تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

هشدار سازمان مجاهدین انقلاب به لاریجانی

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در نامه سرگشاده‌ای به صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه، نسبت به سکوت وی در برابر برخورد‌های «غیرقانونی و تحریک‌آمیز» علیه منتقدان دولت هشدار داد.

در این نامه که ۱۷ شهریور ماه منتشر شده است، به بازداشت یک‌روزه عاطفه امام فرزند جواد امام، عضو سازمان مجاهدین انقلاب اشاره شده و آمده است: «بر ما دقیقا روشن نیست که هدف از این اقدامات شرارت‌بار و مشکوک چیست. آیا این اقدام در کنار دیگر اقدامات و اظهارات غیرقانونی و تحریک‌آمیز... پیامی است که این مملکت بنا نیست تغییر کند و اصلاح شود؟»

عاطفه امام ۱۹ ساله روز یکشنبه در خیابان طالقانی تهران بازداشت شد و پس از ۲۴ ساعت بازجویی در جنوب تهران رها شد.


عاطفه امام

سازمان مجاهدین اعلام کرده که خانم امام از سوی ماموران مسلح «ربوده» شده و برای اعتراف به داشتن ارتباط‌های نامشروع با برخی از سران اصلاحات تحت فشار بوده است.

سازمان مجاهدین در نامه خود نوشته که اگر چنین امری صحت داشته باشد، رئیس قوه قضائیه باید بر «عزم خود مبنی بر سامان دادن به این مخروبه، صادق» باشد.

در این نامه هشدار داده شده که سکوت آقای لاریجانی در برابر «جنایاتی» از این دست، فرجام کار او را از هم‌اکنون رقم خواهد زد.

«بر ما دقیقا روشن نیست که هدف از این اقدامات شرارت‌بار و مشکوک چیست. آیا این اقدام در کنار دیگر اقدامات و اظهارات غیرقانونی و تحریک‌آمیز... پیامی است که این مملکت بنا نیست تغییر کند و اصلاح شود»

در ادامه نامه سازمان مجاهدین انقلاب به لاریجانی آمده است: «آیت‌الله شاهرودی نیز همین راه را رفتند و در نهایت چنان شد که در کوی دانشگاه، جوانان مردم را از بالای ساختمان به بیرون پرتاب کردند.»

این سازمان به صادق لاریجانی توصیه کرده که اگر توان مقابله به «قانون شکنی‌ها و رفتارهای گستاخانه» را ندارد، از ریاست قوه قضائیه کناره‌گیری کند.

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی از جمله احزاب اصلاح‌طلبی است که نتیجه دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را نپذیرفته و دولت برآمده از آن را «نامشروع» اعلام کرده است.

برخی از اعضای ارشد این حزب در هفته‌های اخیر به اتهام دست داشتن در «کودتای مخملی» بازداشت و محاکمه شده‌اند.

این حزب، از سوی برخی جریان‌های محافظه‌کار نزدیک به دولت، به لغو مجوز فعالیت تهدید شده است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

دختر مردم را می دزدند و تحت فشار قرار می دهند بعد به بقیه می گویند اراذل و اوباش. این روشی است کاملا اسلامی. همان اصلاح طلبان هم درگیر همین اسلام خودشان هستند. یعنی دست آخر خودشان درگیر خودشان و دینشان هستند. باشد تا روزی بیاموزند.

-- بدون نام ، Sep 9, 2009

هشدار سازمان مجاهدین انقلاب به حاج صادق، کاملاً بی معنی و پوچ است! این یکی هم مثل دیگر سران حکومت اسلامی هیچ کاره و جیره خوار است.
این است عاقبت سکوت کردن در زمانیکه نباید، در مقابل شکنجه و ترور و کشتن عزیزان و فرزندان کشور سکوت می کردید! حال دیگر کسی نیست که از شما ها که خود از پایه گذاران این نظام مذهبی فاسد بودید، دفاع کند! نظام اسلامی همه آزایخواهان و دلسوزان به مردم و کشور ایران را یا دربدر و سرگردان کرده و یا شکنجه و ترور و تیرباران و اعدام کرده است.
سازمان های پوچ نظام اسلامی،

-- Sazeman haye Pooch Eslami ، Sep 9, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)