2009

یه مشت مومن هرزه

-- بدون نام ، Jun 21, 2009

خامنه ای حالا شاید از نظر منفور بودن از خمینی هم جلوتر زده است. زیرا بسیاری از طرفداران این رژیم ننگین هم امروزه از او بیزارند. خوشحالم که چهره ی ... و ریاکارش برای همه روشن شده است. مسخره تر از همه در آن خطبه ی خونش، آن مظلوم نمایی و روضه خوانی آخرش بود که با خون جوانان وطن آراست.

-- سید علی گدای کودتاچی ، Jun 21, 2009

man az tamame Iran mikhaham be ham komak konand va in bar baraye abad nasle AKHONDI ra az roye zamin BARDARAND va Iran Ra AZAD konand, FREE IRAN FROM AKHOD, FREE IRAN.

-- بدون نام ، Jun 21, 2009

اولاد حسین اگر شمائید
حق با طرف یزید باشد!!!

-- farough ، Jun 21, 2009

اینهمه کشته که فقط انخابات تجدید شه

-- رامین ، Jun 21, 2009

i saw black guys between basiji who were beaten ppl up also i heard that some of them are lebnan hezballah

-- shahrooz ، Jun 21, 2009

من دیروز از لحظات اول تظاهرات تو میدان انقلاب بودم .
مردمی که از همه طرف به میدان می آمدند توسط نیرو های ویژه به قسمت شمال شرقی میدان هدایت میشدند و پس از محاصرا شدن با باتون اونها رو کتک میزدند ( 500 نفر نیروی گارد 300 نفر زن و مرد تو هربار ) هر وقت هم زورشون نمیرسید ماشین های آب پاش اول با بدنش به مردم همله میکرد بعد به روی مردم آب با فشار می پاشید .

-- محمد ، Jun 21, 2009

Salute to Martyrs of republic and Freedom for Iran


Saeed soltnapour

نیروهای استبداد اموی امروز تظاهرات مسالمت آمیز مردم ایران برای انتخابات آزاد و جمهوریت را به خون کشیدند تا ولی فقیه را به خیال خام خود ، سلطان بلا منازع ایران زمین کنند . اما شهادت مظلومانه این عزیزان و فرزندان مردم ایران و سرمایه های ایران ، خماری را از چشمان رهبر دیکتاتور پراند و توطئه کودتا و تبدیل جمهوری به حکومت طالبانی را خنثی کرد .

با تعظیم به شهدا و مجروحان ایران زمین ، باید به نسل جوان مان گفت که از حرکات واکنشی علیه نیروهای استبداد خودداری کنند و همچنان بر سکوت خود که فریادی است که طنینش سراسر جهان را فرا گرفته است به اعتراضات مدنی و مسالمت آمیز خودادامه دهند.

میلیونها قلب انسان آزاده د ردنیا برای شما می ثپد و برای ازادی و رهائی شما دعا می کند. این نیروی عظیمی است که جبهه سیاهی و دیکتاتوری فاقد آ ن هست .

جشن بگیرید که سکوت قبرستان استبدادرا با حضورتان شکاندید هر چند یارانی را از دست دادیم ولی آنها هم اگر الان زنده بودند ، جشن می گرفتند.

مواظب جان خود و دوستانتان باشید جوانان شجاع و با شعور و آزاد بهتر از جوانان شهید و یا در زندان هست
هنر مبارزه زنده بود ن با حفظ اصول هست .
درود بر شما و مادرانتان که چنین فرزندانی را برای استقلال و ازادی و جمهوریت ایران تربیت کردند .


-- saeed soltanpour ، Jun 21, 2009

يكي ديگر از كثيف ترين كارهايشان اين بود كه در خيابان جمالزاده و بعد از گشتن و زدن و پاكسازي از هرگونه آدم رژه مي رفتن و چراغ موتورهاي ضد شورش روشن و با بصدا در آوردن بوغهايشان ، كشتار مردم بي دفاع را جشن مي گرفتن.
و لباس شخصي ها هم در خيابان راه مي رفتن و عين لاتهاي بي سرو پا اي ول اي ول مي گفتند .

