تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
مهدی کروبی:

«حامیان احمدی‌نژاد مروج اسلام طالبانی‌اند»

‌مهدی کروبی با ارسال نامه‌ای به عزت‌الله ضرغامی رئیس صدا و سیما به آن‌چه «انعکاس وارونه اتفاقات اخیر در رسانه ملی» نامید اعتراض کرد.

این نامزد ریاست جمهوری از عزت‌الله ضرغامی خواسته‌است رویکرد صدا و سیما را در چگونگی انعکاس اعتراضات مردم اصلاح کند و مردم را برای کسب اطلاعات و اخبار به سمت رسانه‌های خارجی سوق ندهد.

مهدی کروبی در این نامه حامیان دولت محمود احمدی‌نژاد را «مروج اسلام تحجر و اسلام طالبانی» نامید و ادامه داد: «مردم به نتیجه انتخاباتی معترضند که در یک فرایند مهندسی شده و تقلب‌های فراوان، فردی را به عنوان رئیس‌جمهور آینده اعلام کرده‌است که بتواند مجری تفکر متحجرانه باشد.»

آقای کروبی می‌گوید که عملكرد صداوسيما، بي‌اعتمادي مردم را به نظام جمهوري اسلامي افزايش خواهد داد

آقای کروبی معتقد است که عملکرد صداوسیما قبل از انتخابات ترویج «دروغگویی، هتک حرمت، اتهام‌زنی و استفاده نادرست از رسانه ملی برای یک کاندیدا» بوده‌است.

مهدی کروبی با اشاره به «صحنه‌های ضرب و شتم و حتی کشتار رقت‌انگیز جمعی از مردم» دخالت نیروهای لباس‌شخصی و انتظامی و «فرضاً نیروهای نفوذی و اغتشاشگر» را «باعث بوجود آمدن این صحنه‌های دلخراش» دانسته‌است.

این نامزد ریاست‌جمهوری می‌گوید که صدا و سیما این اتفاقات را به «جمعیت میلیونی» معترض به نتایج انتخابات نسبت داده‌است.

آقای کروبی با اعتراض به «وارونه جلوه دادن حقائق در صدا و سیما»، پرسیده‌است: «آیا ضرب و شتم و کشتار مردم بی‌گناه که غالبا توسط نیروهای لباس شخصی انجام می‌شود و انعکاس وارونه آن در صداوسیما جزو رسالت رسانه ملی است؟»

وی ادامه داده‌است: «آیا نسبت دادن آتش‌سوزی‌ها و آتش زدن مساجد و تخریب اموال ملت که حسب اطلاعات واصله غالباً از سوی لباس‌شخصی‌هاست و البته ممکن است بعضاً تعدادی عناصر نفوذی هم سوءاستفاده کنند جزو رسالت رسانه ملی است؟ آیا مردمی که الله‌اکبرهای شبانه سر می‌دهند مسجد آتش می‌زنند؟»

دیبر کل حزب اعتماد ملی اظهار داشت: «اکثریت قاطع افرادی که اکنون نسبت به روند برگزاری انتخابات معترض‌اند و خواستار ابطال آن هستند، سال‌ها برای استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران مبارزه کرده‌اند.»

وی همچنین از مقایسه معترضان به روند فعلی با برخی مخالفان نظام که به گفته وی دنبال «براندازی» بودند، انتقاد کرده‌است.

به گفته وی عملکرد صداوسیما، بی‌اعتمادی مردم را به نظام جمهوری اسلامی افزایش خواهد داد.

Share/Save/Bookmark

در همین رابطه:
کروبی: بجای اتلاف وقت انتخابات را باطل کنید

نظرهای خوانندگان

اینم یه شعار تر و تازه:
مرگ بر آدولف علی شیره ای

-- ایرانی ، Jun 24, 2009

درود بر کروبی
مرگ بر دیکتاتور

-- کورش ، Jun 25, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)