تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

اسرائیل: زمان گفت‌وگو با ایران محدود شود

یکی از وزیران اسرائیلی خواستار تعیین محدودیت زمانی در گفت‌وگوهای هسته‌ای غرب با ایران شد.

به گزارش روزنامه اسرائیلی جروزَلم‌پُست، سیلوان شالوم، نایب نخست‌وزیر اسرائیل این مطلب را امروز جمعه بیان کرده‌است.

وی در مصاحبه‌ای با رادیوی ارتش اسرائیل گفت که کشورش با گفت‌وگوی میان ایالات متحده و ایران مخالفتی ندارد ولی ادامه داد: «ما باید با هم در مورد مدت زمان این گفت‌وگو فکر کنیم.»

نایب نخست‌وزیر اسرائیل: تحریم‌ها علیه ایران «بهترین راه» است

سیلوان شالوم در ادامه اظهار داشت که «در حالی که اسرائیل، انجام گفت‌وگو را رد نمی‌کند ولی معتقد است که ایران می‌خواهد با این کار وقت‌کشی کند و ایران به‌زودی به مرحله بدون برگشت در برنامه هسته‌ای خود می‌رسد.»

وی ادامه تحریم‌ها علیه ایران را «بهترین راه» دانست و خواستار اعلام محدودیت زمانی برای مذاکرات با ایران شد.

نایب نخست‌وزیر اسرائیل در پایان افزود:
«چیزی که مطمئن است اینست که نه اسرائیل و نه کشورهای عربی، ‌اروپا و ایالات متحده یک ایران مسلح به جنگ‌افزار هسته‌ای را نمی‌پذیرند.»

شش قدرت جهانی به رهبری واشینگتن روز چهارشنبه تصمیم گرفتند تا از ایران برای گفت‌وگوهای مستقیم درباره برنامه هسته‌ای‌اش دعوت کنند.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر جدید اسرائیل مکرراً گفته‌است که برنامه هسته‌ای تهران «بزرگ‌ترین نگرانی اسرائیل و بزرگ‌ترین تهدید برای موجودیت کشور اسرائیل از زمان ایجاد آن» است.

اسرائیل و گروهی از کشورهای غربی بر این باورند که برنامه هسته‌ای ایران می‌تواند مقاصد نظامی داشته‌باشد. ایران همواره این نگرانی را بی‌پایه دانسته‌است.

Share

نظرهای خوانندگان

اسراییل بیش از شصت سال است که با پروسه دروغین "صلح" مردم جهان را به بازی گرفته و با این حقه بیش از 86% از زمین های
مردم فلسطین را دزدیده و تمام قوانین بین المللی را به زیر پا له کرده است و حالا بازهم
از حقه و کلک دست بر دار نیست و مدت محدود برای مذاکره را می طلبد که از طریق جاسوسان خود که در موقعیت مشاور به اوباما
که خدمتگزاری درجهت منافع صهیونیسم بیش
نیست اهداف اسراییل دنبال شده و منافع
"اسراییل بزرگ" تامین شود. حقه اسراییل اینست که در طی مدت محدود مذاکره که
در حقیقت مذاکره ای در کار نیست و دنیس
رایس همان خواسته های زمان بوش را مطرح کرده و با اینکار "مذاکره" را به بن بست کشیده
که ضمیمه برای تحریم های سخت تر آماده و
در مرحله آخر به حمله نظامی هدایت شود.

-- بدون نام ، Apr 10, 2009

حقیقت را نمیشود با هیچ ترفندی مخفی کرد، همانطور که در روزنامه نیویورک تایمز که سهامداران عمده آن یهودی هستند، از نخست وزیر،رییس جمهور و وزیر دفاع اسراییل با عنوان چوپانهای دروغگو یاد میکند و مظلوم نمایی آنان در مقابل ایران را به گریه گرگ تشبیه کرده و برای تمام دروغ پردازی ها و مسموم کردن فضای تعامل امریکا و کشورهای غربی با ایران مدارک مستند ارائه داده است و در آخر هم به خوانندگان خود گفته که رییس جمهور جدید امریکا دیگر چشمهایش را بر روی دروغ های اسراییل گشوده است. این هم لینک مقاله http://www.nytimes.com/2009/04/09/opinion/09iht-edcohen.html

-- alireza ، Apr 10, 2009

بدون نام عزیز این دنیس رایس دیگه چه صیغه ایه؟؟؟ آیا با اون خانم رایس که از عشق یک جوان قزوینی عقده ای شده بود نسبتی دارد؟؟؟
شما کلا بیشتر بنویس ما مصطفیز شیم!

