تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    
بخش اول

سال گذشته و ترانه های محبوب

Download it Here!

پیش از هر چیز، به همه شما سال نو را خوش‌باش می‌گویم و به این که با این همه سختی و پرماجرایی سال گذشته خود را با سربلندی به سال جدید رساندیم. امیدوارم که سال آینده برای همه شما بهتر و پر و پیمان‌تر از سال گذشته باشد.

در این برنامه با کسانی تماس گرفتم که به طریقی صدایشان را از رادیو زمانه در سال گذشته شنیده‌ایم و از آن‌ها درخواست کردم که هم‌زمان که تبریکات سال نوی خود را به شما شنوندگان این برنامه می‌رسانند، از آهنگی نام ببرند که در سال گذشته به آن بیش از همه گوش داده‌اند.


با آقای هادی خرسندی تماس گرفتم و با ایشان که از قبل در لندن و آمستردام و دفعه آخر در شهر کلن آلمان دیدار داشتم، صحبت گرمی کردیم. آقای خرسندی به خوانندگان معروف مثل مرضیه، پوران و سیما بینا اشاره کردند و اما درخواست آن را داشتند که برایشان ترانه «دندون دندونم کن» را پخش کنیم. من این ترانه را بار اول می‌شنیدم که بسیار جالب بود.

پاینده باشید که جوان‌دل‌تر از ما جوان‌ها هستید، آقای خرسندی! گزارش ویدیویی کوتاهی که از برنامه‌های هادی خرسندی و پرویز صیاد در کلن در شهر فرنگ رادیو زمانه داشتیم از پربینندترین ویدیوهای ما در سال گذشته بود.


همین طور با خانم پری زنگنه تماس گرفتم. پری زنگنه را ماه می در شهر لاهه و یا دن هاخ هلند دیدم و یکی برنامه های موسیقی ملل را به این دیدار و کنسرت ایشان اختصاص دادم، با عنوان «تجربه‌ای نادر در حضور پری زنگنه» که در آرشیو برنامه‌های موسیقی ملل در ماه می می‌توانید پیدا کنید. این برنامه به خصوص قابل پسند بعضی از شما شنوندگان این برنامه بود.


خانم پری زنگنه سال نو را به همه جهانیان تبریک گفتند و همین طور از کشته شدن خانم بوتو اظهار تأسف داشتند.

خانم زنگنه از ترانه «من غلام قمرم» گفتند که ما هم آن را برایشان به عنوان هدیه سال نوی پخش کردیم.

با امید دیدار به زودی با خانوم پری زنگنه و شنیدن ترانه‌های دل‌نشین و صدای ابریشمی ایشان.


از صحبت خود با یکی از بچه های «رادیو دیوار» مهدی بگویم. رادیو دیوار را شما خوب می‌شناسید و ما نیز تلاش کرده‌ایم برای گستردن این رادیوی جوان‌پسند کاری انجام دهیم و آن هم بازپخش یک ساعت برنامه‌های این رادیو است؛ قبل از برنامه‌های زنده رادیو زمانه.

مهدی گفت که در سال گذشته بیش از همه از ترانه «شب من و تو» در اجرای گروه "تنبی10" لذت برده و در شب سال نو هم دوست دارد آن را دوباره بشنود. اما مهدی گفت که اگر شب سال نو نمی‌بود، وی درخواست ترانه آرام‌تری را می‌کرد. ما هم برایش ترانه «شب من و تو» را پخش کردیم.

این برنامه این جا تمام نخواهد شد؛ بخش دیگر آن را روز اول سال 2008 از رادیو زمانه خواهید شنید و هم در دنبال این برنامه روی سایت و صفحه موسیقی ملل هم می‌توانید بخوانید.

سال نو شما خجسته!

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)