تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

یک مقام سپاه: ۱۹۰ طنزپرداز اجیر شده‌اند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران می‌گوید که ۱۹۰ طنزپرداز با دریافت پول‌های کلان «اجیر» شده‌اند تا «دولت نهم را تخریب» کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مجتبی ذوالنور افزوده است که این افراد ماموریت دارند با «طنزپردازی» علیه دولت محمود احمدی‌نژاد، «سیاه‌نمایی» کنند.

وب‌سایت جهان‌نیوز برای نخستین‌بار ۲۶ فرورین ماه بود که ادعا کرد تیمی ۱۹۰ نفره از طنز‌پردازان ایران فعالیت خود برای تخریب دولت نهم را آغاز کرده‌اند.

در فاصله کمتر از ۵۰ روز مانده به برگزاری انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری ایران، گزارش‌هایی تائید نشده‌ درباره تشکیل ستاد‌هایی به منظور تخریب نامزد‌های انتخاباتی، منتشر شده است.

مجتبی ذوالنور افزوده است که این افراد ماموریت دارند با «طنزپردازی» علیه دولت محمود احمدی‌نژاد، «سیاه‌نمایی» کنند

وزارت کشور و شورای نگهبان که بر اساس قانون وظیفه اجرا و نظارت بر انتخابات را بر عهده دارند، تاکنون در این رابطه اظهارنظری نکرده‌اند.

میرحسین موسوی، مهدی کروبی، محسن رضایی و اکبر اعلمی از برجسته‌ترین نامزد‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آینده ایران هستند.

از محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری کنونی، به عنوان یکی از نامزد‌های این دوره نام برده می‌شود.

میرحسین موسوی و مهدی کروبی دو نامزد نزدیک به اصلاح‌طلبان هستند که در این دوره از انتخابات کمیته‌ای مشترک برای نظارت بر انتخابات تشکیل داده‌اند.

تشکیل این کمیته با واکنش‌ شورای نگهبان مواجه شده است. عباسعلی کدخدایی سخنگوی این شورا گفته است که تشکیل چنین کمیته‌ای «وجاهت قانونی» ندارد.

آیت‌الله علی خامنه‌ای نیز هفته گذشته به طور تلویحی از تشکیل این کمیته انتقاد کرد و از کسانی که به سلامت انتخابات در ایران خدشه وارد می‌کنند خواست که «حرف‌های دروغ دشمنان» را تکرار نکنند.

Share

نظرهای خوانندگان

چقدر آمار طنز پرداز ها بالا رفته، ماشالا!
اون چمدونه که آقای مصباح می گفت پر دلار بوده برای روزنامه ها پیدا نشد؟! لابد پولای کلان مذکور از همان منبع تامین شده ، عجب برکتی داشته ها! یه 10 ساله داره خرجی میده!

-- ممدآقا ، May 2, 2009

دولت نهم به تخریب نیازی ندارد؛ زیرا هر حرکت‌اش به خودویرانی و خودتخریب‌گری و اشتباه منجر می‌شود. بنابراین این گمانه‌زنی‌ها ارزشی ندارند.

-- آمنیت ، May 2, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)