تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

«سند تازه» کروبی از تجاوز در زندان‌ها

مهدی کروبی دبیر کل حزب اعتماد ملی، «سند» تازه‌ای از تجاوز به یکی از بازداشتی‌های حوادث اخیر در زندان منتشر کرد.

این سند مربوط به گزارش پزشکی قانونی از وضعیت جسمی یک مرد است.

در این سند اشاره شده که در هر دو طرف «باسن و ناحیه خارجی مقعد» این فرد، «کبودی» مشاهده می‌شود و «نامبرده از ناحیه مقعد، اظهار تالم می‌نماید.»

«سیاه‌شدگی و تورم زیر چشم راست، کبودی و تورم زیر چشم چپ، خراشیدگی ساعد راست و بازوی راست و چپ، سوختگی درجه دو سطحی مدور در ناحیه مچ دست راست، سر، ناحیه پس سر گردن، شانه دست چپ، پشت دست راست و چپ»، از دیگر آسیب‌های جسمی این فرد است که در این سند به آنها اشاره شده است.

آقای کروبی این سند را در واکنش به اظهارات اخیر ابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضائیه که گفته بود کروبی در جلسه مشترک با هیات نظارت این قوه، سندی ارائه نکرده است، منتشر می‌کند.


به گزارش وب‌سایت سحام‌نیوز، کروبی با رد اظهارات این مقام قضائی گفت که در این جلسه، نام چهار نفری که در زندان به آنها تجاوز شده است را در اختیار اعضای این هیات گذاشته و سه سند مربوط به این موضوع را تحویل آنها داده است.

ابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضائیه، غلامحسین محسنی اژه‌ای دادستان کل کشور و علی خلفی رئیس دفتر رئیس قوه قضائیه، عضو هیات نظارت و رسیدگی پرونده‌های مرتبط با وقایع بعد از انتخابات هستند.

اظهارات کروبی در حالی ایراد می‌شود که علی خلفی صبح امروز یکشنبه گفت در جلسه مشترک هیات نظارت و آقای کروبی، «مدرکی ارائه نشده و ادعاهایی بوده که در حال بررسی است.»

دبیرکل حزب اعتماد ملی در عین حال افزود که اسناد دیگری در این خصوص در اختیار دارد که چنانچه لازم باشد آنها را منتشر می‌کند تا «این دوستان بدانند که از این به بعد باید چگونه رفتار کنند.»

کروبی می‌گوید که اسناد دیگری در این خصوص در اختیار دارد که چنانچه لازم باشد آنها را منتشر می‌کند تا «این دوستان بدانند که از این به بعد باید چگونه رفتار کنند»

کروبی همچنین اظهار داشت که مستنداتی تصویری به همراه مدارک پزشکی قانونی به اعضای هیات نظارت تحویل داده است و متاسف است که آقای رئیسی چنین اظهاراتی را بیان کرده است.

او افزود که علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس نیز مستندانی مشابه اسناد وی دارد که مادر یکی از قربانیان تجاوز در اختیار وی گذاشته است.

دبیرکل حزب اعتماد ملی به نقل از آقای مطهری گفت که اظهارت این مادر از نظر عقلی نزدیک به یقین بوده است.

«صدورحکم جلب» علی کروبی
در پیوند با این گزارش، خبرگزاری فارس امروز یکشنبه از صدور حکم جلب علی کروبی فرزند مهدی کروبی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران خبر داده است.

این خبرگزاری اتهام فرزند آقای کروبی را «فعالیت‌های سوء اقتصادی» عنوان کرده است.

آن‌طور که این خبرگزاری اعلام کرده است، علی کروبی در رابطه با فعالیت‌های شرکتی به نام «پرشین تله‌کام» تحت تعقیب قرار گرفته است.

فارس، مسئول شرکت «پرشین تله‌کام» را براساس اعترافات اولیه یکی از کارمندان این شرکت، علی کروبی معرفی کرده است.

برپایه این گزارش، شرکت پرشین تله‌کام قرار بوده در قبال دریافت «مبلغی هنگفت» بخشی از کارهای تبلیغاتی شرکت ایرانسل را انجام دهد که به علت عملی نشدن این تعهد،‌ شرکت ایرانسل از علی کروبی به اتهام «تصرف غیرقانونی بیش از دو میلیارد تومان» شکایت کرده است.

