تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

نشست خبری موسوی؛ روز شنبه

میرحسین موسوی شنبه (۲۳ خرداد ۸۸) یک روز پس از برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری، نشست خبری برگزار خواهد کرد.

به گزارش تارنماهای کلمه و قلم‌نیوز (وابسته به ستاد انتخاباتی موسوی)، این نامزد ریاست‌ جمهوری، در این نشست خبری به پرسش‌های خبرنگاران داخلی و خارجی پاسخ می‌دهد.

این نشست، ساعت ۱۴ روز شنبه، در سالن اجتماعات روزنامه اطلاعات برگزار خواهد شد.

این در حالی است که در صورت استقبال از انتخابات و تمدید ساعت رأی‌دهی تا ۲۲ جمعه‌ شب، نتایج قطعی انتخابات ممکن است تا ساعت ۱۴ روز شنبه مشخص نشده باشد.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، شمارش آراء ۲۴ ساعت به طول خواهد انجامید.

میرحسین موسوی به همراه همسر خود زهرا رهنورد، روز جمعه در مسجد جامع ارشاد شهر ری جنوب تهران رأی خود را به صندوق رأی خواهد انداخت.

برخی نظرسنجی‌ها که از سوی وب‌سایت‌های نزدیک به موسوی منتشر شده است، حکایت از آن دارد که وی در انتخابات فردا ۵۴ درصد آراء را به خود اختصاص خواهد داد.
این در حالی است که رسانه‌های نزدیک به محمود احمدی‌نژاد نیز بر اساس نظرسنجی‌هایی، نامزد خود را پیروز انتخابات فردا می‌دانند.

موسوی امروز نیز در نامه‌ای به رهبر جمهوری اسلامی نسبت به «جانبداری برخی ناظران و احتمال دخالت نظامیان در انتخابات» هشدار داده است.


میرحسین موسوی پس از مناظره با محمود احمدی‌نژاد

آقای موسوی افزوده که «همه این اقدام‌ها را ناشی از یقین نامزد حاکم و اتباعش به شکست می‌دانم.»

این نامزد انتخابات در خصوص «تقلبات انتخاباتی» در بیانیه‌ای که خطاب به مردم ایران منتشر شده، آورده است: «پیام‌های بی‌شماری از سوی اقشار مختلف شما مبنی بر ابراز نگرانی نسبت به شیوه برگزاری انتخابات و سلامت آن واصل می‌شود. تمامی شما را به حسن ظن نسبت به برگزارکنندگان انتخابات دعوت می‌کنم.»

وی تصریح کرده که «ناظران کمیته صیانت از آرای ستاد اینجانب با دقت کامل روند انتخابات را زیر نظر دارند و مستمراً نتایج گزارش این کمیته را به اطلاع آنان خواهند رساند.»

این در حالی است که علی‌اکبر محتشمی‌پور، رئیس کمیته صیانت از آرای میرحسین موسوی امروز اظهار داشت که «فرمانداری تهران برخلاف قانون، از حضور تعدادی از نمایندگان تعیین شده میرحسین موسوی بر سر صندوق‌ها، جلوگیری و اعلام کرده ‌است که فرمانداری تعیین کننده این افراد خواهد بود.»

انتظار می‌رود که نشست خبری روز شنبه میرحسین موسوی برای اعلام «پیروزی در انتخابات» یا «بررسی نواقص» انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار شود.

نخستین نشست رسانه‌ای میر حسین موسوی روز ۱۷ فروردین سال‌جاری در محل سالن کنفرانس روزنامه اطلاعات با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان رسانه‌های داخلی و خارجی برگزار شده بود.

Share/Save/Bookmark

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)