تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

حمله آیت‌الله خامنه‌ای به رهبران اصلاحات

آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبران اصلاح‌طلب را متهم کرد که «بدون دلیل و استدلال»، انتخابات اخیر را «دروغ» دانسته و «جرمی بزرگ» مرتکب شده‌اند.

آقای خامنه‌ای گفته که در اولین ساعات پایان رای‌گیری، به طور «خصوصی» به «عناصر صحنه‌گردان» پیام داده که «شما در حال شروع برخی مسائل هستید، اما دیگران از آن‌ها سوءاستفاده می‌کنند و شما نمی‌توانید ماجرا را کنترل کنید.»

اشاره آقای خامنه‌ای به اظهارات شب ۲۲ خرداد ماه میرحسین موسوی است که خود را برنده قطعی انتخابات معرفی کرده بود.


این برای نخستین‌بار است که آقای خامنه‌ای از فرستادن پیام «خصوصی» به رهبران اصلاح‌طلب در حوادث پس از انتخابات سخن به میان می‌آورد.

مهدی کروبی از دیگر رهبران اصلاح‌طلب در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است که حاضر نشد نتیجه آن را بپذیرد و دولت برآمده از آن را «نامشروع» اعلام کرد.

مخالفت با نتیجه انتخابات در شرایطی از سوی میرحسین موسوی، مهدی کروبی و جریان‌های سیاسی ادامه دارد که آقای خامنه‌ای بارها از صحت این انتخابات دفاع کرده است.

آقای خامنه‌ای گفت به طور «خصوصی» به «عناصر صحنه‌گردان» پیام داده که «شما در حال شروع برخی مسائل هستید، اما دیگران از آن‌ها سوءاستفاده می‌کنند و شما نمی‌توانید ماجرا را کنترل کنید»

رهبر جمهوری اسلامی که امروز چهارشنبه در جمع گروهی از نخبگان سخنرانی می‌کرد، بدون اشاره به نام فرد خاصی گفت: «کسانی که وارد عرصه سیاست می‌شوند، باید مثل شطرنج‌بازِ ماهر، حرکات و تغییرات بعدی عرصه را نیز محاسبه و پیش‌بینی کنند.»

آقای خامنه‌ای همچنین «دشمنان» جمهوری اسلامی و برخی مخالفان نظام را متهم کرد که از «صحنه‌گردانی و میدان‌داری برخی از عناصر خود نظام» استفاده کرده و حوادث پس از انتخابات را رقم زده‌اند.

در جریان اعتراض‌هابه نتیجه انتخابات که از ۲۳ خرداد ماه آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد، ده‌ها تن کشته و صد‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

«کسانی که وارد عرصه سیاست می‌شوند، باید مثل شطرنج‌بازِ ماهر، حرکات و تغییرات بعدی عرصه را نیز محاسبه و پیش‌بینی کنند»

آقای خامنه‌ای در خطبه‌های نماز جمعه ۲۹ خرداد ماه گفته بود که مسئولیت هرگونه عواقب حضور مردم در خیابان‌ها با کسانی است که مردم را به اعتراض فراخوانده‌اند.

او در بخش دیگری از سخنان امروز خود گفت که در شرایط حاضر، از عملکرد «رهبری» در جمهوری اسلامی انتقاد می‌شود.

به گفته رهبر جمهوری اسلامی، «بحث منطقی، جوگیر نشدن و بی‌توجهی به تشویق‌ها یا تعریض‌های دشمنان، شنیدن سخنان مختلف، آزادانه فکر کردن و برگزیدن بهترین سخنان، مبنای پیشرفت حقیقی و عناصر آزادی واقعی» است.

آقای خامنه‌ای از عملکرد صدا و سیما نیز انتقاد کرد و گفت: «اگر صدا و سیما می‌توانست واقعیات و پیشرفت‌های کشور را به طور کامل، بدرستی و با هنرمندی منعکس کند، امید نسل جوان به آینده و خشنودی و سرافرازی مردم، به مراتب بیش از وضع فعلی بود.»