ننگ بر اين دولت
احمقها اين طور مي خواهيد مملكت داري كنيد .
حالم از صحنه هاي ديروز و زجر مردم گرفته .
تقاص تك تك كارهاتون را پس خواهيد داد .

-- و ، Jun 21, 2009

کارشان تمام است. دارند جان می کنند. زنده باد مبارزان آزادی.

-- بدون نام ، Jun 21, 2009

بسیجی ، پاسدار نمی دانستم که تو می توانی در کشتن من و ما دامن همت به کمر بزنی و تو که ایستاده نگاه کنی تا بی شرمان ولایت علوی ما را این چنین بخاک و خون بکشند، نگاه کن و ببین که شرافت تو و انسانیت تو و لیاقت تو کجاست و شرافت و انسانیت و ایرانیت آن سربازان و همافران و ارتشیان زمان شاه کجا که از سیلی زدن بصورت ولی نعمتان خود، مردم، سر باز زدند. تف بروی کسانی که فرمان حمله به مردم دادند، تف بریش رهبر آدم کش تف بروی روحانیتی که سر در آخور نفت و در توبره جیب مردم دارد و اینچنین در بر ابر ظلم هملباسان خود سکوت کرده است. و تف بر احمقان سر سپرده و دزدان و ارازل و اوباشی که شعبان جعفری و طیب و مهدی گاو کش در برابرشان شاعر و ادیب و انسانهایی با شرفند. زنده باد ایران مرگ بر حکومت اسلامی. و گوشزدی به دوستانی که امروز از نامهایی چون هاشمی رفسنجانی که سی سال تمام است در تمامی جنایت دست داشته است. آری دویتان هاشما همان کسی که بارهها از رهبری تعاریفی که سزاوار یک مسح و آزادیخواه بزرگ است کرده است، او بارهها اعلام کرده که او خود بوده که خامنه ای را رهبر کرده است یادتان باشد و دوباره از چاه جمکران به رفسنجان سقوط نکنید. زنده باد اعتصاب ، اعتصابی عمومی تا سرنگونی حکومت ملایان .... سلام بر شهیدان ایران زمین.

-- بدون نام ، Jun 21, 2009

Ba salam be azizan dar iran. Ma qalbeman inja ba shoma mitape. Tora be khoda mowazeb bashing ke in sallakhha khoonetuno narizan, ke inha ba khoonkhoori zendeand. Mesle Zahhak

-- David ، Jun 21, 2009

Torokhoda mowazebe joonetoon bashin.
torokhoda nazarin in zahhak khone shomaro berize, ke inha ba khoone mellat zendegi mikonan.

-- David ، Jun 21, 2009

dame to basigi garm ke in harfo zadi va pei be eshtebat bordi be omide in ke hameieh basijiha mesle to avaz shan va pei be eshteba shoon bebaran

-- amin ، Jun 21, 2009

برای آن آقایی که گفته بود شیعه در طول تاریخ خون ها ریخته می گویم که تاریخ اسلام را بخواند تا ببیند شیعه همچون این روزها همواره در خون و کشتار حاکمان خود می غلطیده
بهتراست ما مطالعات بیشتری داشته باشیم
درود بر اصلاحات و تغییرات

-- بدون نام ، Jun 21, 2009

اين مردم چرا بايد بازيچه گروهي از سياستمداران قرار بگيرند؟ كوتوله هاي سياسي كه فكر مي كنند انتخابات دهم با تقلب صورت گرفته بايد بدانند كه در زمان حاضر در حال كمك كردن به بيگانگاني هستند كه بدنبال اختشاش در سراي جاويد ما هستند...
آقايان موسوي و خاتمي و كروبي شما چرا خودتان در صف اول اجتماعات قرار نميگيريد؟
چرا زماني كه بقول خودتان مردم به خاك و خون كشيده مي شوند از شماها خبري نيست؟
اگر بقول حضرات صندلي براي شما ارزشي ندارد ، پس چرا حاضر مي شويد از جان جوانان وطنمان بگذريد...
آيامهندس موسوي كه ورد زبانشان بيانات آيت الله خميني است،به صحبتهاي ايشان گوش مي دهند كه مطيع قانون باشيم...
ميدانم كه اين سايت مطالب مرا منعكس نخواهد كرد چون مطيع آزادي بيان نيست...

