تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی اعلام کرد:

«اظهارات فرمانده سپاه سخیف است»

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، اظهارات سردار محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه علیه سران اصلاحات را «سخیف و سبک» دانست.

این سازمان در بیانیه‌ای که امروز دوشنبه منتشر کرده، افزوده است که تحلیل‌های «سخیف و سبک» سردار جعفری که طی آن بخش وسیعی از «صادق‌ترین و شریف‌ترین» شخصیت‌های این کشور متهم به توطئه براندازی و همکاری با بیگانه شده‌اند، «نتیجه آفت دخالت نظامیان در سیاست» است.

بر اساس این بیانیه، تحلیل‌های «بی‌مایه» مذکور، طی ماه‌های اخیر «مبنای تصمیمات، اقدامات نابخردانه و فجایعی» شده است که آبرو و حیثیت نظام جمهوری اسلامی را «بر باد» داده و مصالح ملی کشور را در سطوح داخلی و خارجی با تهدیدهای «جدی» مواجه ساخته است.


سازمان مجاهدین افزوده است که ورود افراد «اسلحه به دست» به عرصه سیاست که بخش وسیعی از فعالیت‌های اقتصادی کشور را در انحصار خود دارند، برای کشور نتیجه‌ای «بهتر و درخشان‌تر» از این در پی نخواهد داشت.

این سازمان در عین حال نسبت به سکوت در برابر «تبلیغات سازمان‌یافته» روزهای اخیر که می‌تواند «مشوق اقتدارگرایان افراطی» در ادامه اقدامات «ضد ملی» باشد، هشدار داده و از شخصیت‌ها، احزاب سیاسی، مراجع دینی و نیز اقشار مختلف خواسته است که در برابر آن، واکنشی «درخور» نشان دهند.

سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با اشاره به «بروز اختلاف و تفرقه عمیق و گسترده در سطح بدنه و نیروهای درون حاکمیت اقتدارگرایان حاکم»، این مسئله را موجب ایجاد «دودستگی در ادامه پروژه ناتمام کودتا» دانسته است.

سازمان مجاهدین افزوده است که ورود افراد «اسلحه به دست» به عرصه سیاست که بخش وسیعی از فعالیت‌های اقتصادی کشور را در انحصار خود دارند، برای کشور نتیجه‌ای «بهتر و درخشان‌تر» از این در پی نخواهد داشت

این سازمان افزوده است که «کودتاگران تصور می‌کردند با هزینه‌ای اندک، قادر به تغییر نتایج انتخابات و اتمام ماجرا هستند، اما در اهداف خود ناکام ماندند.»

در ادامه این بیانیه آورده شده است که «اقتدارگرایان حاکم خود بهتر از هرکس می‌دانند که طرح براندازی و انقلاب مخملی و جنگ نرم و ... نه تنها یک واقعیت، بلکه حتی یک توهم هم نیست. بلکه پوششی بر یکپارچه کردن عرصه قدرت و سیاست، تحقق استبداد و پایان دادن به جمهوریت و مردم سالاری است.»

تعدادی از اعضای بلندپایه سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی پس از انتخابات ریاست جمهوری در ایران بازداشت شدند و تعدادی از آنها در محاکمه دسته جمعی فعالان سیاسی حضور یافتند.

این سازمان در این مدت بارها با انتشار بیانیه‌های مختلفی، نسبت به بازداشت اصلاح‌طلبان و نیز ادعاهایی که برخی محافظه‌کاران تندرو در خصوص احزاب و شخصیت‌های اصلاح‌طلب مطرح می‌کنند، واکنش نشان داده است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

سازمان مجاهدین اسلامی، [ورود افراد «اسلحه به دست» به عرصه سیاست و اقتصاد و... ]شماها هم که مثل حاج ممدعلی سپاهی، حرف های «سخیف و سبک» می زنید!؟ از همان ابتدای روی کار آمدن حکومت اسلامی به رهبری خمینی ....و ...، گدا صفتان و کلّاشان و دزدان، ابتدا به پادگان ها حمله کردند و صاحب اسلحه شدند! عجب دنیایی شده! هر وقت منافع تنگ شخصی و گروهی افراد، مورد خطر قرار می گیرد، تازه از خواب می پرند و بلبلی می کنند!
سازمان های سخیف و سبک حکومت اسلامی،

-- Sazeman haye Sakhif va Sabok Eslami ، Sep 7, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)