تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

«انقلاب اسلامی همه ‌جا حاضر است»

محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری ایران می‌گوید که «انقلاب اسلامی ایران پرقدرت‌ترین و اصلی‌ترین عامل در تحولات جاری جهان است.»

آقای احمدی‌نژاد که روز شنبه طی سخنانی به مناسبت فرا رسیدن سی‌امین سالگرد بازگشت آیت‌الله خمینی بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی به ایران و آغاز جشن‌های دهه فجر سخن می‌گفت، افزود: «انقلاب اسلامی بدون تردید فصل نوینی در حیات جامعه بشری است.»

به گزارش خبرگزاری‌ها، رئیس جمهوری ایران که از آرامگاه آقای خمینی و شهدای انقلاب بازدید می‌کرد، اظهار داشت: «انقلاب اسلامی ایران همه جا حاضر است و نقش تعیین کننده‌ای ایفا می‌کند.»

هر ساله به مناسبت بازگشت آقای خمینی به ایران پس از ۱۵ سال تبعید، زنگ همه مدارس و سوت قطارها و کشتی‌ها راس ساعت نه و سی و سه دقیقه، لحظه فرود هواپیمای وی در فرودگاه مهرآباد تهران (در روز ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷) به صدا در می‌آید.


مراسم امسال بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی در حالی برگزار می‌شود که تا انتخابات بعدی ریاست جمهوری ایران کمتر از پنج ماه فرصت باقی است.

از امروز همچنین جشن‌های ۱۰ روزه در سراسر ایران از سوی ارگان‌های دولتی و نهاد‌های مذهبی و آموزشی آغاز می‌شود.
در این مراسم‌ها سرود‌های انقلابی پخش می‌شود و انقلابیون درباره خاطرات خود در سال‌هایی که علیه حکوت رضا شاه پهلوی مبارزه می‌کردند، سخنرانی می‌گویند.

انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ و با سقوط حکومت محمدرضا پهلوی، شاه ایران به پیروزی رسید.

از آن زمان تاکنون روحانیون محافظه‌کار زمام امور را در اختیار دارند و تمامی قوانین مدنی در جمهوری اسلامی بر مبنای شرع مقدس اسلام تنظیم و به اجرا گذاشته می‌شود.

روحانیون محافظه‌کار ۳۰ سال است که آمریکا و اسرائیل را دشمن درجه یک خود می‌دانند.

Share

نظرهای خوانندگان

انقلاب57علیه محمدرضاشاه بودنه رضاشاه،لطفااصلاح کنید!

-- جواد ، Jan 31, 2009

اقای جواد ، خبر درست است ، اگر دست اینها بود که ادعا میکردندانقلاب بر علیه کاوه اهنگر بوده و نه محمد رضا شاه پهلوی ، که البته همینطور هم هست ، انان تا کورش کبیرش را پیش رفته اند و تخریب مجدد تخت جمشید بدستور خمینی که توسط خلخالی انجام شد نمونه انست ، امیدواریم که تا به زمان کیبانیان و پیشدادیان نرسیده اند ، امام زمانشان ظاهر شده و همه انان را به بهشت منتقل کرده باشد !!.
داوید / تنه نزن

-- داوید ، Feb 1, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)