تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

دستگیری دراویش گنابادی در کیش

بنا به گزارش خبرنگار زمانه، ۶ تن از دراویش سلسله نعمت‌اللهی گنابادی روز پنج‌شنبه از سوی نیروهای انتظامی در جزیره کیش دستگیر شده‌اند.

این دستگیر‌ی‌ها به دنبال پلمپ حسینیه و دستگیری شماری از دراویش نعمت‌اللهی گنابادی در هفته‌های گذشته صورت می گیرد.

بنا بر این گزارش، روز پنج‌شنبه ۲۶ دی‌ماه ساعت ۷ شب، نیروهای اطلاعاتی و انتظامی بدون ارائه مجوز قضایی مبنی بر جلب و یا ورود به منزل در شب، پس از محاصره و کنترل شدید منطقه، به منزل آقای محمد جعفر انتصاری هجوم بردند.

سپس‌نیروهای انتظامی شماری از دراویش سلسله نعمت‌اللهی گنابادی که در آن مکان جهت برگزاری مجلس درویشی حضور داشتند را جلب و با برخورد فیزیکی با مردان و زنان، آن‌ها را به بازداشتگاه اداره اطلاعات کیش منتقل نمودند.

بنا به گزارش‌های دریافتی: آقایان رضا انتصاری، عبدالرضا گودرزی احمد گودرزی، امید حسن زاده، مهران اسدپور و تورج یگانه، هم‌اکنون در بازداشتگاه اطلاعات کیش به سر می‌برند.

آخرین خبرها از جزیره کیش حاکی از آن است که خانواده‌های دراویش بازداشت‌شده در مقابل اداره اطلاعات کیش تجمع نموده و خواستار آزادی بلا قیدوشرط نام‌بردگان شدند.

Share

نظرهای خوانندگان

مردم ایران واقعا با هوشند . چون تنها راه خارج شدن از اسلام بدون حکم ارتداد پیوستن به دراویش ( که خود همرا با مذهب شیعه ساخته ایرانیان برای مقابله با اسلام است ) است لذا حکومت عددددددددل اسلامی نمی خواهد مردم عزیز از نعمات اسلام محروم شوند پس ناچار به بر خورد با دراویش است .

-- فرهاد ، Jan 17, 2009

در تاریخ ایران هر نظامی که با دراویش در افتاد بر افتاد. عرفان در خون و رگ و پوست این ملت است حتی یک دهقانی که مدرسه نرفته اشعار حافظ و سعدی و مولوی را میشناسد. دراویش دل و روح فرهنگ ایران هستند.

-- Nam ، Jan 21, 2009

با سلام بر آفریدهای خدا
به راستی سخت است تشخیص حق از باطل کمی به درون خود برویم و با خود بیندیشیم که اگر ما در زمان امام حسین (ع )بودیم آیا در کدام صف قرار می گرفتیم فردا رروز به چه روی به صورت حضرت علی (ع)نگاه کنیم بگویم یک روز سیاست حکم میکرد خانوادهات را به اسیری ببریم ویک روز هم دوست دارانت را پس بیاید قبل از هر کار فکر کنیم که داریم چه به سر خود میاریم؟

-- مهدی ، Feb 3, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)