-- يك آزاده ، Jun 21, 2009

من ساعت 19 روبروی مسجد لولاگر بودم که بسیجیان به مردم شلیک کردند. شلیک به صورت رگبار بود و یکی از آنها به میان بزرگراه نواب آمد و به مردم شلیک کرد. او صورتش را با پارچه سبز پوشانده بود و به مسجد برگشت. مردم به مسجد حمله کردند و درحال شکستن در آن بودند که هلیکوپتری آمد و روی سر مردم گاز اشک آور زد.

-- مصطفی ، Jun 21, 2009

اي مردم عزيز ، اگر مي خواهيد ايراني آباد و آزاد داشته باشيد. دست كساني كه خودشان را ولي امر مسلمين جهان مي خوانند!!!!!!!!! ولي با يهوديان و كمونيسم ها پنهاني رابطه دارند از مام ميهن پاك سازيد. كساني كه با هزاران ترفند ، ايت ا... منتظري را كنار زدند كه خود برجاي آن بنشينند ، امروز چهره واقعي و ننگين خود را به همه نشان دادند و هيچ ابايي هم در كشتن مردم بي گناه كه فقط آزادي و دمكراسي واقعي را فرياد مي زنند ندارند. اگر انقلاب بد است وبايد سركوب شود پس چرا خودشان سي سال پيش انقلاب كردند و خود را بر مردم ايران تحميل كردند.


-- امين ، Jun 21, 2009

راه مقابله با گاز اشک آور شستشو با آب نمک با محلول سولفات سدیم 5% و برای خنثی کردن مولد گاز پوشاندن با یک پارچه ضخیم آغشته به آب نمک

-- ایرانی ، Jun 21, 2009

لطفا اخبار شبکه خبر و شبکه یک و دو در شنبه شب و امروز یکشنبه را بررسی کنید ببینید که چگونه این موج اعتراض به یک حق قانونی یک شبه تبدیل به آشوبگران و عوامل نفوذی دشمن و معتادین و اراذل شده اند. صحنه های پخش اعتراف آنها واقعا جای تاسف داشت. سیمای جمهوری اسلامی واقعیات را برای مردم بدبخت به شکل دیگری جلوه میدهد. نمی آیند نشان دهند چگونه دختر بدبخت براثر شلیک گلوله جلوی دیدگان حیرت زده اطرافیانش روح از بدنش خارج شد. نمی آیند حتی فکر کنند که بهرحال اگر خواست مردمی که مسالمت آمیز راهپیمایی کنند با گلوله و گاز اشک آور و باتوم پاسخ داده شود واکنش خواهد داشت . ترا خدا بنویسید. ترا خدا بگویید هیچکس این دولت را به رسمیت نشناسد. مردم بسیار وضع بدی دارند.

-- آریا ، Jun 21, 2009

خبر حضور موسوی روز شنبه در خیابان جیهون در سایت رسمی ایشان تکذیب شده است:
http://ghalamnews.ir/news-21180.aspx

زمانه عزیز لطفا اطلاع رسانی کن

-- مجید ، Jun 21, 2009

ای خدا دارم دیوونه میشم.
وقتی صحنه های کشتار و ظلم را از یک طرف و رذالت خامنه ای و بسیجی و لباس شخصیها را از طرف دیگه میبینم داغون میشم .
من از استان اصفهانم اینجا آنچنان خبری نیست مردم بدجور نا امید شدن.
ای کاش یه رهبر درست حسابی داشتیم.