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

1) اگر بقول خودتان کار صدا و سیما درست (؟) نبوده, پس چرا هنوز ضرغامی مانده است؟
2) آقای خامنه ای, بحث منطقی با چماق و تجاوز و گاز اشک آور و ... در برابر مردمی که حتی با سکوت در راه پیمایی به انتخابات اعتراض میکنند, معنای ندارد.
3) اگر اینکار مثل شطرنج است, که شما از اولش بازی را باخته اید و چون طاقت باخت را ندارید, از کوره در میروید.

تمامی این عکس العمل های شما و ذوب شده در ولایت شما, فقط و فقط نشانه از ترس بی اندازه شما از مردم ایران و اینکه ملت ایران اینبار میخواهند به شما بگوییند, ما دیگر قیم و وکیل برای خودمان نمیخواهم. بگذارید, این ملت راهش را برود.

-- امیر سایه ، Oct 28, 2009

رهبر جمهوری اسلامی.......بدون اشاره به نام فرد خاصی گفت: «کسانی که وارد عرصه سیاست می‌شوند، باید مثل شطرنج‌بازِ ماهر، حرکات و تغییرات بعدی عرصه را نیز محاسبه و پیش‌بینی کنند.»

خیلی‌ دلم می‌خواست بدانم پس چرا این رهبر شطرنج باز قهار، آن زمان که به خیال خود در جادهٔ یک طرفه فرمان و ترمز بریده می‌ تازید و نصیحت هیچ کس حتی خدا بیامرز دکتر سحابی، این بزرگمرد عرصه اخلاق و سیاست را بر نمی‌‌تافت و تا حد شکنجه پیرمرد پیش رفت یا زمانیکه به ناحق و بر خلاف تمایل ملت، احمدی نژاد را به عنوان نزدیکترین کس به خود ، به رئیس جمهوری می‌‌رساند، چرا خود حواسش به این بازی‌ شطرنج نبود که حالا دیگران را نصیحت بکند.

جناب ایشان باید بداند که رطب خورده منع رطب نتواند کرد و باید توان خیانت‌ها و جنایت‌هایش را بدهد.

-- ایمان ، Oct 28, 2009

تو که لالایی بلدی چرا خوابت نمیبره؟

-- بچه آبسردار ، Oct 28, 2009

خوب ککی به تنبان ملا افتاده. تقصیر خودمان یعنی همین مردم احساس‌زده و بی‌فکر ایران است که در قرن ۲۱ هنوز باید وایسیم ببینیم ملا فلانی چی گفت و ملا بهمانی چی جواب داد. این بار یک همتی بکنیم و شر این اشباح قرون وسطی را از زندگی‌مان بکنیم و آزاد بشیم.

