تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

بازداشت گروهی از فعالان مدنی

اکثریت شرکت‌کنندگان در مراسم دعای کمیل که قرار بود برای آزادی یکی از اعضاء زندانی شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی برگزار شود بازداشت شدند.

به گزارش تارنمای نوروز، این مراسم امشب، پنج‌شنبه، که برای آزادی شهاب‌الدین طباطبایی عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت در منزل آقای طباطبایی تشکیل شده‌بود با یورش ماموران امنیتی مواجه شد.


شهاب‌الدین طباطبایی

یک شاهد عینی به نوروز گفت: «۳ ماشین ون، حاضران در مراسم دعای کمیل که در منزل طباطبایی گرد هم آمده بودند را شناسایی و تعداد زیادی از آن‌ها را دستبند زده و سوار ون‌ها نموده و سپس به محل نامعلومی انتقال دادند.»

جبهه مشارکت ایران اسلامی، از احزاب اصلاح‌طلب و خواستار تغییر در ایران است.
بر پایه این خبر، زهرا مجردی، همسر دبیرکل جبهه مشارکت نیز در میان بازداشت‌شدگان است. نام محمدحسین خوربک نیز در بازداشت‌شدگان دیده می‌شود. فائزه ابطحی، دختر محمدعلی ابطحی نیز در میان بازداشت‌شدگان بوده‌است که به دلیل این که فرزند خردسالش همراهش بوده، آزاد شد.

«تعداد زیادی از آن‌ها را دستبند زده و سوار ون‌ها نموده و سپس به محل نامعلومی انتقال دادند»

مهرک میراب‌زاده، همسر طباطبایی، سعید نورمحمدی، عضو جبهه مشارکت و محمدرضا جلایی‌پور که به تازگی پس از تحمل بیش از ۲ماه سلول انفرادی آزاد شده بود، از بازداشت‌شدگان مراسم دعای کمیل امشب هستند.

بنا به این گزارش، تعدادی از شرکت‌کنندگان در مراسم نیز در داخل منزل شهاب طباطبایی گرفتار هستند و نیروهای امنیتی به آن‌ها اجازه خروج از منزل را نمی‌دهند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

بی نظیره . باورم نمیشه. یاد فیلمای فاشیستی میفتم. چقدررر بی انصافن ...

-- مجید ، Oct 22, 2009

دیکتاتور پشت
دیکتاتور ...
پشت دیکتاتور .......
تاریخ معاصر ما آبستن یه رژیم فاشیستی دیگر ست . . . انگار جز این ، جامه ای برازنده این ملت و سرزمین نیست . . .

-- حامد پارسا ، Oct 22, 2009

ایران بعنوان یک کشور مورد هدف که 400 میلیون دلار برای بی ثباتی ایران بودجه تعیین شده است حق دارد برای حفاظت تمام ارضی ایران از هر وسیله ای که مناسب می داند استفاده کند. مزدوران و عاملین باید بطور وسیع از دستگیری های آمریکا و غرب که تحت
لوای دروغین "تروریسم" روزانه صورت می گیرد خبر دهند که متاسفانه هیچ خبری منتشر نمی شود. اگر افراد مترقی آمریکا و اروپا حرفی نزنند ایرانیان مزدور ونوکرصفت همچنان به ........ لیسی خود ادامه می دهند.
آمریکا با ساختن دشمنان خیالی مانند القاعده مرتب افراد را بجرم "تروریسم" دستگیرو مردم محلی را روزانه به هلاکت میر ساند. مرگ بر دشمنان و مزدوران و مقلدان

-- بدون نام ، Oct 23, 2009

عطا تهرانچی عزیز رو هم بردن، آدم از اون مظلوم تر نمیشناختم

-- Monfared ، Oct 23, 2009

بی انصافن چیه! آقا یا خانم محترم! ما وارد جنگ شده ایم، جنگ جمگ با صلح! بنا بر این رودربایستی نیست! باید از این ظرفیت هنگفت مردمی سود جست و این مزدوران ناپاک اسلام و قرآن و محمد را از سر سفره ی ایران بیرون کرد! باید مدام نیروی جایگزین داشت، باید مدام مردم را به صحنه آورد، سیزده آبان روز سیزده بدر سیاسی ایران است. روزی که ما باید از پاییز بهار بزایانیم! آری مرگ بر این حکومت اسلامی
زنده باد جمهوری ایرانی
سرتاسر ایران را باید این شعار بگیرد.
اینان بیشتر از عر و تیز نیستند
باید آنان را از صحنه بیرون کرد!
پریشب با وجود پارزیت توانستیم از ماهواره و به مناسبت فرو ریختن دیوار برلین فیلمی از آخرین روزهای آلمان شرقی نشان داده می شد وضعیت ایران امروز همانند آن وضعیت است، اگر چه در آنجا آیت الله های کمونیست دست کم فتوای تجاوز و ازاله ی بکارت صادر نکردند و تا این حد اسلامی و نانجیب نبودند. بازهم این شعار را بکار برید، بخاطر داشته باشید:
مرگ بر حکومت اسلامی
زنده باد جمهوری ایرانی

-- یک زن از تهران ، Oct 23, 2009

وحشت سراپاي حكومت غاصب اسلامي را گرفته است. رهبران اين حكومت كه ايران و منابع آن را غصب نموده‌اند در خواب هم نمي‌ديدند كه بر چنين سرزميني حاكم شوند. آنها اكنون به هر قيمتي مي‌خواهند آن را نگهدارند. آدم ياد سقوط اصفهان و بدست افغان‌ها افتادن آن مي‌افتد. تفو بر اين روزگار و خاك بر سر ما ايرانيان كه ملك پدري‌مان در چنگال اين غاصبان و متجاوزان است. روز 13 آبان و هر روز ديگري در آينده را بايد غنيمت شماريم. زن و مرد و جوان و پير. عرب و كرد و لر و فارس و ترك و بلوچ دست در دست هم تا از دست اين اقليت دزد، ظالم و غارتگر نجات يابيم.

-- آزادمرد كرد ايراني ، Oct 23, 2009

من هم یاد فیلم پیانو افتادم که خونه به خونه درجستجوی نژاد ناپاک !!!! بودن بلکه بتونن ریشش رو بخشکونن. خامنه ای ودارودستش هم واسه خفظ این منابع عظیم کارای بزرگتری دارن که یکیش تفتیش خونه به خونه برای یافتن فکره و دیگریش بوییدن دهان من وتوست.
این جبرتاریخه که هرسلسله ای یه کلایمکسی داره ودرنهایت یه افول . حتم دارم این کلایمکس نقطه شروعی است به نزول سریع

-- بدون نام ، Oct 24, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)