تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

اسناد مهدی کروبی «جعلی» اعلام شد

هیات سه نفره قضایی رسیدگی به حوادث پس از انتخابات، با «جعلی» خواندن مدارک مهدی کروبی مبنی بر تجاوز به برخی بازداشتی‌ها، خواستار برخورد «عادلانه و قاطع» با مروجان «نشر اکاذیب» شد.

این هیات امروز شنبه با انتشار «نتیجه تحقیقات» خود اعلام کرد که اسناد آقای کروبی مبنی بر تجاوز به برخی دختران و پسران بازداشتی، «عاری از حقیقت» بوده و «کاملاً ساختگی و برای انحراف افکار عمومی» تنظیم شده‌ است.

در گزارش این هیات، خطاب به صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه آمده است که مهدی کروبی در جلسه با آنها نتوانسته ادعاهای خود در مورد تجاوز‌ها را ثابت کند.

در این گزارش به طور اختصار به نام برخی از افرادی که گفته شده در زندان مورد تجاوز قرار گرفته‌اند، اشاره شده و به نقل از آقای کروبی به «تشریح ادعاهای آنها» پرداخته شده است.


هیات سه نفره قوه قضائیه

آن‌طور که این گزارش اعلام کرده است، کروبی در دیدار با اعضای هیات سه نفره گفته است که اسنادی در رابطه با موضوع ترانه موسوی ندارد و او را نمی‌شناسد.

ترانه موسوی بنا بر برخی گزارش‌ها، در هفتم تیرماه مقابل مسجد قبا در تهران دستگیر شد. چندی بعد خبری در برخی وب‌سایت‌های ایران منتشر شد که وی پس از «تجاوز» کشته شده و «جسد سوخته‌اش» در نزدیکی‌ شهر قزوین پیدا شده است

در این گزارش همچنین به اختصار به نام دو فرد اشاره شده است که اسنادی مبنی بر تجاوز و قتل یکی از آنها از سوی ماموران دولتی به دست نیامده است.

این گزارش می‌افزاید که آقای کروبی چهار لوح فشرده در اختیار هیات سه نفره قرار داده است.

آن‌طور که این گزارش اعلام کرده است، کروبی در دیدار با اعضای هیات سه نفره گفته است که اسنادی در رابطه با موضوع ترانه موسوی ندارد و او را نمی‌شناسد

هیات سه نفره اعلام کرده که در یکی از این لوح‌های فشرده، اظهارات آقای الف-ش نشان می‌دهد که «چه القائاتی به یاد شده صورت گرفته» است.

این گزارش همچنین اعلام کرده که برخلاف گفته کروبی، فرد یادشده نه تنها مفقود نشده، بلکه «به صورت مخفیانه با یکی از افراد مرتبط با کروبی» در ارتباط بوده است.

در بخشی از این گزارش‌‌ آمده است: «آقای الف-ش در هیچ یک از درگیری‌های خیابانی دستگیر نشده و در هیچ یک از مراکز انتظامی و امنیتی سابقه‌ای مبنی بر بازداشت و دستگیری ندارد و تهیه لوح فشرده نیز کاملاً با انگیزه سیاسی و البته خیلی ناشیانه تهیه شده است.»

گزارش هیات سه نفره قوه قضائیه همچنین افزوده است: «ادعای آقای کروبی به نقل از اطرافیان خود یا آقای میرحسین موسوی، پایه و اساسی نداشته و عاری از حقیقت می‌باشد.»

در بخش دیگری از این گزارش به نام خانمی که س-پ(سپیده پورآقایی) نامیده شده، اشاره شده است.

هیات سه نفره قوه قضائیه: «ادعای آقای کروبی به نقل از اطرافیان خود یا آقای میرحسین موسوی، پایه و اساسی نداشته و عاری از حقیقت می‌باشد»

سپیده پورآقایی فردی است که پیشتر در برخی وب‌سایت‌ها گزارش‌هایی مبنی بر ربودن وی از منزل از سوی چند مامور زن، انتقال او به مکانی نامعلوم، ضرب و شتم و تجاوز و سوزاندن جسدش با اسید منتشر شده بود.