-- فریاد ، Oct 28, 2009

آقاي خامنه‌اي شما كه توانستيد« مثل شطرنج‌بازِ ماهر، حرکات و تغییرات بعدی عرصه را نیز محاسبه و پیش‌بینی » كنيد. اتنظار شما اين است كه همه بايد گوش به فرمان فرامين شما باشند. و كسي جرآت نكند به شما كمتر از مقام معظم بگويد. چه رسد به اين كه بخواهد انتقاد كند. اگر شما اين قدر اطمينان داريد كه مردم با شما هستند. چرا رفع شبه نكرديد و همچنان بر طبل باطل كوبيديد. شما كه اين همه هوادار داريد يك رفراندوم بگذاريد ببينيد واقعيت را. ضمنا صدا و سيماي گوش به فرمانتان هم هنرش را نشان داد. منتها هنرش به گرد هنرنمايي ملت ايران پس از انتخابات نرسيد. برويد تحقيق كنيد ببينيد بواسطه هنرنمايي سردار ضرغامي ...چقدر ايرانيان به رسانه‌هاي خارجي گرايش پيدا كرده‌اند. و از خودتان برسيد كه چرا بايد وقايع ايران را از آن رسانه‌ها پيگيري كنند. توصيه جدي براي شما دارم از اين توهم بيرون بياييد و فكر نكنيد همه ملت با شما هستند. همين جمعي را كه به اسم نخبگان به شما تحميل كرده‌اند واقعا چند درصد نخبه هستند. در پايان به شما بگويم تو اگر همان خامنه‌اي هستي ما ديگر آن ملت گوش به فرمانت نيستيم. يادمان نرفته زماني كه ملت را تهديد كردي در آن جمعه سياه و پس از آن كشتار جوانان وطن در روز شنبه خونين به فرمان جنابعالي. نه آقاي خامنه‌اي ما آن حوادث سهمگين را فراموش نمي‌كنيم. و جنايات سي سال گذشته را نيز بازخواني خواهيم كرد. خوب مي‌داني كه اگر ملت در برابر حركت ظالمانه‌ات نمي‌ايستاد بيم آن مي‌رفت كه رهبران اصلاحات را كه شجاعانه در برابر منويات شخصي‌ات ايستادند محاكمه و مجازات نمايي. آقاي خامنه‌اي هنوز هم مي‌خواهي كه حمله كني. شهامت عذرخواهي از ملت را داشته باش و اشتباهت را جبران كن و «تفنگت را زمين بگذار» خودت خوب مي‌داني كه هر كه با ملت ايران در افتاد بر افتاد. بترس از آه مادران داغديده و فرزند برومند از دست داده. و بترس از خشم ملتي كه تو و چاكرانت بر آنها ظلم روا داشته‌اند. هيچ فكر كرده‌اي كه آمال و آرزوهاي جوانان وطن را بر باد داده‌اي. هيچ فكر كرده‌اي كه چرا نسل فرزندان انقلاب رودررويت ايستاده‌آند تا به قول خودشان خطاي پدرانشان را جبران كنند. و ... .

-- يك آزاده ، Oct 28, 2009

به نظر میرسد کودتا چیان در آستانه 13 آبان در صدد دستگیری موسوی و کروبی هستند. سخنان فوق و همزمان اعلام دریافت شکایت 100 نماینده مجلس توسط محسنی اژه ای و نیز مانور اقتدار نیروی انتظامی علائم خوبی نیست.

-- بدون نام ، Oct 28, 2009

خامنه ای میداند که باید برود چون وی مانند یک رهبر نظامی حکمرانی میکند نه یک رهبر سیاسی ودلیلش درمحاصره قرار گرفتن فرماندهان نظامی در اطرافش است ودریغ از حضور رهبری سیاسی در کنارش.

-- دهقان ، Oct 28, 2009

مطمئنید به این گفته خودتون عملکردید (کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد. )

-- بدون نام ، Oct 28, 2009

پدرجان،
ای شطرنج باز قهار،
همینکه پس از چهار یا پنج ماه هنوز سعی در قبولاندن یک افتضاحات جای انتخابات دارید، خود نشان کودتای بی نتیجه دارد.
این طشت مدت هاست از بام بر زمین افتاده و کوس رسوایی حکومت نامشروع جناب عالی و رئیس منصوب نه منتخب، رئیس دولت غاصب و نه جمهور مردم، بر گذر است.
این حکومت چندان نپاید و بدان کوتاهی که تو نیز پیش از مرگ، رفتنش را خواهی دید...

-- زوربای یوانی ، Oct 28, 2009

تو تنها چیزی که بلد نیستی همان بازی شطرنج است! تو با انتخاب روان پریشی مانند احمدی نژاد نشان دادی که چقدر از مردم عقب افتاده ای و به هیچ عنوان لیاقت رهبری حتی یک حجره را هم نداری.
رهبران عقب افتاده نظام اسلامی،

-- Asghari ، Oct 28, 2009

از مشروطه تا کنون حکومت ایران اجاره ای بمدت سی تا چهل سال بوده و هست
ایندوره سی ساله هم به پایان رسیده !!!!!

