تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

اعتراض به صفار هرندی در دانشگاه تهران

سخنرانی صفارهرندی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دانشگاه تهران با اعتراض گروهی از دانشجویان که معتقد به تقلب در انتخابات بودند، روبرو شد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، محمدحسین صفارهرندی، امروز سخنران نشستی بود که توسط بسیج دانشکده فنی تهران در سالن چمران این دانشگاه تحت عنوان «سوء تفاهم بزرگ» برگزار شد.


صفارهرندی، وزیرسابق ارشاد

ایرنا گزارش داده است که پیش و هنگام سخنرانی صفارهرندی گروهی از دانشجویان معترض دست به اعتراض و «اهانت» زده اند.

به گزارش این خبرگزاری صفارهرندی در پاسخ شعارهای این گروه از دانشجویان گفته است که من از اهانت های شما ناراحت نمی شوم چون شما به این نوع اهانت‌ها عادت دارید و زمانی در همین جا به خاتمی هم اهانت می کردید.

به گزارش خبرگزاری فارس وی همچنین از دانشجویان معترض خواست تا با اعتراضات خود کار را برای موسوی که در جستجوی راه نجات است سخت تر نکنند و به وی کمک کنند تا «فضاحت اخیر خود را جبران کند.»

از میان چهل کشته شده درگیریهای اخیر، ده نفر بسیجی، بیست نفر قربانی حادثه‌سازی فتنه‌انگیزان بوده اند و ده نفر دیگر هم معلوم نیست به دست چه کسی کشته شده‌اند

وزیر سابق ارشاد که سخنانش بطور متناوب با شعارهای معترضان همراه می شد در باره میرحسین موسوی گفت که وی توسط حزب مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی فریب خورده است، وی همچنین بخش هایی از نامه انتقاد‌آمیز مهدی کروبی به آیت‌الله منتظری در سال شصت و هفت را قرائت کرد و از حمایت فعلی این مرجع تقلید از موسوی و کروبی ابراز تعجب کرد.

صفار هرندی همچنین ادعا کرد در درگیریهای خیابانی چند ماه گذشته تنها چهل نفر کشته شده‌اند و سپس به دسته بندی آمار خود پرداخت و افزود از این میان ده نفر بسیجی بوده اند، بیست نفر مردم عادی که «گرفتار حادثه سازی فتنه انگیزان» شدند و ده نفر باقی مانده نیز «معلوم نیست به دست چه کسانی کشته شده اند.»

یک شاهد عینی به زمانه گفت که این سخنان با اعتراض شدید دانشجویان معترض روبرو شد.

به گفته وی تعداد دانشجویان معترض در سالن برگزاری نشست حدود ۱۵۰۰ بودند که شعارهایی چون «دولت کودتا استعفا» و «مرگ بر دیکتاتور» سر می دادند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

آقا این صفار دمش گرم. ببین چی گفته. گفته شما به خاتمی هم توهین می کردین. اگه بخوایم جمله رو کامل بگیم میشه: "شما به خاتمی که اون همه آدم محترمی بود و مو لای درزش نمی رفت توهین کردین، من که جای خود دارم!!" این صداقتشه که ما رو کشته!

-- حسین ، Oct 19, 2009

گویا رقیب جدی مشایی برای دوره بعد ریاست جمهوری مشخص شد:
صفارهرندی

-- روزبه ، Oct 20, 2009

خدا خواست كه منتظري با نيك نامي از دنيا برود و سيد علي آقا با با بد نامي

-- bidel ، Oct 20, 2009

زنده باد جوانان غیور و شریف و دانشجویان عزیزی که برای نسل خود و همه ملت ایران افتخار می آفرینند.جوانان ما می دانند که با قبول هزینه های مبارزه در اینده ملت شریف ایران از آنان با غرور یاد می کند.مگر شهدای چنگ از یاد ملت رفته مگر شهدای 30 تیر 1332 و16 آذر ، 18 تیر و 15 خرداد و از خاطره ملت و تاریخ ملت ایران حذف شدنی است. صفار هم که رقمی نیست نامش درکنار .....و صدها خائن ثبت خواهد شد.

-- بدون نام ، Oct 21, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)