تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۸۹ • چاپ کنید    
سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی:

«بی‌قانونی‌ گره کار قانون‌شکنان را باز نمی‌کند»

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای، با محکومیت بازداشت محسن آرمین اعلام کرد که ادامه «بی‌قانونی‌ها» نمی‌تواند گرهی از کار «فروبسته قانون‌شکنان و سلب‌کنندگان حقوق ملت» باز کند.

محسن آرمین، عضو ارشد و سخنگوی سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، ۲۶ اردیبهشت ماه توسط ماموران امنیتی بازداشت و به زندان منتقل شده است.


سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، بازداشت سخنگوی خود پس از ماه‌ها اعتراض به نتیجه انتخابات را نشانه آن دانسته که هنوز «خواب‌زدگان و به بی‌راهه رفتگان» بر سر عقل و تدبیر نیامده‌اند.

در بیانیه سازمان مجاهدین، با اشاره به ادامه بازداشت فعالان سیاسی، این پرسش مطرح شده است: «آیا صحنه‌گردانان اینگونه رفتارها لحظه‌ای با خود اندیشیده‌اند که بازداشت‌ها چه منفعتی را عاید کشور می‌کند؟»

این سازمان در بخش دیگری از بیانیه خود اعلام کرده که «راه صحیح جریان یافتن امور در کشور و استقرار آرامش و امنیت پایدار، بازگشت به قانون اساسی و اجرای بدون تنازل آن» است.

سازمان مجاهدین افزوده است: «بدون تردید بی‌قانونی‌ها و سلب حقوق اساسی و قانونی جامعه، گرهی را از کار فرو بسته قانون‌شکنان و سلب‌کنندگان حقوق ملت باز نخواهد کرد.»

«آیا صحنه‌گردانان اینگونه رفتارها لحظه‌ای با خود اندیشیده‌اند که بازداشت‌ها چه منفعتی را عاید کشور می‌کند»

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی از جمله احزاب اصلاح‌طلبی است که در انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری، از نامزدی میرحسین موسوی حمایت کرد.

برخی اعضای این حزب پس از آغاز اعتراض‌ها به نتیجه انتخابات، توسط نیرو‌های امنیتی بازداشت و زندانی شدند.

این حزب نتیجه انتخابات جنجال‌برانگیز ریاست جمهوری سال گذشته ایران را نپذیرفته و دولت برآمده از آن را «نامشروع» اعلام کرده است.

کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، ماه گذشته در واکنش به مواضع این حزب پس از انتخابات، خواستار توقف کلیه فعالیت‌های آن شده است.

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)