-- خسته از ظلم ، Jun 21, 2009

agar in hokomat az mokhalefan vaheme nadarad va taghallob dar entekhabat ra bi asas midanad ,mojaveze rahpeymaee be mokhalefan bedahad ta haghighat behame va anhaee ke sange regim ra be sine mizannad ashkar shavad.

-- farideh ، Jun 21, 2009

شايد براي بسياري از مردم ايران ديدن چنين صحنه هايي از وسعت سبعيت حكومت ملاها شوكه كننده بوده اما اين چهره نقاب افكنده آشكار اينروزها/ براي بسياري نيز از قبل آشكار بوده وكساني كه در اوين بوده اند و لجنزاري كه اين حكومت به اسم زندان معرفي كرده را از نزديك ديده اند آنرا مي شناسند. بند هاي مملو از زنداني و به اصطلاح دستشويي ها وحمامهايي كه سر ريز از مدفوع است و درايران چندي پيش در نزديكي يك كلانتري
صحنه موحشي ديدم عده اي جوان را به مناسبت شركت در يك مهماني بازداشت كرده بودند و دروسط حياط كلانتري يكي از اين جوانان را به تيرك حياط بسته بودند و يكي از افراد نيروي انتظامي با مشعلي آتشين. آتش را مدام به صورت اين جوان نزديك مي كرد و او را شكنجه ميداد براي من هم باور اين صحنه مشکل بود اما با ديدن صحنه هاي خشونت بار اينروزها باور مي كنيد كه هر جنايتي از دست اين ديكتاتوري فاشيستي ولايت فقيه بر مي آيد.