این هیات گزارش مهدی کروبی مبنی بر تجاوز، قتل و دفن این فرد در قطعه ۳۰۲ بهشت زهرا را تائید نکرده و آورده است: «مسائل مطروحه از ناحیه آقای کروبی و افراد مرتبط با آقای میرحسین موسوی (در مورد این فرد) به هیچ وجه صحت ندارد.»

در این گزارش افزوده شده که «آنچه که فعلاً قطعی است، عدم حضور س-پ است که مثل دفعات قبل از خانه فرار می‌کرده» است.

این گزارش اظهار داشته که س-پ از سال ۸۶ تاکنون، شش مورد از «منزل فراری شده» و هر بار مادرش برای پیدا کردن او به مراکز انتظامی مراجعه داشته است.

بخش‌هایی از گزارش امروز سه نفره هیات قوه قضائیه، در شماره امروز روزنامه تندرو کیهان منتشر شده بود.

مهدی کروبی ماه گذشته با انتشار نامه‌ای اعلام کرده بود که اسنادی در اختیار دارد که نشان می‌دهد به برخی از بازداشتی‌ها تجاوز شده است.

این نامه آقای کروبی واکنش‌های زیادی به همراه داشت تا اینکه صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه با تشکیل هیاتی دستور پیگیری این موضوع و حوادث پس از انتخابات را صادر کرد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

اگر مدارک و اسناد مهدی کروبی «جعلی» اعلام شده پس چرا شکرالله بهرامی دادستان نظامی تهران اعلام کرده که تا سه روز پیش ۱۰۴ نفر از کسانی که در بازداشتگاه کهریزک آسیب دیده بودند، در دادسرا حاضر شده و ۹۰ نفر آنها شکایت کرده اند. چرامامورین بدفتر اقای کروبی حمله می کند و تمام اسناد را با خود می برند.
تمام این ها سر اغازی برای دستگری کروبی و موسوی می باشد.

-- Amir ، Sep 12, 2009

مردم آگاه ما ماههاست که دیگر هیچ امیدی به این هیاتهای خود ساخته متجاوزین و کودتا چیان نداشته و این گزارشات هیچگونه خللی در اراده شان برای احقاق حقوق از دست رفته اشان پدید نمی یابد

-- رنگپاش-WWW.40RANG.BLOgspot.com ، Sep 12, 2009

باز یه صحنه سازی دیگه از سوی رژیم

-- بدون نام ، Sep 12, 2009

اسناد مهدی کروبی «جعلی» اعلام شد.
هیات سه نفره قضایی رسیدگی به حوادث پس از انتخابات، با «جعلی» خواندن مدارک مهدی کروبی مبنی بر تجاوز به برخی بازداشتی‌ها، خواستار برخورد «عادلانه و قاطع» با مروجان «نشر اکاذیب» شد.
.................................................
یعنی حکم بازداشت مهدی کروبی رسما از طرف ستاد فرماندهی کودتا اعلام شد.

-- سیاوش ، Sep 12, 2009

فکر میکنید ملت خرند خر خودتونید .... دیگه آخرای عمرتونه بدبختها الهی سر تک تک بچه هاتون بیاد خدا هم حوصله اش از دست شما سر رفته بلای قوم لوط را سرتون میاره انشاء ا...

-- tarlan ، Sep 12, 2009

برنامه ای سازماندهی شده برای دستگيری کروبی و موسوی قبل از روز قدس و اعتراف گيری از آنها و ختم قائله جنبش سبز...

-- بدون نام ، Sep 12, 2009

1-از یاد نبریم که تا دیروز آقای رییسی منکر ارائه سند از سوی کروبی می شد,اما امروز آین اسناد را جعلی می داند.
2-از یاد نبریم که آقای اژه ای تا دیروز خود لباس وزیر اطلاعاتی را بر تن داشت و دستور بازداشت همین آسیب دیدگان را داده بود.
حالا چطور می توان انتظار نتیجه ای غیر از این را داشت.

