تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
آیت‌الله علی خامنه‌ای:

«علیه نظام توطئه‌های فراوانی خواهد شد»

آیت‌الله علی خامنه‌ای می‌گوید که در آینده، علیه دولت و نظام جمهوری اسلامی، توطئه‌های فراوانی خواهند کرد، اما توانایی‌ها و فرصت‌های دولت بیشتر از این توطئه‌ها و مشکلات است.

آقای خامنه‌ای امروز دوشنبه در جمع اعضای کابینه نهم و دهم گفت که اگر مسئولان کشور پیام‌های دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را درک کنند، بسیاری از گره‌ها و مشکلات حل می‌شود.

برخی مراجع تقلید، احزاب سیاسی و نامزد‌های انتخاباتی به همراه هواداران خود، نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد ماه را نپذیرفته و خواستار ابطال آن هستند.

با گذشت سه ماه از زمان برگزاری این انتخابات، وضعیت کنونی ایران به گفته بسیاری از فعالان سیاسی، «بحرانی» است.


رهبران جریان اصلاح‌طلب و برخی مراجع تقلید شیعه نسبت به ادامه وضعیت موجود هشدار داده‌اند.

آقای خامنه‌ای در تازه‌ترین سخنرانی خود، انتقاد‌ها و اعتراض‌ها به نتیجه انتخابات را حرکتی «نجیبانه، جوانمردانه و اخلاقی» ندانست.

او یک روز پس از برگزاری انتخابات نخستین کسی بود که برخلاف رویه‌ سابق، با انتشار اطلاعیه‌ای محمود احمدی‌نژاد را پیروز انتخابات معرفی کرد و از مردم و جریان‌های سیاسی خواست که نتیجه انتخابات را بپذیرند.

پس از انتشار این اطلاعیه بود که اعتراض‌ها به نتیجه انتخابات افزایش یافت و با دخالت نیرو‌های دولتی، ده‌ها تن از معترضان، جان خود را در خیابان‌ها و بازداشتگاه‌ها از دست دادند.

آقای خامنه‌ای گفت که اگر مسئولان کشور، پیام‌های دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را درک کنند، بسیاری از گره‌ها و مشکلات حل می‌شود

آقای خامنه‌ای چند هفته بعد در یک سخنرانی گفت که برخی خواص در امتحان انتخابات «مردود» شدند و هرکس که در این امتحان مردود شود، «سقوط» خواهد کرد.

رهبر جمهوری اسلامی ۱۵ شهریور ماه نیز طی سخنانی، حوادث قبل و پس از انتخابات ایران را «رزمایشی» توصیف کرده بود که موجب آشکار شدن «نقاط ضعف و قوت» نظام شد.

آقای خامنه‌ای همچنین در دیدارهای جداگانه با برخی دانشجویان و استادان دانشگاه‌ها، از دانشجویان به عنوان «افسران جوان» و از استادان دانشگاه به عنوان «فرماندهان» جنگ نرم یاد کرده و به دانشجویان توصیه کرده بود که مصادیق مسجد ضرار را شناسایی کنند.

او پیش از این گفته بود که با مسجد ضرار نمی‌توان مردم آگاه را فریب داد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

...! همین که ما مجبورت کرده ایم چنین شکری بخوری نشان می دهد که ما ترا در توطئه ات و توطئه هایت چنان شکستت دهیم که امام عج را در خواب ببینی. تو انگاری خیلی در در شیطان بودن و در تماس بودن خود با شیطان غره شده ای. ما تا کنون با تو مماشات کرده ایم. اما پایان راهت آغاز شده. تو گویی واقعا فکر می کنی که نامه ی اوباما ترا خواهد رهانید. نه ما ترا و روحانیت ....پشتبانت را و دولتت را و سپاه مزدور و بسیج آدمکشت را چنانت به گرز گران بکوبیم که زوزه کشان و عو عو کنان بسوی چاه جمکران سرازیر شوید. و آن روز چندان دور نیست! شاید به ماه هم نکشد. دریوزگان مستت و ... اخبار ی درست به تو نمی رسانند، این است که تو به قول سعدی ابلهانه به آبگینه می گریزی. اما منتظر باز هم بقول سعدی باش که سنگ فتنه ی سربالای خودت بر فرقتا خواهد نشست و شاید تو نیز همچون آن آدمکش قهار و سر بر تاریخ آری تو چون او در این ماه .... رمضان ساقط شدی.
سر شب سر قتل و تاراج داشت
سحرگه نه تن سر، نه سر تاج داشت،
به یک گردش چرج نیلوفری
نه نادر بجا ماند ، و نه نادری!
و اما تو حتا شرافت نادر را هم نداری،
نادر نه هند و نه ایران اجازه ی تجاوز به هممیهنان خودش را داد.
و تو فتوا دادی تا به فرزند مدیح خوان دربار خلافتت روح الامینی تجاوز جنسی کنند و او را در زیر تجاوز بکشند. آری خجالت بر تو و شرم بر پدر نامردش که بعد اینهمه نامردی آمد و دستبوس تو شد.