-- a ، Oct 28, 2009

در جواب دوستی که گفته بود کودتاچیان احتمالا در صدد دستگیری موسوی و کروبی در آستانه 13 آبان هستند باید گفت که اگر حکومت کودتا چنین قصدی داشته باشد که ممکن است از مغز علیل آنها نیز به دور نباشد، عملا جنبش را به مسیر رادیکالیزه شدن و در نتیجه تسریع سرنگونی جمهوری اسلامی هدایت خواهد کرد.

-- امین م ، Oct 28, 2009

اقای خامنهای خودت رو نکش تو رفتنی هستی.

-- ایران ، Oct 28, 2009

جرم خواندن ، تقلب در انتخا بات ، یک قانون شکنی آشکار و اقدامی ضد اسلا می از سوی خامنه ای
" جرم خواندن " برطبق اصل 58 قانون اساسی در حوزه اختیارات مجلس هست . چگونه خامنه ای به خودش اجازه می دهد که جرم تعریف کند این هم از برکات استبداد حا کم بر ایرا ن هست و عدم ازادی بیان و بسته شدن روزنامه ها و دستگیری روزنامه نگا ران است .
خامنه ای می خواهد دخا لت غیر قانونی و ضد اسلامی خود در 25خرداداو تایید انتخابات بدون اینکه به تصویب شورای نگهبان رسیده باشد ، تکمیل کند.
جنا ح حاکم به این نتیبجه رسیده است که بایستی تما می صداها را خاموش کنند تا کسی سوال نکند. اگر اینجوری بود که هنوز زمان اسپارتاکوس بودیم

سعید سلطانپور
روزنامه نگار کانادا

-- سعید سلطانپور ، Oct 28, 2009

حکومت اسلامی در ایران مانند آن چوب دو سر... شده است! هر حرکت و اقدامی که انجام دهد، مات خواهد شد. در این بازی شطرنج تنها سربازان و نظامیان حکومت باقی مانده اند.
شطرنج بازان بی خرد حکومت اسلامی،

-- Nezami ، Oct 28, 2009

آقاي خامنه اي پاسخ پيام خصوصي شما را ما عمومي داديم. در ضمن ما مثل شما شطرنج باز حرفه‌اي نيستيم اما «تغيير [شما] را محاسبه و پیش‌بینی» كرده‌اييم. 13 آبان بيا ببين ما همه مرتكب «جرم بزرگ » مي‌شويم. جرم بزرگ ما اين است كه رودرروي حكومت كودتا ايستاده‌اييم. ما به اين جرممان افتخار مي‌كنيم.

-- سردار ، Oct 28, 2009

فرزانه خان ابن خان من هم به شما پیغام داده بودم که با این فتنه ای که با این تقلب بزرگ بر پا می کنی نه تو نه حتا جده ی بزرگوارت و نه حتا جدت که نهصد نفر را در یک نصف روز سر بر رید و نه پاسداران خونآشامت و نه بسیبجیان درنده ات نمی توانید جلو انرا گرفته کنترل فرمایید ولی مقام شاهمخ ولایت فقیه حرف مرا گوش نکرد. حالا هم دیر نشده این ولایت احمقانه ی عهد دقیانوسی و خواخوار را باطل کن، برو گوشه ی یک مسجد و بدرگاه خود عو عو کن و طلب مقفرت نما. سی سال جنایت بس است! خودت سالها پیش گفته بودی که سی سال در نزد عالمیان زرع یک قرن است. دود و دم روزضه ات را بجسب، بقیه را رها کن! شاید با این کشتاری که می کنی و خون جوانان کمکت کند و دو سه سالی زنده بمانی، و نه بیشتر از خر لخت شیطان پیاده شو. بزمینت خواهیم زد، چنانکه حاج ممد حسن پدرت را در خواب ببینی! پیش از آنی که مجتبی و آن پسرت بروز پسران صدام بیفتند حرف من ِ بچه میدان شوش را گوش کن! فردا دیر است! به قمه کشان و چاقوکشان و تیغ کشان و چماقدارانت غره نشو! حرف مرا گوش کن! برو در مسجد دخیل ببند! مهراب را بیش از این به خون جوانان آغشته نکن، برو سر سفره شام و نهار، رها کن این مردم را، ما ولایت فقیه، ما حکومت اسلامی نمی خواهیم!
زمان شاه همان رفیقت هادی غفاری با شعار می گفت: سلطنت نمی خواهیم،
بی شرف مگر زور است!
و البته تو خودت می دانی که شرافت آن مرد مثل کوه بود در برابر چاه بیشرفی تو! بخود آ!