-- بدون نام ، Sep 12, 2009

حداقل دو نفر از این جماعت سه نفره تا آنجا که خیلی از مردم میدانند خود از قاتلانند آقای رئیسی سال 67 و اژه ای باسالها بودن در مصادر امنیتی و از قدیم گفته اند که چاقو دسته خویش را نمیبرد.شاهدان زنده در تمامی سالهای حاکمیت این حکومت زنده هستند و روزی در دادگاه بین المللی شهادت خواهند داد. این حنای حکومت دیگر رنگی ندارد. با وصله و پینه کردن هم حکومت را نمیتوانند حفظ کنند. صبح نزدیک است

-- حقگو ، Sep 12, 2009

چنانچه چیزی غیر از این اعلام میشد تعجب برانگیز بود . حکومت فساد با تعجیلی سهمگین تر از آنکه قابل پیش بینی بود بسوی سقوط پیش میرود .

-- علیرضا مطلبیان ، Sep 12, 2009

خوشحالیم که این خبر زود آمد. انتظار نتیجه قدری دردآور بود .
شیخ هم می دانست نتیجه چه خواهد بود، اما حجت مردم و خویش را بر این جانیان مدعی و زبان دراز و فریبکار تمام کرد.

-- علی ، Sep 12, 2009

هنوز عکس العمل کروبی نیامده قضاوت نکنیم که کروبی هم پایش را کشیده کنار. اینها فعلا اظهارات عوامل کودتا میباشد. ولی قبل از تکذیب کروبی از ساده لوحانی که این گزارش مسخره را بدون واکاوی قبول میکنند میخواهم دوباره بخوانند، حتما بنظایر مورد زیر بر خواهند خورد. حیرت انگیز است که کلیه مخالفین رژیم کودتا معتاد، الکلی، زناکار، زناده، فراری از منزل و کالا دارای سوء سابقه میباشند. این خانم دائم الفرار هم که با مادرش اختلاف داشته و از سال 86 تاكنون 6 مورد از منزل فراری شده و هر بار مادرش برای پیدا كردن او به مراكز انتظامی مراجعه داشته است و در مواردی پس از روزهایی به منزل برگشته و در چند مورد هم توسط مأمورین انتظامی با پسر و دختر دیگر دستگیر و زندانی و یا تحویل مادرش شده است. بگذریم، خوب بخوانید، چند بار بخوانید تا متوجه شویم که چون این دختر دائما فرار میکرده و مادر از دست او سرافکنده بوده وقتی فردی ناشناس تلفنی میگوید دخترت کشته و دفن شده است او هم به همسایه شان آقای اشراقی (که از قضا کارمند بانک ملی و مرتبط با ستاد آقای میرحسین موسوی است و در آینده نزدیک دهنش سرویس ) و خانم کاشانی که در جریان فرارهای قبلی دخترش بود در میان گذاشته و قرار شد برای او جلسه ختمی بگیرند. دو باره و با دقت بخوانید: ** مادر مشارالیه می‌گوید فردی با منزل ما تماس گرفت و گفت دخترت كشته شده و جنازه او را دفن كرده‌اند و تلفن را قطع كرد و خودش را معرفی نكرد. من كه از فرارهای قبلی دخترم بین همسایگان و آشنایان رنج می‌بردم و این بار نیز دخترم مدتی بود كه نبود و این تلفن هم بیشتر مرا نگران كرد موضوع را به یكی از همسایگان بنام اشراقی (كارمند بانك ملی و مرتبط با ستاد آقای میرحسین موسوی) و خانم كاشانی كه در جریان فرارهای قبلی دخترم بود در میان گذاشتم و قرار شد برای او جلسه ختمی بگیرم و كارهای بعدی را برای گرفتن مسجد و... آقای اشراقی دنبال كرد. ** ضمنا مادر مذکور بعد ها چون در منزل تنها بوده هم افرادی از ستاد مهندس موسوی و کروبی را بمنزل راه نمیدهد، مار گزیده در جمهوری اسلامی از ریسمان سیاه و سفید هم میترسد و فکر میکند آنها هم از برادران نیروی انتظامی میباشند.
کنجکاو