-- رهايي ايران نزديك است ، Jun 21, 2009

بنام خدا
واقعا زبان از بیان وصف جنایات این جنایتکاران ناتوان است شاید در طول تاریخ جنایتکاران و پست فطرتان چون اینان نداشته باشیم وتمام جنایتکاران دنیا ادعا کنند که مقابل اینها رو سفیدیم کسانی که ذرهای انسانیت شرف غیرت و وجدان ندارند واز هیچ پستی جنایت و رذالتی فرو گذاری نکردند سی سال است که این کارها رو میکنند به اسم اسلام دین ..........
که خود این جانی ذرهای وجدان ندارند چه رسد به اعتقاد و از هر طیف و گروهی هم تویشان پیدا میشود من خرافاتی نیستم و قصد چنین حرفهایی رو هم ندارم ولی شب شنبه بعد از جنایات این دزخیمان و ملعونان خدا هم نیز گریست و عصر هوا طوفانی و ابری و بارانی شد خدا هم از صبعوئیت ودزخیمی این جلادان قلبش گرفت و روح و جسمش به درد امد.ای مردم من نیز با شما بودم ولی شماها شجاعتر از من بودید و من هیچ ولی نباید اینجور بازی میخوردید میدانم از ظلم جانتان به لب امده ولی مجبور بودید بین بد و بدتر انتخاب کنید من سی ساله درد و رنج میکشم و درد و رنجهای شما رو هم دیدهام شما مقصر نیستید به خاطر عدم اگاهی و نداشتن رهبری مردمیست به دامان که رفتید موسوی رفسنجانی کروبی که ساله مستقیم غیر مستقیم جنایت کردند سکوت کردند کسانی که دستشان به خون جوانان زنان دختران و پسران بیگناه مظلوم و شجای این مرز و بوم الودست . زمان خاتمی چه شد اگر ناطق میامد دوست خامنهای این رزیم زودتر سرنگون میسد چون بادکنکه بادش پر بود و او به اون میدمید و اونو میترکوند و منفجر میکرد
ولی خاتمی اومد با دارو دستش هم او ظلم و جنایت کرد هم خامنه ای چیها و خوردنو بردنو چاپیدن دانشجوهای احساساتی رو هم در جهت منافع خودشون گوشت دم توپ کردن اگر اگاهی داشتید شرکت نمیکردید تا احمدی نزاد جلاد میومد و سرنگونی این حکومتو رقم میزد که چی بشه دوباره خاتمی دیگه ای بیاد به اسم موسوی دوباره 4 8 سال دیگه احمدی نزاد دیگهای بیاد من خیلی خیلی خلاصه ای مطالبو بیان کردم اه راستی چیزی که یادم رفت میخواستم بگم این بود 8 سال زمان خاتمی چی بهتون رسید کمی روسریتون عقب رفت تازه اون موقع شاید به این شدت و علنا زمان احمدی نزاد نبود ولی بود تو خفا ببینید که چه ها نبود چه ها نکردن روز روشنشم کردن الانم موسوی میومد با گرگهایی که پشتش کمین کردن چی به شما میرسید نه عدالتی نه دارو درمانی نه درامدی و کاری مردم ایران به هوش باشید باید در عمل ثابت کنید نباید زیر بار هر ظلم و بی عدالتی برید خودتان باید حاکم بر سرنوشت خویش باشید حکومتیان باید خدمتگزار شما باشن شما ها ولی نعمتهای انهائید انها وظیفه شان باید خدمتگذاری به شما باشد نه ظلم و جور غارت و تباهی و کشت و کشتار پر کردن جیبهای خود و دوستان بستگان و اشناهایشان از منابع ثروتها و پولهای مردم و بیت المال و کشور
جنایتکاران به زودی به سزای اعمال کثیف خودشان خواهند رسید البته احتمالا زودتر مثل بلایی که سر سعید امامی یا اسلامی اوردن که از خودشون بود تا سر نخ اصلی از بین برود
ایا از چنگ خدا هم خواهید توانست فرار کنید به کجا خواهید رفت لباس شخصی هایی که از هر گروهی هستید بسیجی سپاهی نیروی ننگین انتظامی اراذل و اوباش خامنهای احمدی نزاد جنایتکار قاتلین پست فطرت و با لفطره کجا خواهید رفت کجا خواهید برد ایا در مقابل مرگ هم خواهید توانست استقامت کنید ایا فکر نمیکنید دنیای بعد از مرگی هم ممکن است وجود داشته باشد شماه نمیتوانید فکر کنید ولی سراسر زندگیتان در ترس و عذاب میگذرد و خواهد گذشت چون انقدر در کثافت و لجن غرق شدید که نمیتوانید حرفی بزنید چه رسد صحبت کنید سخنی با نیروها دارم نیروی ننگین انتظامی سالها دستش به خون جان مال و ناموس مردم الوده بوده بعضی ها میگفتن به ما دستور دادن دستو ر دادن که به جان مال ناموس مردم تعرض تعدی و تجاوز کنید؟ ایا این قابل قبول است استعفا میدادید ایا خیلی ها نمیتوانستند پول و مقام داشته باشن و نرفتن تا بر علیه مردم کاری نکنن بهضی ها هم که استعفا دادن عدهای از شماها هم که عمدا این کار هارو کردید میدونید چه فجایعی بار اوردید در طول این سالیان اگه شماها نبودید و نمی کردید هیچ جنایتی نمیشد هیچ پروندهای به دست قضات و بازپرسهای بی همه چیز و بیخبر از خدا نمیرسد اونا هم نبودن و نمی کردن هیچ پرونده جنایتکارانه و ظالمانهای به کار نمی افتاد
