تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

سفر همزمان اوباما و خاتمی به ترکیه

باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا و محمد خاتمی رئیس جمهوری سابق ایران به طور همزمان به ترکیه سفر می‌کنند.

آن‌طور که رسانه‌ها اعلام کرده‌اند این دو برای شرکت در کنفرانس «سران ائتلاف تمدن‌ها» به ترکیه وارد می‌شوند.

این کنفرانس در روزهای ششم و هفتم آوریل در استانبول برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر نیز به نقل از یک مقام ترک اعلام کرده است که آقای اوباما در سفر خود با مقام‌های این کشور درباره مسائل ایران و سوریه گفتگو خواهد کرد

روزنامه حریت ترکیه در شماره امروز خود از احتمال دیدار این دو مقام ایرانی و آمریکایی در حاشیه این کنفرانس خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آقای خاتمی قرار است صبح فردا (پنجم آوریل) ایران را به مقصد ترکیه ترک کند.
آقای اوباما نیز قرار است ششم آوریل وارد آنکارا شود.

خبرگزاری مهر نیز به نقل از یک مقام ترک اعلام کرده است که آقای اوباما در سفر خود با مقام‌های این کشور درباره مسائل ایران و سوریه گفتگو خواهد کرد.

پیش‌تر محمد خاتمی و جان کری سناتور آمریکایی و رقیب انتخاباتی جورج بوش در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در جریان برگزاری اجلاس داووس (بهمن ماه سال ۱۳۸۵) در میزگردی مشترک شرکت کرده بودند.

Share

نظرهای خوانندگان

نامه سرگشاده به محضر مقام معظم رهبریدوشنبه 10 فروردین1388 ساعت: 20:3با سلام خدمت مقام معظم رهبری
احتراما, مکررا در گفتار حضرت امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) و حضرتعالی شنیده ایم که امر به مبارزه با فساد نموده اید .بر ما پوشیده نیست که بزرگترین خطر برای نظام اسلامی ما همین نکته است . این دشمن نیاز به سلاح و مهمات جنگی ندارد بلکه همچون سلول سرطانی بی سر و صدا ریشه های مملکت را می خشکاند.
ما بعنوان یک تکلیف شرعی فساد موجود در سازمان حفاظت اطلاعات ارتش را از طریق دوایر قضائی و رسمی پیگیری نمودیم , با این امید که به وظیفه خطیر خود در ارتباط با حفظ نظام عمل نموده باشیم , لیکن بدلیل عدم دستیابی به نتیجه ای ملموس’ اجبارا موضوع را از طریق سایتهای خبری و وبلاگها دنبال مینمائیم تا مگر مسئولی با مسئولیت! بیابیم که پیگیر موضوع شود .
مقام والای ولایت

ما سربازان گمنام شما در شهرکی بنام قائم واقع در شمال شرق تهران و در کنار شهرک شهید محلاتی زندگی میکنیم که سالهاست زیر سیطره تعدادی از افسران ارشد سازمان مذکور همچون زندانیان در بندی هستیم که هیچ سلطه ای بر مال و سرنوشت خود نداشته و نداریم.
این گروه با ایجاد بنیادی جعلی بنام بنیاد تعاون ارتش شماره 4 ( بتاجا 4) و تهمت به شخص حضرتعالی مبنی بر داشتن موافقت و امریه شما دست به فساد مالی چند ده میلیارد تومانی از سازمانها و ادارات و غیره زده اند که از اینجهت لطمات شدیدی به آبروی ولی امر مسلمین وارد ساخته اند.
در اساسنامه این بنیاد بشماره 9632 مورخ 19/5/75 به کررات از مقام ولایت نامبرده شده است در حالی که آنها هرگز به شماره امریه ای که از سوی شما صادر شده باشد اشاره ای ننموده اند.
سالهاست شکایت ما در شعبه 8 بازپرسی دادسرای کارمندان دولت به شماره کلاسه84/1381-85/164 بدون هرگونه اقدامی مسکوت مانده است .

با توجه به اطلاع مقامات کشوری و لشگری ازاین ماجرا و عدم اقدام لازم از سوی آنان که طبیعتا بایستی بیش از ما از به خطر افتادن آبروی ولی امر مسلمین متاثر و حساس باشند ,از محضر حضرتعالی عاجزانه تقاضا مندیم دستور عاجل جهت رسیدگی صادر فرمائید

با آرزوی طول عمر با عزت و سلامتی برای حضرتعالی
تعدادی

-- نامه سرگشاده به محضر مقام معظم ..در وبلاگ داوری معاونت ا ، Apr 4, 2009

متاسفانه شکایت به نزد شخصی برده شده است که خود از این مسایل آگاهی داشته ولی جرات جبهه گیری را ندارد زیرا که سپاه از اصلی ترین حامیان اوست .

-- hamed ، Apr 6, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)