-- بدون نام ، Oct 28, 2009

مرگ بر خامنه ای با طرفداراش

-- سبز ، Oct 28, 2009

جای امیدواریست که تعارف رو کم کرده . .
امیدوارم زودتر ملتفط این قضیه بشود که دیگه مردم ولایت رو حاکمی مستبد میبینن ، نه پدری هدایتگر و پیشرو . . .

-- حامد پارسا ، Oct 28, 2009

دوباره شیرش کردن گفتن می ریم می زنیمشون خفشون می کنیم اومده داره شمشیرو از رو بسته ... می کنه. مگه خودش نبود گفت از تهمت زدن بپرهیزید، چرا خودش دوباره زرتی تهمت زد؟ فردای ۱۳ آبان ببینید بیاد چه به پاچه خواری بیفته :‌ وحدت ملی و به همدیگه مهربون باشید بگه قافیه که تنگ بیاد. حالا ببینید.

از این بند باز تر دو دنیا دیگه خودش.

-- بدون نام ، Oct 28, 2009

آقای خامنه ای تو با کدام دلیل وتحقیق احمدی نژاد را برنده اعلام کردی. مگر نگفتی تحقیق هم بی فایده است زیرا تقلب بایستی زیر ٣ میلیون باشد ولی تقلب ١١ میلیون امکان ندارد. تو اگر رهبری بی طرف بودی میبایستی اجازه راه پیمایی مسالمت آمیز را برای دو طرف تامین می کردی ویا اجازه تحقیق افراد بی طرف را قبول میکردی.ولی برای مردم ایران محرز شده است که تو در راس کودتا بوده ای ومردم ایران بعلت اقدامات احمقانه و غیر انسانی شما پس از انتخابات خواستار حذف شما از ولایت نامشرعتان هستند احمدی نژاد به هر حال رفتنی . مردم درحال حاضر در فکر یافتن راه حلی برای حذف شما بعنوان رهبری خائن ومتقلب ودروغگو هستند.به امید آن روز.

-- احسان از نیوورک ، Oct 29, 2009

فعلا که ملت شما را کیش کرده و دنبال راه فرار به تله مات شدن نزدیک شده اید

-- بدون نام ، Oct 29, 2009

شطرنج بازی طبق فتوای علمای اسلام حرام است .

-- محمد ، Oct 29, 2009

باید مواظب یک حکومت نظامی در شب ۱۳ آبان باشیم! این به اصطلاح نخبگان بادنجان دور قاب چین بیخود دور هم گرد نیامده اند.

-- شطرنج‌بازِ ماهر ، Oct 29, 2009

آقای محترم !
بر طبق فتوای علمای اسلام شطرنج حرام است . بنابراین باید کشتی و بوکس یاد گرفت .

-- محمد ، Oct 29, 2009

be nazare man jonbeshe sabz badtarin kasan ra be onvane rahbaran jonbesh entekhab kard.va in eshtebah be hesabe kolihe kasanist ke gharbgara va ya chapi mibashand.mousavi va karoubi aslan na savade siyasi darand va na adamhaye monasebi hastand ke betavanand jameh irani ra rahbari va hedadayat namayand. agar az khatami estefadeh mishod ,omidi bood!.motasefane in eshtebahe bozorg va ya behtar begooyam,forsattalabi,be in dalil anjam geref ke chapiha va rastiha dar iran fekr mikardand ba hemayate gharb pirooz mishavand va pas az pirozi mousavi va karoubi ra kenar zadeh va savar ba markabe jonbesh migardand.jameh siyasi irani niyaze mobram be shakhsiyathaye barjaste darad ke az poshtibani chandsale mardom barkhordar bashad.afrade tazehvared faghat dar soorati movafagh be rahbarie jameh mishavand ke yek hezb va ya chand sazmane siyasi shenakhteh shodeh va ghavi postibane an rahbar bashad.makhsoosan dar jameh iran ke dar hale hazer daraye yek rahbari ghavi ast.M

-- mansour piry khanghah ، Oct 29, 2009

اقای خامنه ای ما 13 ابان به خیابان ها ریخته و پاسخ گستاخی های شما را خواهیم داد.

