تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
آیت‌الله جنتی:

با اعتراضات ۱۳ آبان برخورد کنید

آیت‌الله جنتی، امام جمعه موقت تهران خواستار برخورد با معترضان انتخاباتی در روز ۱۳ آبان آینده شد.

۱۳ آبان که سالروز تصرف سفارت آمریکا و گروگان‌گیری کارکنان آن است امسال از سوی معترضان انتخاباتی به عنوان یکی از روزهای راهپیمایی به نشانه اعتراض به دولت جمهوری اسلامی اعلام شده‌است.


آیت‌الله احمد جنتی

به گزارش خبرگزاری ایرنا، امام جمعه موقت تهران امروز در این باره گفت:
«‪ ۱۳‬آبان روز مبارزه با استکبار جهانی باید گرامی داشته شود. همه باید برای گرامی‌داشت ‪ ۱۳‬آبان در این روز شرکت کنند اما عده‌ای که مهره‌های دست دیگران هستند، می‌خواهند در این روز ماهیت آمریکایی و اسرائیلی خود را نشان دهند.»

خطیب جمعه: فتنه‌گران از مدت‌ها قبل توسط یک مرکز ناشناخته هدایت می‌شوند

دبیر شورای نگهبان افزود:
«فتنه‌گران از مدت‌ها قبل توسط یک مرکز ناشناخته هدایت می‌شوند و برای آینده نقشه دارند این‌ها مهره‌هایی هستند و اسباب بازی آن‌ها هستند چه بدانند و چه ندانند.»

«برخورد سست خیانت است»
وی خطاب به دست‌اندرکاران دولتی گفت: «اگر دستگاه قضایی و امنیتی با اغتشاشگران و براندازان به سستی برخورد کند، خیانت به اسلام، امت، انقلاب و شهدا است.»

وی افزود: «به دوستان قضایی و آیت‌الله لاریجانی عزیز می‌گویم که برای اجرای عدالت کمر همت بسته‌است و در ابتدا نیز گفته‌است که عدالت اجرا می‌شود، یکی از موارد بارز اجرای عدالت اینجاست.»

آقای جنتی: چه کسی به قاتل خود گل تقدیم می‌کند

دبیر شورای نگهبان ادامه داد: «چه کسی به قاتل خود گل تقدیم می‌کند که نظام جمهوری اسلامی ایران به این براندازان گل تقدیم کند در حالی که هنوز دست از جنایت خود برنداشته‌اند.»

این سخنان آیت‌الله جنتی در حالی بیان می‌شود که بان کی‌مون، دبیرکل سازمان ملل متحد امروز در گزارشی به مجمع عمومی سازمان ملل نسبت به سرکوب مخالفان در ایران اظهار «نگرانی و اضطراب عمیق» کرده‌است.

آقای ‌جنتی در ادامه گفت که «این مسئله براندازی است» و «فتنه‌گران می‌خواهند که اسلام به دوران طاغوت بازگردد.»

وی در مورد اتفاقات پس از انتخابات اظهار داشت: «اوضاع پیش آمده چیزی نیست که به‌سادگی از آن بگذریم. مسئله ریشه‌دار است و نمی‌توان آن را کوچک شمرد.»

ده‌ها هزار تن از طرفداران جنبش سبز، روز قدس امسال نیز در شهرهای ایران به تظاهرات پرداختند و شعارهایی به نفع نامزدهای معترض انتخاباتی، میرحسین موسوی و مهدی کروبی سر دادند.

«مسئله ریشه‌دار است»

خطیب جمعه این هفته تهران در این باره گفت:
«نقشه‌های فتنه‌گران در مناسبت‌های روز قدس و آغاز سال تحصیلی در دانشگاه‌ها خنثی شد. نقشه‌های آن‌ها در روز ‪ ۱۳‬آبان نیز خنثی می‌شود و باید بدانند نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب می‌شود.»

وی هم‌چنین هشدار داد: «براندازان بیخود به خود وعده ندهند زیرا خط امام و انقلاب اسلامی زنده است.»

«روز قدس» نامی است که در جمهوری اسلامی به آخرین جمعه ماه رمضان داده شده‌است و در آن مراسمی به حمایت از مردم فلسطین برگزار می‌شود.

آقای جنتی ادامه داد: «سید حسن نصرالله می‌گفت در اتفاقات اخیر در ایران، همه با من تماس می‌گرفتند که بدانند چه اتفاقی در این کشور افتاده‌است. همه اظهار وحشت و ناراحتی می‌کردند تا زمانی که رهبر معظم انقلاب خطبه‌های خود را در روز قدس قرائت کردند.»

