تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

انهدام یک مرکز «فتنه» در بندرعباس

وزارت اطلاعات ایران اعلام کرد یک مرکز «فتنه» مرتبط با برخی شبکه‌های ماهواره‌ای «ضد انقلاب» که از سوی بریتانیا حمایت مالی می‌شوند را شناسایی و منهدم کرده است.

این مرکز بنابر اعلام وزارت اطلاعات، اقدام به تهیه، تولید و مونتاژ فیلم سخنرانی «عناصر معاند داخل و خارج کشور» می‌کرده است.

محصولات این مرکز که نامی از آن برده نشده است، براساس اعلام وزارت اطلاعات در قالب «لوح فشرده، نوار ویدئویی، کتاب و جزوه» در سراسر ایران توزیع می‌شده است.

این مرکز بنابر اعلام وزارت اطلاعات، اقدام به تهیه، تولید و مونتاژ فیلم سخنرانی «عناصر معاند داخل و خارج کشور» می‌کرده است

روابط عمومی وزارت اطلاعات، اهداف اقدامات این مرکز را «بر هم زدن امنیت جامعه و وحدت بین آحاد مردم اعم از شیعه و سنی» عنوان کرده است.

وزارت اطلاعات همچنین اعلام کرده که مسئول این مرکز با برخی از شبکه‌های ماهواره‌ای «ضد انقلاب» در ارتباط بوده‌ است.

بر اساس این گزارش، فرد دستگیر شده به داشتن گرایش «انحرافی» اعتراف و در بازرسی از محل کار و منزل متهم، تعدادی رایانه، دوربین فیلمبرداری، ریسیور، دستگاه تکثیر و چندین هزار نوار کاست، ویدئو، سی‌دی و جزوات «اختلاف برانگیز» کشف و ضبط شده است.

تهران در چند ماه اخیر بارها اعلام کرده است که دولت بریتانیا و شبکه خبری بی‌بی‌سی هدایت «شورش‌های خیابانی» را بر عهده دارد؛ اتهامی که از سوی لندن رد شده است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

وزارت اطلاعات: یک مرکز «فتنه» مرتبط با برخی شبکه‌های ماهواره‌ای «ضد انقلاب» شناسایی و منهدم گردید! باز دوباره این .... وزارت اطلاعات اسلامی، اشتباهی، یک عده دیگر را گرفتند و معلوم نیست، چی را شناسایی و منهدم کرده اند!؟ ای ....بی خاصیت، مرکز «فتنه» در بیت مصباح و سید علی و شریعتمداری و عسگر اولادی، قم و بازار است.
.....

-- Nezam Mafangi Eslami ، Sep 13, 2009

از بس دروغ گفته اید دیگر هیچ حرفتان پذیرفته نیست

-- اکبر ، Sep 14, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)