-- حمید ، Oct 29, 2009

shatranj,ghablan ke haroom boodeh to khodet chetory yad grefty,to khodetam bikhial shoo

-- بدون نام ، Oct 29, 2009

پدرجان،
نگاهی به صفحه شطرنج ایران:
شاه = خامنه ای، بسان همان آخرین شاه به دریوزگی و گدایی مشروعیت افتاده است
وزیر = احمدی نژاد، ... که صرفاً بواسطة ... این مقام منصوب شده است
فیل = فیرزوآبدی، ....، که در راه فلاکت افتاده است
اسب = .... بواسطه نبود اندیشه و نیز مردانگی تسلیم محض نظامیان نادان گشته به ترجمان سیاسی عملیات کودتا دچار شده اند
قلعه = مجموعه نظامیان و سپاهیان رژیم، که از بواسطه فقدان مفرط سواد، به وحشی گری عنان گسیخته گرفتار آمده اند.
سرباز = مجموعه بسجیان رژیم، که بواسطه وارفتگی دچار انحلال و ادغام در سپاه شده اند.

حال ای شطرنج باز قهار، خود قضاوت کن، گه چگونه "آچمز" شده؟ چهار ماه است که 300 نفر را در قفس کرده ای که مشروعیت تو را بپذیرند! چهار ماه است که نان و آب و خواب را بر ایشان حرام کرده ای تا دولت کوتوله های سیاسی را به رسمیت بشناسند! و با اینهمه هنوز هیچ به کفت نیست بجزباد و بجز خون جوانان ایران! براستی تاریخ ایران حاکمی به بی لیاقتی، بی کفایتی و بی آبرویی تو سراغ ندارد!

چند حرکتی بیش تا "مات" شدنت باقی نماده است، رفتارهای عصبی و حتی بر هم زندن بازی هم (از سر لجاجت) راه فراری برایت نخواهد گشود، این بازی رو به اتمام است...

-- زوربای یونانی ، Oct 29, 2009

واقعا چه میشد که قبل از حرف زدن وجدانمان آگاهمان میکرد که بیهوده از سر نادانی حرفی را نزنیم..موسوی کسی بود که به ما مردم یاداور شد قدرت اصلی ما هستیم..او قدرت خودش رو از کی گرفت؟؟به جز از مردمی که باورش کردتد و سعی کردن به هر نحوی کمکش کنند؟؟وای از مردم نادونی که همیشه میگن کار آمریکاست..آمریکا جوونای درس خونده این مملکتو دعوت میکنه که فرار کنن برن مخشونو به یک کشور دیگه بفروشن یا جمهوری اسلامی؟دانشجوهامون تو زندونای آمریکان یا جمهوری اسلامی؟زنامون از سربازای آمریکایی میترسن یا از بسیجیهای جمهوری اسلامی؟؟آمریکا جلوی تاریخ و هنر و آزادی بیان رو گرفته یا جمهوری اسلامی؟حتما ندارو هم آمریکا کشت؟هر ذهن بیدار و وجدان پاکی میدونه که موسوی به حقه..من عاشقانه دوستش دارم و به چشم یک رهبر بهش نگاه میکنم..بذری که موسوی کاشت یکروز جوونه میده و شکوفه میزنه اینو مطمعن باشین