حسن نصرالله،‌ دبیر کل حزب‌الله لبنان از حمایت حکومت جمهوری اسلامی ایران برخوردار است.

آیت‌الله خامنه‌ای نیز در خطبه‌ای که در نماز جمعه مربوط به روز قدس امسال ایراد کرد گفته‌بود:
«در بلواهای بعد از انتخابات مردم کشورهای مسلمان نگران شده بودند و به آشنایانشان در ایران زنگ می‌زدند.»

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

«اي برادران!
اين سنبله‌هاي ِ سبز
در آستان ِ درو سرودي چندان دل‌انگيز خوانده‌اند
که دروگر
از حقارت ِ خويش
لب به تَحَسُر گَزيده است.»

-- کاوه ، Oct 16, 2009

جنتی گفت«فتنه‌گران از مدت‌ها قبل توسط یک مرکز ناشناخته هدایت می‌شوند» مرکز ناشناخته دلهای ایرانیان است. که کور و کرانی چون جنتی خائن و قاتل جایی در آن ندارد. آقای جنتی این مرکز ناشناخته، ایران ماست که همه خوب می شناسیمش. ضمنا روز 13 آبان همدیگر را می بینیم. تو بیا قتل و تجاوز و شکنجه ات را ادامه بده چکار داری که چه کسانی می آیند مردی بیا میدون تا حالیت کنیم. روز 13 آبان روز ما دانش آموزان است. مزدوران شما ما را از مدارس با بلاکارد راهی تظاهرات می کنند. ما هم قرار گذاشته اییم در نیمه راه همراه بدر و مادر و دانشجویان حال سفتی به تو و رهبرت بدهیم. تو مسیر ها رو مشخص کن و اتوبوس ها را بیاور، بلندگو هم یادت نره. شال سبز نیار خودمون داریم.

-- دانش آموز سبز ، Oct 16, 2009

آقای جنتی از قول ملت سبز ایران به حسن آقای نصرالله و تروریست های دیگر بگو ایرانیان بول مفت ندارند به شما بدهند. دیگه هم اینجا زنگ نزن. نگران باشید و از نگرانی بمیرید. البته می توانی حماسه 13 آبان آزادیخواهان ایران را از شبکه های جهانی ببینی. بگو اگه زنگ بزنی شمارتو جنبش سبز مسدود می کنن.

-- ایرانمرد ، Oct 16, 2009

دبیر شورای نگهبان افزود:
«فتنه‌گران از مدت‌ها قبل توسط یک مرکز ناشناخته هدایت می‌شوند و برای آینده نقشه دارند این‌ها مهره‌هایی هستند و اسباب بازی آن‌ها هستند چه بدانند و چه ندانند.»

اقای جنتی دبیر شورای نگهبان شما و هم مسلکانتان مهره هایی هستید و اسباب بازی دست شیطان!
موسی

-- بدون نام ، Oct 16, 2009

متاسفانه زبان تحدید و وحشت ادبیات ثابت حکومت گران شده،با حضور حداکثری خودمون،زبان گفتگوی حکومت را تغییر خواهیم داد.اینجا کشور ماست ما وظیفه داریم حفظش کنیم،اگر نه در مقابل فرزندانمان در آينده محکوم خواهیم بود،حکومت باید در مقابل خواست مردم تمکین کنه.به امید آن روز

-- مسعود ، Oct 16, 2009

«‪ ۱۳‬آبان روز مبارزه با [حکومت کودتا و همدستانش] باید گرامی داشته شود. همه باید برای گرامی‌داشت ‪ ۱۳‬آبان در این روز شرکت کنند اما عده‌ای که مهره‌های دست دیگران هستند، می‌خواهند در این روز ماهیت [غیر انسانی و روسی ، تازی و تجاوزگر ] خود را نشان دهند.» و بازهم یادی از کهریزکشان کنند. آقای جنتی مطمئن باش 13 ابان همه هستیم. تو اصلا نگران نباش. دانش آموزان سبز همه هستند.

-- زاگرسی ، Oct 16, 2009

«مسئله ریشه‌دار است»؟؟؟. ریشه مسئله به ٣٠ سال پیش بر می گردد که خمینی بعنوان «ترمز انقلاب» به ایران آمد و ظلم و ستم کرد و زیر چتر فریبی بنام «ولایت فقیه» خود طاغوتی جدید گشت. با چسباندن «اسلام» به «جمهوری طاغوتی» خود سعی بر خراب کردن اسلام و قرآن نمود. خامنه ای با تقلب و مکر و با کمک رفسنجانی خط طاغوت را دنبال کرد ولی فراموش کرد که مکر و فریب او در برابر خیر الماکرین (خا لق عالم) از هیچ هم هیچ تراست. ١٣ آبان چرا ؟؟؟ روز حساب پس دادن آقای جنتی و امثال او همین فرداست که آقایان در آن لخت و تنها خواهند بود در برابرخالق خود و بدون امام راحلی و یا رهبر معظمی و یا نیروی انتظامی و یا بسیجی در کنارشان.

