تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

آغاز موج جدید بازداشت‌ها در ایران

رسانه‌های ایران از بازداشت محسن عموزاده خلیلی و گروهی از اعضای سازمان ادوار تحکیم وحدت خبر داده‌اند.

منابع نزدیک به اصلاح‌طلبان گزارش کرده که ماموران دادستانی، ساعت دو بامداد با مراجعه به منزل محسن عمو‌زاده خلیلی، از اعضای ستاد جوانان ۸۸ حامی خاتمی و موسوی، وی را بازداشت و به مکان نامعلومی انتقال داده‌اند.

براساس این گزارش، منزل آقای عمو‌زاده خلیلی به مدت دو ساعت، تفتیش شده است.

حسن اسدی زیدآبادی، محمد صادقی و علی ملیحی از اعضای سازمان ادوار دفتر تحکیم وحدت نیز عصر روز گذشته از سوی نیرو‌های امنیتی بازداشت شده‌اند.

حسن اسدی زیدآبادی، محمد صادقی و علی ملیحی از اعضای سازمان ادوار دفتر تحکیم وحدت، عصر روز گذشته از سوی نیرو‌های امنیتی بازداشت شده‌اند

ماموران، منزل این سه عضو ادوار تحکیم را نیز تفتیش کرده‌اند.

وب‌سایت ادوارنیوز با تائید خبر دستگیری این افراد، همچنین از بازداشت کوهزاد اسماعیلی، مسئول شاخه گیلان سازمان دانش‌آموختگان ایران از سوی نیرو‌های امنیتی استان خبر داده است.

احمد زیدآبادی دبیرکل و عبدالله مومنی سخنگوی ادوار تحکیم وحدت بیش از چهار ماه است که در زندان به سر می‌برند. آنها جزو بازداشت‌شدگان حوادث پس از انتخابات هستند که تاکنون اتهام آنها مشخص نشده است.

وب‌سایت ادوارنیوز از هجوم ماموران امنیتی به منزل تعداد دیگری از اعضای خود خبر داده، اما به جزئیات بیشتری اشاره نکرده است.

سازمان ادوار تحکیم وحدت از نهاد‌های دانشجویی منتقد در جمهوری اسلامی شناخته می‌شود.

این سازمان روز گذشته با انتشار اطلاعیه‌ای از مردم خواسته بود که با شرکت در مراسم روز ۱۳ آبان، علیه «حاکمان بی‌کفایت، مستبد و تائید‌گر جنایت»، فریاد «آزادی‌خواهی» سر دهند.

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)