-- امیر از مشهد ، Oct 29, 2009

جناب خامنه ای؛ رهبر خودخوانده و تحمیلی ایران. ای کاش کسانی مثل شما که همیشه کشورهای غربی را به دیکتاتوری و نقض آزادی های مدنی مردم متهم می کنید جرات ایجاد همان اندک آزادی بیان در غرب (البته به خیال خودتان) را برای مردم ایران داشتید تا من اینک به جای ابراز نظر در اینجا می توانستم مستقیما به خود شما بنویسم. از قدیم گفته اند کسی که خوابه رو میشه بیدارش اما کسی که خودش رو به خواب زده هرگز نمیشه بیدارش کنی. تو و امثال تو که سرتون رو مثل کبک زیر برف کرده اید تا واقعیات رو نبینید هیچوقت نمیشه تفهیم کرد چون نمی خواهید تفهیم شوید. من در انتخابات به هیچکس رای ندادم چون تو رژیمی که تو رهبرشی تا حالا هیچ انتخاباتی آزاد برگزار نشده پس شرکت کردن تو ی ان هم بی فایده است اما تو که ادعا می کنی رهبران اصلاح طلب بدون دلیل و استدلال انتخابات رو دروغ دانسته اند حکایت همون کسیه که خودش رو به خواب زده هزارتا دلیل هم می اوردند بازهم تو و باند جنایتکار تو که از قبل تصمیم برنده کردن احمدی نژاد رو داشتید معلومه که می گفتید هیچ دلیلی نیست آیا چشم دیدن اون همه بی عدالتی و تقلب های آشکار و واضح در انتخابات رو نداری. اصلا میخواهیم بدونیم اگر چه اتفاقی می افتاد تو بهش می گفتی تقلب.سر منشا تمام تقلبهای انتخابات خود تو بودی زمانی که یکسال قبل از انتخابات در دیدار با هیات دولت علنا به احمدی نژاد گفتی: تو پنج سال دیگر هم رییس جمهوری. بعد از اون هم همه نهادهای مزدبگیر و تحت سلطه تو که باید به اصطلاح بی طرف باشند شروع کردند به حمایت از احمدی نژاد که نونشون تو این حمایت بود شورای نگهبان با اون جنتی فسیل شده در نماز جمعه و جاهای دیگر بارها از احمدی نزاد حمایت کرد فرماندهان سپاه مزدور تو در موقعیتهای مختلف اعلام کردند که نمی گذارند کسی غیراز احمدی نزاد انتخاب بشه خود تو که ادعای رهبری داری اما آبروی هر چی رهبره بردی تو مشهد و کردستان علنا گفتی که باید احمدی نژاد دوباره انتخاب بشه. رسیدیم به تبلیغات انتخابات تمام دستگاه ها و امکانات دولتی و حکومتی رو در اختیار احمدی نژاد قرار دادی. اون دروغگو و لاف زن هم با چراغ سبز تو از همه امکانات بیت المال برای خود استفاده کرد پول نفت رو برای تبلیغات خود خرج کرد سیب زمینی مجانی پخش کرد تلویزیون حکومتی رو دربست در اختیار خود دراورد روزنامه های جناح مخالف رو بست وخلاصه همه راههای ارتباطی رو برای دیگران مسدود کرد کارشکنی های روز انتخابات رو هم دیگه مردم با چشمشون دیدند البته تو حق داری ندیده باشی چون در سوراخی مخفی شده ای با چندین لایه محافظ و گارد ویژه. کسانی که اطراف تو به مجیزگویی تو مشغولند هیچ وقت نمی ایند به تو واقعیت رو بگویند . جناب رهبر خودخوانده اگر همه این حمایتها و امکانات برای کسی غیر از احمدی نژاد به کار افتاده بود آیا تذکر نمی دادی؟ ایا اگر شورای نگهبان که برگزار کننده انتخابات است از کسی غیر از احمدی نژاد حمایت می کرد باز هم سکوت می کردی؟هنوز شمارش آرا تمام نشده تو احمدی نژاد رو برنده اعلام کردی. ایا اینها نشون نمیدهند که همه چیز از قبل برنامه ریزی شده بود این همه تقلب و تخلف رو باید با چه زبانی برای تو گفت تا متوجه بشی هر چند میدونیم که تو سرکرده همه این تقلبات و دزدیدن رای مردم هستی. تو امروز تو باتلاقی گیر کردی و داری دست و پا میزنی اگه داری برنامه ریزی میکنی تا موسوی و کروبی رو هم بندازی زندان بدون که با این کار هم چیزی به دست نمی اوری فقط این دو نفرنیستند که میگویند انتخابات متقلبانه بوده است با میلیونها نفر مردم چه میکنی مردم خودشون عقل و شعور دارند و میفهمند نیازی نیست کس دیگری بهشون بگه تقلب شده خودشون تو جامعه حضور داشتند و دیدند در روزهای قبل از انتخابات در هر جمعی که قرار میگرفتیم اکثرا از احمدی نژاد فاشیست بیزار بودند یک دفعه میایید 24 میلیون رای براش حساب میکنید شاید شما بی سوادها رای احمدی نزاد رو از 15میلیون شروع به شمارش کرده اید که به این عدد برسید تو و باند فریبکار تو هرچه قدر هم زور بزنید بیشتر از هفت یا هشت میلیون رای نمیارید اینو مطمئن باش بقیه مردم هیچگاه به شما رای نمی دهند اگه اینقدر به خودتون اطمینان داری چرا از برگزاری یک رفراندوم برای رژیم جمهوری اسلامی واهمه دارید؟این حمایتهای احمقانه تو از احمدی نژاد بدجوری بهت ضربه زد به قول خودت ابروی نظام رفت تخت پادشاهی خودت رو درخطر میبینی هر روز میای چندتا مزدور را دور خود جمع میکنی این و اون رو تهدید میکنی. اما این انتخابات از یک نظر هم خیلی به نفع مردم شد و اون اینکه تشت رسوایی تو و نظام فاشیستی جمهوری اسلامی رو از بام فرو انداخت دنیا ان روی وحشیانه جمهوری اسلامی رو دیدند روز 29 خرداد با اون خطبه های سیاهت بزرگترین خدمت رو به مردم کردی وقتی دستور کشتار مردم رو صادر کردی جهانیان دیدند که جمهوری اسلامی که دم از مدیریت جهان و عدالت و حمایت از محرومان را میزد خود با مردم خود چگونه وحشیانه رفتار کرد وهمه اینها را مدیون حماقتهای تو هستیم