-- بدون نام ، Oct 16, 2009

از کسی که به پسر خودش (محمد جنتی ١٩٥١-١٩٨٢ از اعضای مجاهدین) هم رحم نکرد نمیتوان انتظار مروت به فرزندان دیگران را داشت.

-- بدون نام ، Oct 16, 2009

برو بابا خدا روزیتون رو جای دیگه بده.تموم شدین رفت.باید دوباره برین روضه خون دوهزاری شین.اگرجه تو که دیگه فسیلی.عمرت قد نمیده.

-- خندان ، Oct 16, 2009

اگر "فتنه‌گران از مدت‌ها قبل توسط یک مرکز ناشناخته هدایت می‌شوند" بنابراين بايد نتيجه گرفت آنچه در كيفر خواستها در مورد بعضي منشاءهاي داخلي يا خارجي اتفاقهاي پس از 22 خرداد گفته شده بي پايه است. بهتر است آدم قبل از حرف زدن كمي فكر كند.
باز هم اگر «نقشه‌های فتنه‌گران در مناسبت‌های روز قدس و آغاز سال تحصیلی در دانشگاه‌ها خنثی شد. نقشه‌های آن‌ها در روز ‪ ۱۳‬آبان نیز خنثی می‌شود و باید بدانند نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب می‌شود.» چه ضرورتي دارد "دوستان قضایی و آیت‌الله لاریجانی... برای اجرای عدالت کمر همت" ببندند؟!!!

-- محمد ، Oct 16, 2009

آنان که آزادی را فدای امنیت میکنند نه لیاقت آزادی را دارند و نه لیاقت امنیت را.

13 آبان، روز برائت از استکبار داخلی و لبخند ایرانیان سبز به جهان فرخنده باد.

-- رضا ، Oct 16, 2009

... تو که می گی همه چیز رو می دونی، واقعا راست میگی که از یک مرکز ناشناخته، من دلم برای حتا همون چهارتا احمقی میسوزه که نشستن پای منبر تو، اگه صادق خان هدایت زنده بود از مجسمه ی تو توی کتاب یه پیرمرد، این سندر پندری درست می کرد، و بعدم میفرستادش مکه مکرمه تا خودشو بمالونه به ضریح خود خدا تا اون بیچاره خدا هم از بوی لطیف محمد و آلش و هم توی عامش خوشخوشانش بشه، واقعا که خدا نور بریزه مثل مواد متفضله بقبر خمینی با این حکومتش و با این اصحاب و اوباشش، تو پیرمرد ... یه لحظه فکر کن که اگه اون نیومده بود بقدرت برسه منکه هفت پشتم آخوند بوده بازم مثل بابا جونم احمق می موندم، اما خوب شد این خمینی اومد و واقعا که تقود کرد، یعنی مطهر کرد این طاغوت اسلام را و شکست تمام تقدس و جاه جلالش را و کردش توی چاه جمکران و درش آورد و دوباره با این قیافه ی قشنگ به همه نشونش داد!! جل الخالق!
مردم ایران روز سیزده بدر آبان را فراموش نکنید! سیزده بدر آبان!

-- بدون نام ، Oct 16, 2009

پیوستن دانش آموزان به دانشجویان و بقیه مردم در ١٣ آبان جنبش سبز را بسیار محکمتر و استوار تر ساخته و به سرعت سرنگونی نظام میافزاید.

-- پیوند ایرانی ، Oct 17, 2009

سيزده آبان روزي است كه جنبش سبز به دام دولت كودتا مي افتد و خودش را رو در روي آمريكا و غرب مي كند٠ روزي كه دست موسوي در دست خامنه اي گذاشته ميشود و از ايران صداي مرگ بر آمريكا بر خواهد خواست يكپارچه ! روز جشن روسيه و توده اي و فدايي است٠ انتقام روز قدس كه ملت مرگ بر روسيه و نه غزه نه لبنان گفت و همه مدعيان دروغين دموكراسي و حقوق بشر و احترام به حقوق بين الملل و پرهيزاز خصومت كور با غرب را رو كرد٠ از موسوي و حزب توده گرفته تا چپ هاي آمريكايي طرفدار جنگ و نومحافظه كاران٠
رفسنجاني و خامنه اي هم به ريش همه خواهند خنديد در خفا٠

-- sizdahenahs ، Oct 17, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)