-- بدون نام ، Sep 7, 2009

حاج علی منفور‌ و بی آبرو و ....، توطئه گرها، همان کسانی هستند که در کنارت نشسته اند! نوبت تو هم خواهد رسید!
بیت ولایت روفوزه اسلامی،

-- Beyte Velayat Rofozeh Eslami ، Sep 7, 2009

بنظر می آید، سران و گردانندگان نظام، گیج و از زندگی شهر نشینی خسته شده اند! این موجودات مانند پدران و اجدادشان از زندگی در بیابان لذت می برند! در حال حاضر با این وضعیتی که در ایران برایشان پیش آمده! افکارشان مرتب حول و حوش بیابان های سودان و دختر های سودانی ٩ ساله چرخ می زند! در بیابان از قانون و اینگونه چیزها خبری نیست! و این تربیت شده گان حجره و فیضیه و حوزه های اسلامی، هر غلطی که می خواهند می کنند.
جبهه طرفداران ولایت ناب اسلامی، شاخه سودان

-- Nabe Eslami / Sudan ، Sep 7, 2009

چه زمانه ايست مردم را در شهر خيابان مورد ضرب وشتم قرار ميدهندزندان شکنجه مکنند و ميکشند يا مورد تجاوز قرار می دهند حا ل بايستی پرسيدنا نجيب نا جوانمرد و بی اخلاق کيست اياجز شما و دولتت.خدا لعنت كند آن امتى كه ما را کشتند و خدا لعنت كند آن مردمى را كه از امراى ظلم و جور براى قتال با ما اطاعت كردند و خدا لعنت كند گروهى را كه اسبها را براى جنگ با زين و لگام كردند و بناگاه هجوم آوردند

-- محسن ، Sep 7, 2009

تو راست ميگي رهبر معظم

-- بدون نام ، Sep 7, 2009

این طور معلوم می شود که مسجد ضرار، مثل بابیت و مثل بهاییت، و مثل درویشی گری و صوفیگری همه همه بهتر از این تعفنکده ی اسلام ناب بوده اند . همچنین اینها نشان می دهد که همیشه این دین در پی سرکوبی هر نوع دید و نظری و فلسفه ای غیر از این کمینه ی خودش بوده است.و اینهمه خون بیگناهان ریختن همه و همه از برای تحمل نکردن هیچ دیگر اندیشی و دیگر دینی بوده است.
ای مرگ بر این نظام خونخوار. حالا باز هم شما زمانه ای سانسور کنید. ببینید رهبری چکونه چاک دهان چاله دهانش را باز می کند و هر چه دلش می خواهد عربده می کشد!
شما را بخدا اینقدر سانسور نکنید. سانسور نظرات همسویی با رهبر مکذب نظام است! و پشت کردن برهبری انقلاب که حرکت سبز نام دارد.

-- بدون نام ، Sep 8, 2009

به قول قدیمیا:

تو دیدی، قبول نیس!

-- dictator to be! ، Sep 8, 2009

رفتار نجیبانه (بخونید "توسری خورانه")دقیقا همان چیزی است که مذهب از انسان ها می خواهد.

-- فرزاد ، Sep 8, 2009

چندی قبل محمود احمدی‌نژاد در یک مصاحبه تلویزیونی درباره باقری لنکرانی گفته بود: «مثل هلو می‌ماند. آدم می‌خواهد بخوردش.»
تا امروز هر نوع جنایتی از این رژیم سلطانی شنیده بودیم که بعد انکار میکردند! ولی هیچوقت در تلویزیون به ان جنایت اعتراف نمیکردند! البته باید منتظر ماند و دید که فقط یک تحدید بود یا اینکه اقای احمدی نژاد واقعا اقای لنکرانی را میخورد! البته ادمخواری در گذشته توسط ادم های سلطان دیگری در ایران انجام گرفته است! فکرمیکنم ان سلطان هم مسلمان بود!
موسی

-- بدون نام ، Sep 8, 2009

سید علی دستت رو شده.
جوابت را از روز قدس به بعد خواهیم داد.
تا اون موقع برو ....!!!

-- بدون نام ، Sep 8, 2009

حالا بخندید نوبت گریتونم بزودی میرسه.

-- م ، Sep 9, 2009

آقای خامنه ای شما نمی خواهد مردم را هدایت کنید مردم هدایت شده هستند همین مردم بودند که شما رابه رهبری ایران منصوب کردند.شما شان رهبری با گفتار وکردار نسنجیده از بین بردید.

-- بدون نام ، Sep 10, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)