تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

مصادیق «جنگ نرم» از نگاه فیروزآبادی

سرلشکر حسن فیروزآبادی رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح، مخالفت با «انقلاب، رهبری و دولت» را از مصادیق «جنگ‌ نرم» دانست.

آقای فیروزآبادی امروز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه وزرای سابق و جدید وزارت دفاع گفت که «جنگ نرم» یکی از جبهه‌هایی است که در مقابل نظام اسلامی چیده شده است.

این فرمانده نظامی که از طرفداران محمود احمدی‌نژاد به شمار می‌رود، در حوادث اخیر از عملکرد نیرو‌های امنیتی و انتظامی در برخورد با معترضان به نتیجه انتخابات حمایت کرده است.


وی چندی پیش در نامه‌ای به امام دوازدهم شیعیان نوشته بود که «مردم انقلابی ما می‌دانند که چشم از دشمنان اصلی برنمی‌داریم که آنها ام‌الفسادند.»

در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات، میلیون‌ها تن از طرفداران میرحسین موسوی با حضور در خیابان‌ها خواستار «ابطال» انتخابات شدند که با یورش نیرو‌های لباس‌شخصی و پلیس، ده‌ها تن از معترضان جان خود را از دست دادند.

«رژیم صهیونیستی غافل از این است که ملت ایران، راه امام و رهبری را عزیز می‌داند و توسعه دانش‌های نوین و هسته‌ای را دنبال کرده و هرگز دست از دفاع از ملت‌های مظلوم برنمی‌دارد»

مقام‌های ایران از همان روز‌های نخستین این اعتراض‌ها، کشور‌های غربی به خصوص بریتانیا و آمریکا را به دست داشتن در ناآرامی‌ها متهم کردند؛ اتهامی که از سوی مقام‌های این دو کشور رد شده است.

سرلشکر فیروزآبادی امروز برای نخستین‌بار اسرائیل را به دست داشتن در راه‌ا‌ندازی «جنگ نرم» علیه جمهوری اسلامی متهم کرد و گفت: «رژیم صهیونیستی غافل از این است که ملت ایران، راه امام و رهبری را عزیز می‌داند و توسعه دانش‌های نوین و هسته‌ای را دنبال کرده و هرگز دست از دفاع از ملت‌های مظلوم برنمی‌دارد.»

این فرمانده نظامی افزود که اگر جمهوری اسلامی «در مرزهای اسرائیل مقابل آنها نایستد، باید در مرزهای خود با آنها مبارزه کند.»

به گفته فیروزآبادی، مردم فلسطین از امنیت جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند و «کمترین کاری» که ایران می‌تواند برای آنها انجام دهد، «حمایت معنوی» است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

فیروزآبادی: «مردم فلسطین از امنیت جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.» یعنی خودش را لو داد که چماق‌بدستانش و آن‌هایی که خون مردم ایران را ریختند و می‌ریزند فلسطینی‌های مزدور هستند.

-- بدون نام ، Sep 9, 2009

خیلی عجیبه که سردار .... بالاخره از لک دراومد و مثه یه قناری ....در جهت کودتا مشغول آواز خوندنه...خوشا به حال رهبری که با چنین فدائیانی رزومه خودش در جبهه ها و قرارگاه خاتم رو هم زیر پا گذاشت آخه هیشکی ندونه حضرتش خود واقفند که جناب سردار ....اصلا تا به حال اسلحه دست گرفته یا نه و اصولا تا بحال طرفای جنوب و غرب رفتن یا مثه رئیس جمهور کودتاچی و کذاب یه هفت هشت ماهی در پشت جبهه مشغول کارشکنی های انقلابی بودن.. البته از ظواهر امر پیداست که جناب سردار همون مدت رو گویا در آشپزخونه های اهواز و اندیمشک و نهایتا مهران ( البته پس از عملیات مرصاد!!!) بودن ......

-- مبینا ، Sep 9, 2009

احمدی نژاد پشت سر گروهبان گارسیا نگاه کنید احمدی میگه حواس تون رو جمع کنید حالا دیگه سرو کارتون با این گارسیای ...ه فقط احمدی نمیدونه که هشتاد در صد مردم زورو هستند.

-- alibaba ، Sep 9, 2009

منظور حاج حسن از جنگ نرم، شکم به شکم مالیدن است! حال برادران سپاه و بسیج و رهبر و دولت و ..... باید بسیج شوند و یک اسرائیلی که هیکلش متناسب با حاج حسن باشد، پیدا کنند، تا مردم جهان جنگ واقعی نرم را از نزدیک ببینند و مزه کنند! از امت اسلامی، تقاضا می شود، حجاب را رعایت کنند، و صلوات به راه امام و رهبری را فراموش نکنند! نظام عزیز اسلامی در علوم انسانی روفوزه شد! ما امت همیشه در صحنه امام و رهبر، باید در این جنگ نرم شکمی قبول شویم، وگرنه باید اشهد نظام عزیز را خواند.
جبهه نرمتنان حکومت اسلامی،

-- Jebhe Narmtanan Nezam Eslami ، Sep 9, 2009

where they find all these ugly people is there a konkooore ghieafe ke hezbolahi beshi,

-- hamed ، Sep 10, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)