تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

مرگ مشکوک یک کارشناس هسته ای در وین

یک کارشناس مسائل هسته‌ای بریتانیا، در اثر سقوط از طبقه هفدهم ساختمان سازمان ملل در وین جان باخت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، تیموتی هامپتون، کارشناس مسائل هسته ای بریتانیا که عضو هیئت مذاکره کننده این کشور با ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی بود روز سه شنبه در اثر سقوط از یک ساختمان سازمان ملل در وین کشته شده است.

به نوشته رسانه های اتریشی این کارشناس چهل و هفت ساله بریتانیایی اخیرا عضو گروه بررسی پرونده هسته ای ایران شده بود، اما سخنگوی سازمان ملل در باره علت مرگ وی اظهار نظری نکرده است و تنها به ذکر این نکته که پلیس در حال تحقیق در این زمینه است بسنده کرده است.

در همین حال پلیس وین می گوید: «هیچ نشانی از درگیری میان این مرد و افرادی دیگر و همچنین هیچ یادداشتی مبنی بر خودکشی این فرد، مشاهده نشده است.»

به گزارش اسکای نیوز، چهار ماه پیش نیزیکی دیگر از متخصصان مسائل هسته‌ای از چنین ارتفاعی در این ساختمان، سقوط کرد و کشته شد.

این حادثه در حالی رخ داد که سومین دور مذاکرات ایران ونمایندگان کشورهای روسیه، آمریکا، فرانسه و دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین به میزبانی رئیس بین المللی انرژی اتمی محمد البرادعی در جریان بود.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

هدف از این خبر لوس و خنک چیست؟ اسراییل است که این و آن را می کشد. اسراییل یک کارشناس مصری را در سالهای
70 در هتلش در فرانسه به قتل رساند.

-- بدون نام ، Oct 23, 2009

ببین دوست بدون نام من، اسرائیل اگر کشته یک کارشناس خارجی را که احساس خطر از طرفش میکرده زیرجلکی، بی آبروریزی، تمیز کشته. نه روز روشن در تظاهرات جلو صدها دوربین، ندا و ... شهروندان خودش را بکشد. بعد هم رییس جمبورش صدتا قسم حضرت عباس بخورد که دمب خروس از زیر عبا بیرون نزده.
یک جو غیرت هم بد نیست آدم داشته باشد حتا اگر ذوب در کسی هم شده باشد!

-- اورینب ، Oct 23, 2009

حکومت اسلامی با پیروی از علی هر کس را زورش برسد می کشد! یک کارشناس روسی را نیز از تله کابین در شمال تهران در کوهای چالوس به قتل رساند! و این این هزارمین قتل اوست، تا حکومت اسلامی ست این جنایات هر روز تکرار می شود!
....
زنده باد جمهوری ایرانی

-- بدون نام ، Oct 24, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)