تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

«اظهارات احمدی‌نژاد در حد ادعا است»

فرهاد تجری عضو کمیته حقیقت‌یاب مجلس می‌گوید که اظهارات محمود احمدی‌نژاد در مورد «نفوذی‌ها» در بازداشتگاه کهریزک، تنها یک «ادعا» است و باید از سوی مراجع قضائی بررسی شود.

محمود احمدی‌نژاد اخیرا گفته بود اسنادی در اختیار دارد که نشان می‌دهد گروهی از ماموران که با «عوامل آشوب‌ها» در ارتباط بوده‌اند، در وقایع بازداشتگاه کهریزک دست داشته‌اند.

بازداشتگاه کهریزک که زیر نظر پلیس اداره می‌شد، در ناآرامی‌های اخیر در تهران، محل نگهداری گروهی از معترضان بازداشتی بود که چندی پیش به دستور آیت‌الله علی خامنه‌ای تعطیل شد.


فرهاد تجری

به گزارش خبرگزاری ایسنا، آقای تجری گفته که اظهارات احمدی‌نژاد مبنی بر «ورود نفوذی‌ها» در بازداشتگاه کهریزک، تنها پس از تائید مراجع قضایی قابل استناد است.

به گفته این نماینده مجلس، برای اثبات اظهارات آقای احمدی‌نژاد باید منتظر تصمیم دستگاه قضایی بود.

وی در عین حال افزود که ممکن است محمود احمدی‌نژاد در رابطه با قضیه کهریزک تحقیقاتی را انجام داده باشد که در صورت تائید مراجع قضایی می‌توان به آنها استناد کرد.

تجری همچنین اظهار داشت که مقام‌های پلیس، تخلف نیرو‌های خود در بازداشتگاه کهریزک را پذیرفته‌اند.

اسماعیل احمدی‌مقدم رئیس پلیس ایران نیز روز گذشته از تکمیل پرونده بازداشتگاه کهریزک بدون هیچ «ابهامی» خبر داد.

تجری می‌گوید که اظهارات احمدی‌نژاد مبنی بر «ورود نفوذی‌ها» در بازداشتگاه کهریزک، تنها پس از تائید مراجع قضایی قابل استناد است

به گفته آقای احمدی‌مقدم، پلیس این اقدام را در راستای «پاسخگویی، مسئولیت‌پذیری و شفاف‌سازی» انجام داده است.

او همچنین افزود که در بازداشتگاه کهریزک، «شکنجه و تجاوزی» رخ نداده است.

از این بازداشتگاه، گزارش‌هایی مبنی بر «شکنجه و تجاوز جنسی» به بازداشت‌شدگان منتشر شده است.

پلیس ایران نیز اعلام کرده که چند افسر «متخلف» این بازداشتگاه که «خودسرانه» بازداشت‌شدگان را شکنجه می‌کرده‌اند را از مقام خود عزل و تحویل مقام‌های قضایی داده است.

در جریان ناآرامی‌های پس از انتخابات در ایران، بیش از چهار هزار نفر بازداشت شدند که مشخص نیست که به غیر از زندان اوین و بازداشتگاه کهریزک، در چه مکانی نگهداری می‌شده‌اند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

این احمدی‌نژاد .... حتا حاضر است بچهٔ خودش را قربانی کند که پای خودش گیر نیفتد،حکایت آن میمون است که وقتی‌ دید کف حمام داغ میشود بچهٔ خودش را زیر با گذاشت و رفت روی بچه ش نشست تا پا ش نسوزد.با این دروغ ها جنایت را به پای دیگران میاندازد.حال آنکه خودش باید پاسخگو باشد..... شمیم

-- shamim ، Sep 9, 2009

ادعا=دروغ

-- محمد ، Sep 9, 2009

نظر نهایی را مداح اهل بیت داد:

اینها 1000 تا دختر و پسر را جمع کردند سپس در استخری از مشروبات الکلی شنا کردند و بعد هم به یکدیگر تجاوز کردند و گفتند در کهریزک به ما تجاوز شده!

این چرندیات عینا" حرفهای ایشان در مراسم شبهای قدر است و خلاصه آن حرفهای احمدی نژاد .
سلسله دروغهای ایشان از قبل انتخابات نهم با سایت مردمیار شروع شد و رتبه 132 کنکور ایشان در سال 1354 که به علت عشق به علم و صنعت ایشان به آن دانشگاه (هنرسرای عالی نارمک) تشریف فرما شدند ، بعدش هم حضورشان به عنوان بسیجی در جبهه هنگام فرمانداری خوی و گرفتن فوق لیسانس در یک زمان!!! بقیه را هم که همه میدانند از آمارها و کشف اتم دختر 16 ساله گرفته تا هاله نور.

-- بدون نام ، Sep 10, 2009

ایشون همیشه یه سری اسنادی دارند که یک جایی هم موجوده ولی جالبه که همیشه با واقعیت تناقض داره

-- فرهنگ ، Sep 10, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)