-- کنجکاو ، Sep 12, 2009

باسلام !
این جماعت چنان سراسیمه هستند که نعوذ بالله در برابر خدا هم از شمشیر کشیدن ابائی ندارند . چه رسد به آدم های زمینی ! همچون آقای کروبی ، مهندس موسوی و خاتمی ودیگران

-- کامران ، Sep 12, 2009

سه نفر از مزدورترین و وقیح ترین و بی تقواترین انسانها رو هئیت رسیدگی کردند واقعا خنده داره

-- سبا ، Sep 12, 2009

از یه هیئت رسیدگی فرمایشی و خودی بیش از این انتظاری نیست!!!!
3 نفر فاشیست با سابقه .....!!!!
که جون و ناموس مردم براشون اهمیتی نداره.

-- ممد ، Sep 12, 2009

این سه تا ....حرفه ای که نوکر مصباح یزدی و خامنه ای هستند رو همه میشناسند.

-- ahmad ، Sep 12, 2009

ايا مردم در مقابل دستگيري كروبي عزيز اقدامي ميكنند .من كه شك دارم .فرض كنيم روز قدس هم ميليوني بيرون بيايند اثري نميگذاره چون روز قدس فقط يك روزه و بعد از اون چي ؟
بياد داشته باشيم كه علت اصلي سقوط شاه اعتصابات گسترده وطولاني در تمام صنايع , ادارات و بخصوص صنعت نفت بود .
تا اعتصابات شروع نشده فكر هر گونه تغيير بي فايده است .

-- سورنا ، Sep 12, 2009

شیخ مهدی، دیدی در اسلام ناب محمدی، بخوان، فریب و دروغ و تزویر و تقلب و دزدی و آدم کشی با خودی ها نیز چه می کنند! این است اسلام واقعی که شما ها تمام عمر ، آن را در کتاب قران جستجو
می کردید! ما ایرانیان، اسلام شما ها را با پوست و خون خود تجربه کردیم. شما ها، لیاقت مهمان نوازی ایرانیان آزاده را ندارید، دیگر وقت آن رسیده است بر گردید به همان جایی که ابتدا بودید.
جبهه ننگین حکومت و نظام اسلامی،

-- Jebhe Nangin va Fased Eslami ، Sep 12, 2009

این روش اینهاست..توی قضیه تقلب هم این کارو کردند.اول گفتند بررسی می کنیم و توی رسانه هاشون سر این "بررسی کردن" تبلیغ کردند. بعد یک عده ای رو گرفتند و یک عده ای رو کشتند ...هی لفتش دادند و توی رسانه هاشون جنگ روانی راه انداختند و دروغ پردازی...بعد هم گفتند هیچ تقلبی در کار نبوده...بعد هم اونهایی رو که گرفته بودند زیر فشار گذاشتند که بگن تقلب نشده...بیچاره پیرمرد...کروبی رو می گم ...می خوان چه بلایی سرش بیارند این پستها؟:(

-- فاطمه ، Sep 12, 2009

اگر یک چیز واقعی غیر از آنهمه ناواقعی را کروبی از دین حنیفش گفته باشد همین تجاوزات است که هزار و چهارصد سال است بی وفقه و سی سال است با حدت و شدتی باور نکردنی در حال امتداد و تداوم است. چرا که این دین شیعه و اصولتا اسلام و خصوصا شیعه دینی انتحالی مشکوک و جعلی ست. و خود روحانیت شنیع و نامرد و مفت خور اینهمه را بخوبی می داند. ....بر جمهوری اسلامی را ما در روز قدس جشن خواهیم گرفت.
زنده باد جمهوری ایرانی

-- بدون نام ، Sep 12, 2009


اگر این مدارک جعلی است پس مدارک و ادعاهای مربوط به شکنجه و جنایات شاه نسبت به معممین و کشیدن ناخن آنها و تجاوز به دختران در حضور پدرشان نیز جعلی است!

