تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

«اسرائیل در تیررس موشک‌های ایران است»

محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران اعلام کرد که تاسیسات هسته‌ای اسرائیل در تیررس موشک‌های ایران قرار دارند.

این فرمانده نظامی امروز چهارشنبه طی سخنانی در کنفرانس بین‌المللی فلسطین افزود که اگر اسرائیل به ایران حمله کند، تهران با قاطعیت جواب این حملات را خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری‌های ایران، آقای جعفری گفت که جمهوری اسلامی موشک‌هایی با برد بیش از دو هزار کیلومتر دارد.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد که تاسیسات هسته‌‌ای اسرائیل در «سیطره توان موشکی» ایران قرار دارد.

اظهارات آقای جعفری شدید‌ترین و صریح‌ترین تهدید مقام‌های نظامی ایران علیه اسرائیل پس از روی کارآمدن باراک اوباما است.


این فرمانده سپاه افزود که تهدیدات اسرائیل علیه ایران «یاوه‌گویی‌هایی» نظامی است که «هیچ‌گونه مبنا و اتکایی» به لحاظ نظامی ندارد.

سردار جعفری همچنین اظهار داشت که ایران قدرت نظامی برتر در منطقه است.

اسرائیل و آمریکا که مخالف ادامه فعالیت‌های هسته‌ای ایران هستند، استفاده از گزینه نظامی به عنوان یکی از گزینه‌ها در ارتباط با مناقشه هسته‌ای ایران، را رد نکرده‌اند.

ایران در واکنش به این مواضع اعلام کرده است که آماده دفاع از تاسیاست هسته‌ای‌اش است و در صورت هرگونه حمله نظامی به آن جواب خواهد داد.

Share

نظرهای خوانندگان

آقای جعقری حالا هی دروغ بگویید و دعوتنامه بفرستید و تحریک کنید. وقتی که حمله کردند و پدر ساب بچه را درآوردند هم نوحه خوانی کنید و عزا بگیرید و شیون کنید و هی بگویید مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل. مردم ایران باید بداند که سی سال است بازیچه ی دستان پاک روحانیت شیعه است. سی سال است که این حکومت برای غرب و جهان آزاد دعوتنامه و تحریک و تحرک می فرستد تا آنها بیایند و کارش را بسازند. حرکتهای ایزایی این حکومت برای غرب دیگر تحمل ناپذیر شده. از گروگانگیری در سفارت، در لبنان، کشتار سربازان آمریکایی و فرانسوی و انگلیسی در بیروت، کشتار یهودیان در آمریکای جنوبی، ترورها ، و تحریکات فلسطینیان، کشتار مخالفین نظام در خارج از ایران، در فرانسه در اتریش، در آلمان در ترکیه در پاکستان، در افغانستان، تحریکات و کشتار آمریکاییان در عراق و...همه همه تحریکاتی بوده اند که غرب را بستوه آورده اند. به همه ی اینها شلاق زدنها، اعدامها، شکنجه ها، قتل عام زندانیان در سال شست و هفت و اعدام در ملا عام، سنگسار و زندانی کردن و آزادی کشی و بستن روزنامه و مجله و مجبور کردن مردم به چه پوشیدن و چه نوشیدن و با که نشستن و دیگر اندیشی کشی و دیگر مذهب کشی را هم اضافه کنید و بعد این مخلوط انفجاری داخلی و خارجی را بسنجید و... حالا گویی آقایان دیگر زده اند به سیم آخر. شاید هم آنها غرب را دست کم گرفته اند، شاید هم می خواهند غرب را وادارند تا مجبور شود حمله نظامی کند و آقایان که خواهان بحرانی جهانی هستند بدان بحران برسند، اما آنها نمی دانند که بر عکس عراق جهان آزاد هم حکومتهایشان و هم مردمانشان در اکثریتی ساخته ی جمهوری اسلامی ضدیتی روشن با حکومت آخوندان در ایران دارد.

-- بدون نام ، Mar 5, 2009

ایول خوشمان آمد ...
البته اسرائیل احتیاج به موشک نداره .. خودش یواش یواش داره از هم می پاشه ..

-- hed ، Mar 5, 2009

این اقایان به فکر مردم ایران که نیستند که. حالا گیریم که این جناب جعفری یه 10 تا موشک هم به اسراییل زد. هنگامی که هزاران هزار موشک در جواب ان حمله بر سر مردم بی دفاع ایران سرازیر شد اقایان در دخمه ها و سوراخ های خودشان قایم شده اند و این مردم بی گناه ایران هستند که باید سپربلای ارتیست بازی اقایان شوند.

-- ارش ، Mar 5, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)