تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

تاخیر در برگزاری جشنواره شعر صلح

دو سالانه جشنواره بین‌المللی شعر صلح ایران که قرار بود ۲۶ اردیبهشت ماه برگزار شود، با مخالفت وزارت ارشاد به زمان دیگری موکول شد.

ری‌را عباسی دبیر دو سالانه جشنواره بین‌المللی شعر صلح ایران امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت که تلاش‌ها برای اخذ مجوز برای برگزاری این جشنواره تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

خانم عباسی افزود که وزارت ارشاد، شرکت «خانه آبی»؛ مسئول اجرای این جشنواره را «فاقد اعتبار» اعلام کرده است.

وی همچنین گفت که وزارت ارشاد با برگزاری این جشنواره با مسئولیت یک ناشر معتبر نیز مخالفت و اعلام کرده است که «حتماً باید یک موسسه فرهنگی برگزار کننده چنین جشنواره‌ای باشد.»


عکس از سایت جشنواره صلح (مراسم سال گذشته این جشنواره)

خانم عباسی اظهار داشت که هفته گذشته درخواست دیگری از سوی یک موسسه فرهنگی به وزارت ارشاد ارسال شده که تاکنون پاسخی به آن داده نشده است.

به گفته دبیر دو سالانه جشنواره بین‌المللی شعر صلح ایران، چنانچه مجوز این برنامه صادر شود، سالن بتهوون خانه هنرمندان در تاریخ ۹ خرداد ۸۸ میزبان این جشنواره خواهد بود.

در اولین دوره این جشنواره که اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۶ برگزار شد، آرش نصرت‌الهی، بابک بهاری، عبدالعزیم فنجان (افغانستان)، واهه آرمن، الویا آگوستینی (ایتالیا)، پیتر جونز (انگلستان) و رسول یونان به عنوان شاعر برگزیده انتخاب شدند.

وب‌سایت جشنواره را ببینید

Share

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)