-- حسن آقا ، Apr 10, 2009

حسن آقا: کسی که حتی بطور سطحی از
مسائل سیاسی امروز باخبر باشد می داند که دنیس راس همان کاردار صهیونیست است که بعنوان مشاور وکاردار کلینتون در "پروسه صلح" که دروغی بیش نبود و با این حقه دنیس راس جامعه جهانی رابه بازی گرفته بود که وقت بیشتری برای اسراییل بمنظور گرفتن زمینهای بیشتری از فلسطینی ها بخرد. امروز هم صهیونیستهااز طریق این عامل یعنی دنیس راس درنظر دارند برنامه دروغین "دیپلماسی" را پیاده کنند. این گروه خبیث با استفاده ازکابینه اوباما که بوسیله صهیونیستهای خدمتگزار به منافع اسراییل هدایت می شود درنظر دارند که مرتب بر روی طبل دروغین "دیپلماسی" بکوبند ولی درحقیقت همان برنامه بوش را دنبال کنند. در این راه تمام راهبردهای اسراییل از جمله استفاده از روسیه بمنظور بزیر کشیدن ایران مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ژنرالهای اسراییلی و لابی اسراییل اخیرا" کمپینی راه انداخته اند که حل "مسئله" غنی کردن قانونی را ایران ازراه مسکو امکانپذیر میدانند. در این رابطه لابی اسراییل ازاوباما میخواهد که امتیازات بیشتری را برای روسیه درنظر گیرد تا روسیه را باخود همراه سازد.
همه میدانندکه سیاست روسیه ماننداسراییل تضعیف ایران و مانع از غنی کردن قانونی ایران است که بنفع آمریکا نیست. آمریکا نیاز به یک ایران قوی دارد. ولی روسیه از هر چیزی برای کسب امتیازات بیشتر استقبال میکند. روسیه باکمک لابی اسراییل همانند گذشته درنظر دارد امتیازات بیشتری را برای خود دست وپا کند. همانطوریکه جامعه بین المللی شاهد است روسیه همیشه با سیاستهای مخرب صهیونیسم و امپریالیسم علیه ایران همراه بوده است وگرنه صهیونیسم موفق نمیشد اینهمه تحریم های اقتصادی و غیر اقتصادی را علیه ایران به اجرا گذارد. روس ها برای گرفتن امتیاز راکتور ایران را با تلکه کردن دو یا سه برابر مزد تعیین شده بیش از ده سال به تعویق انداخته اند و معلوم نیست تا کی این بازی کثیف ادامه خواهد داد. اوباما با راهبردی دنیس راس به گفتن"دیپلماسی" بسنده خواهد کرد و بقیه را به دست صیهونیسم وخدمتگزارانش مانند راس وهیلاری کلینتون که هم اکنون از شکست
"دیپلماسی" که هنوز راه نیافتاده صحبت می کند میسپارد.
اسراییل محدود بودن مدت "مذاکره" را مدتها است که از طریق نماینده خود یعنی دنیس راس خواهانست و برروی آن تاکید دارد زیرا میداند که مذاکره ای در کار نخواهد بود. اوباما صد درصد در پنچگان صهیونیسم ازطریق دنیس راس و دیگر صهیونیستهای حاضردر کابینه مانند پشه ای اسیرست و قابلیت ارائه یک سیاست مستقل ازصهیونیسم که منافع مردم آمریکا تامین شود راندارد بنابراین فقط سیاستهای صهیونیسم از طریق او بعنوان یک رییس جمهور سیاه به اجرا در می آید. سیاست اینست که "دیپلماسی" دروغین به بن بست کشیده شود و راه ابتدا برای تحریم های شدیدتر و بعدا" برای جنگ گرم آماده گردد. اسراییل بخوبی میداند که خود از عهده حمله نظامی بر نمی اید و بهمین سبب است که آمریکا را برای
پیاده کردن مقاصد کثیف خود مانند عراق بکار گیرد. اسراییل اگر میتوانست خود به اینکاردست زند بدون شک تا بحال اینکار را کرده بود و احتیاجی هم به چراغ سبز آمریکا نداشت زیرا سیاستهای صهیونیسم از طریق آمریکا در خاورمیانه و شمال آفریقا بنفع
"اسراییل بزرک" از طریق ستون پنچم یعنی لابی اسراییل پیاده می شود. ایرانیان وظیفه دارند حقه و کلک دنیس راس نماینده صیهونیسم و هم دستانش را بطور وسیع افشا و محکوم کنند.

-- بدون نام ، Apr 11, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)