وب‌سایت سحام‌نیوز با رد گزارش خبرگزاری فارس، اعلام کرده که «علی کروبی هیچ سهمی در شرکت پرشین تله‌کام ندارد.»

این وب‌سایت به نقل از مسئولان شرکت پرشین تله‌کام افزوده است: «ارتباط فی مابین این شرکت با شرکت ایرانسل، ارتباط تجاری در قالب خرید و فروش و توزیع محصولات ایرانسل می‌باشد، لذا هیچ‌گونه رابطه تبلیغاتی بین دو شرکت وجود ندارد.»

سحام‌نیوز همچنین توضیح داده که اختلاف موجود دو شرکت ناشی از مسایل مالی به دلیل قراردادهای تجاری است که از طریق مراجع ذی ربط و مذاکرات فی مابین در حال رسیدگی است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

خبر: صدور حکم جلب علی کروبی فرزند حاج مهدی کروبی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، به علت «فعالیت‌های سوء اقتصادی»! این حکومت از ابتدا بر پایه دروغ و فریب و دزدی و کلاشی بنا شده است. اگر قرار است حکم جلبی صادر شود، باید ابتدا از بیت ولی شروع کرد و سپس شورای نگهبان، مجمع تشخیص، خبرگان، مجلس، دولت، قوه قضائیه، حوزه ها، فیضیه های اسلامی و الی آخر.... تا رسید به بازار و ارتباط بین کلاهبرداران سران بازار و این نهاد های باصطلاح مذهبی و اسلامی را پیدا کرد.
جبهه نخودی های نظام،

-- Jebhe nokhodi haye Nezam ، Sep 6, 2009

رئیس دفتر جدید قوه قضائیه بنام آقای خلفی ....تاکنون مسئول برنامه های دفتر رهبری بوده وضمنا از دوستان صمیمی وهمکلاسی های آقا مجتبی ...می باشد
بیچاره آقای کروبی
گوشت را داده دست گربه

-- خلفی ، Sep 6, 2009

آقای کروبی درود بر شما
شما آبروی روحانیت رو خریدید!

-- مریم ، Sep 6, 2009

سخنان مصباح یزدی در مورد جایز بودن تجاوز خود سند است ما شاهدان زنده تجاوز وتعرض در دهۀ 60 شاکی خصوصی کل رهبران آنروزها که در سرکوبها و اعدامها و شکنجه ها توافق داشتند هستیم .ماسک غیر خودی بودن هم کسی را پاک جلوه نمیدهد

-- مینوهمیلی ، Sep 7, 2009

به خدا كروبي خيلي مرده .. خيلي

-- افشين ، Sep 7, 2009

درود بر آنهایی که برای آزادی و پیشرفت ایرانیان تلاش می کنند و نمی ترسند. درود بر کروبی مبارز.

-- علی ، Sep 7, 2009

اینها برای رسیدن به اهداف خود دست به هر کاری می زنند . اینها تحمل شنیدن و دیدن راستی و درستی را ندارند و با هر کسی که مثل شیخ اصلاحات ما بی پرده سخن براند و عمل کند، دشمنی دیرینه دارند. از خدا می خواهم سرنگون شوند .

-- sabzeh ، Sep 7, 2009

هر چند به کروبی رای ندادم اما افتخار میکنم به او . تنها راه برای نرفتن آبروی دین افشاگری در باره جنایت های اتفاق افتاده است . تنها از این طریق میتوان جلوی این وحشیگری را در این ام القرای کشور های اسلامی گرفت .

-- nader ، Sep 7, 2009

درود خدا وخلق خدا بر شیخ کبیر اصلاحات

-- کورش ، Sep 7, 2009

خدا کروبی رااز شراین شیاطین حفظ کند.آمین

-- صبا ، Sep 8, 2009

درود بر مبارزین واقعی ایران.

-- م ، Sep 9, 2009

در شب عاشورا زیاد از حر بن یزید ریاحی یاد میکنند و شهامتش را میستایند واقعا که دنیا جای امتحان است و بس خوشا بحال قبولشدگان در این ازمایش .....انالله خبیرا بما تعملون ...سوره حشر ...خداوند میداند چه میکنیم...مرا به روز قیامت غمی که هست اینست
که روی مردم دنیا دوباره باید دید

-- بدون نام ، Sep 15, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)