من تمامی شما مامورای انتظامی رو میشناسم و چهره های ساده و خوبی در بین شما دیدم که کمم نیستید ولی کلا کار شما بر ضد مردمه دستور بدن اجرا نکردید بالاخره که اجرا کردید نگید کار من اداری فرقی نمیکنه البته ما راهنمائی رانندگی رو جز رشوه و تبانیهاش مستثنا کردیم که البته این مقوله رشوه تبانی بحث طو لانیی را میطلبد در مورد سپاهیان شماها رو هم میشناسم خیلی هاتون ادمای خوبی هستید لا اقل ظلم نکردید حالا به هر دلیلی سپاهی هستید و میگویید ما نظامی هستیم مثل ارتش با مردمیم یه لقمه نون حلال میخواییم واسه خودمون یا زن و بچه و خونوادمون ببریم و درسته و عده قلیلی از شما و فرمانده هاتون جنایتکارید راستی فرمانده هان جنایتکار نیروی انتظامی چون قالیباف احمدی مقدم رادان و عدهای دیگه یادمون نره همه این جنایتکارا تغاص پس خواهند داد بازپرسها و قضات کثیف و جنایتکارو هم گفتم که چه جنایاتی که نکردن هنرپیشه های خود فروش و وطن فروش هم که جای خو دارد و نقش مهمی دارن و داشتن البته یه عده نا اگاه بودن در کل خاتمه خواهم گفت ما خیلی ها رو خواهیم بخشید . اخوندهای کثیف و جنایتکار هم یادمون نره خیلی از افراد و صاحب منصبای دیگه هم هستن. اگه شماه نبودین و نمیکردین ایا حکومتی بود ایا اینا یه روزم میتونستن حکومت کنن چه رسد به جنایت
در مورد یه عده خود فروش وطن فروشم بگم که میشه گفت اصلیترین نقشو داشتن اخبار گوها و مجری های تلویزیون مثل حیاتی افشار بابان و خیلییا دیگه.بسیجیها یه عده از بسیجی های رزل پست و کثیفم یاد کنیم که چه جنلیتهایی نکردن و میکنن.راستی از جنایتکاران وزارت اطلاعات هم یاد کنیم.
گوش کنید نیروهای سپاه نیروی انتظلمی و ارگانهای دیگر با مردم باشید با میلیونها توده مردم که موسوی و دیگران فقط براشون بهانه بود انها این حکومت
این رزیم این اخوندای کثیف حکومت اسلامی را نمیخواهند انها مردم جوانان دیگر جانشان به لبشان رسیده انها خواستار ازادی و عدالت هستند به لقمه نانی هم قانع هستند شما از مردمید باید با مردم باشید و به کمکشان بشتابید الان که جوابی نداشتید یا نتونستید بدید برای فردا جواب داشته باشید که دیر خواهد بود اینها حتی به صد هزار نفرم نمیرسند خیلی از شماها در حقیقت اکثریتتون ادمای خوبی هستید فکر جواب به خدا و وجدانتون باشی به این بیگناهانی که ناجوانمردانه کشته شدند شهید شدند نگاه کنید میدونم حتی گریه تونم میگیره اونا چه گناهی داشتند به کدامین گناه در حالیکه در این دنیا خوشی ندیدن از این دنیا بهرهای نبردن
به جرم دئخواست حق خود خامنه ای جنایتکار و دار و دستشون به زودی نابود خواهید شد و دنیا از دستتان راحت خواهد شد فلسطین لبنان و همه جای دنیا کودکان بیگناه لبنانی و فلسطینی راحت سر بر بالین خواهند گذاشت و خوابید ودیگر در طول قرون اعصار و تاریخ حکومته و کثافتهایی چون شما پیدا نشده و پدید نخواهد امد و لکه ها و نامهای ننگینتان برای همیشه در طول تاریخ جاودانه خواهد ماند. ارتشیان عزیز شما هم به گوش و اماده باشید به زودی این رزیم سرنگون خواهد شد و سرنگونش خواهیم .خدا روح این جوونا مردم شجاع و فداکار رو رحمت کنه شاد وجایگاهشون رفیع و بلند مرتبه خونشان که به ناحق و ناجوانمردانه ریخته شده پایمال نخواهد شد .خونشان باعث ابیاری این انقلاب شده وبه بار خواهد نشست.امیدواریم ما ماندگان گنهکار و رو سیاه را نیز دعا کنند.

-- ارش ازادیخواه ، Jun 24, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)