-- جاعل ، Sep 12, 2009

حكومت اليگارشي است٠ روابط درهم تنيده دارند٠ بچه اين دست راستي عضو آن گروه دست چپي است و برادر آن دست راستي سردسته اين دست چپي و تازه چپ و راستشان هم بنا به شرايط عوض مي شود٠ اين آقاي كروبي اولش چپ بود و با موسوي خط امامي درقدرت عليه ليبرال ها و مخالفين بودند٠ حالا او يك ليبرال طرفدار سرسخت و فداكار حقوق بشر و اقوام و آزاديهاي سياسي است٠ به همين دليل او دشمن اصلي خامنه اي است ٠ موسوي با اينكه هنوز در خط همان امام و ج ا فقاهتي است با احمدي نژاد مخالف است ٠حزب توده وچپ روسي اما از او يك چهره اصلاح طلب دارد ميسازد از ترس قدرت گرفتن ليبرال ها وخطرسازش با آمريكا٠ اختلاف اين طيف ضد آمريكايي با احمدي نژاد تا حد تغيير ظاهر به سمت چاوز و بشار اسد است ٠ اينها دشمن اصلي خامنه اي نيستند و دست آخر باعث تثبيت نظام فقاهتي سلطاني هستند٠
تا چپ روسي با چپ مذهبي عليه ليبرال ها و ليبرال مذهبي متحد است اين اسلام فقاهتي ماندني است

-- hemayati ، Sep 12, 2009

لعنت خدا و تمام پیامبران و فرشتگان و انسانهای روی زمین بر شما حق پوشان که ستم ها و تجاوزها را دیدید و فهمیدید و انرا انکار کردید به خاطر اینکه چند مدت در مصدر کار باشید.لعنت بر اسلام الوده ی شما که اکنون به دنبال ساکت کردن کسی هستیذ که تشت رسوایی شما را برانداخته

-- بالایی ، Sep 13, 2009

اینان جرات دستگیری کروبی را ندارند، ایکاش جرات می کردند، اینان بقول جلا آل احمد« بیضه و بضاعت آنرا ندارند، تا ذپای خزینه می آیند، ولی نه آ«قدر مردند که وارد آّب مردان شوند، و نه آنقدر مخنث با غیرت که بی اعتنا در آب ولرم شوند و تن در پنجه ی مرد اندازند » از رازهای بیوقت، نوشته جلا آل احمد

-- بدون نام ، Sep 13, 2009

آقای منتظری
ما ز یاران چشم یاری داشتیم!

-- شمیم ، Sep 13, 2009

بگذارید تمام تلاششان را بکنند.مگر تا کنون چیزی بجز دروغ از آنها شنیده ایم.

-- آرش ، Sep 13, 2009

از حضرات چیزی غیر از این نمی شه انتظار داشت!
امید که فرهنگی رو کار بیاید که حرف و خواست ملت بر حرف حضرت و حضرات برتری داشته باشد. حرف ملت نه بزرگ به هرگونه استبداد دینی و مذهبی است که هر کار ناروایی را روا می داند!
چه اسلام و چه دین دیگری!
ما همه فهمیدیم که این مذهب نیست که باید حاکم باشد. خواست جامعه ما این خواهد بود که حکومتی بر اساس خرد و دانش انسانهای اندیشمند ی ساخته شود. آنهم آنهایی که با برچسپ مذهب را یه سرکار گمارده نشوند.

-- مسعود ازپارس ، Sep 13, 2009

ندا را جلو چشم مردم کشتند و انکار کردند حا لا توقع دارید بیایند و اعتراف کنند که شکایت اقای کروبی درست است ؟72 نفر را کشته اند و می گویند تعداد کشته شده های نیروهای انتظامی بیشتر بوده . بدون این که اسمی بدهند .گور های دسته جمعی خاوران را 21 سال است انکار می کنند . کشتار های دهه 60 را انکار می کنند .و.....

-- اذر ، Sep 13, 2009

دیشب کسی بهم گفت که باید کروبی رو کشت داره کشور روبه هم می ریزه بهش گفتم که چرا ادم کاری کنه نتو نه جوابش روداد

-- بدون نام ، Sep 13, 2009

... هیچ ایرانی توقع نداره این ...ها که خودشان متجاوزند دنبال این کارو بگیرند بزودی نوبت دختر پسرهای شما ....هم میرسه.

-- م ، Sep 13, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)