-- amir ، Oct 29, 2009

تقدیم به مقام معظم شطرنج باز :

از پس پرده نگاه کن،مثل شطرنجه زمونه
هرکسی مثل یه مهره،توی این بازی میمونه
یکی مثل ما پیاده،یکی صد ساله سواره
یه نفر خونه بدوش و یکی چند تا قلعه داره

یه طرف همه سیاه و ، یه طرف همه سفیدن
روبروی هم یه عمره، ما رو دارن بازی میدن

اونا که اول بازی،توی خونه تو و من
پیش پای اسب دشمن اون همه سرباز و چیدن
ببین امروز هم تو بازی،میون شاه و وزیرن
هنوزم بدون حرکت،پشت ما سنگر میگیرن

تخت و تاج شاه دیروز، در قلعشون نمیشه
به خیالشون که این تاج،سرشونه تا همیشه،
یادشون رفته که اون شاه،که به صد مهره نمیباخت،
تاجو از سرش تو میدون،لشکر پیاده انداخت،
اون که مارو بازی میده، اونه که مهره رو چیده،
اون که نه شاهه نه سرباز ؛ نه سیاهه نه سفیده
از پس پرده نگاه کن ...

-- رضا ، Oct 29, 2009

با سلام.
اون چیزی که منو بیشتر از همه چیز ازار میده اینه که منو احمق حساب کنند.اینها یک ملت رو احمق و خودشونو عقل کل حساب میکنند .
کیه که ندونه تو مملکت چی میگذره.من فقط مخوام بگم خودت------------------------ی.

-- jamshid ، Oct 30, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)