تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

معاون دادستان اصفهان کشته شد

احمدرضا تولایی، معاون دادستان و رئیس شورای اول دادسرای شماره یک اصفهان در حمله‌ای مسلحانه کشته شد.

عامل حمله به این مقام قضایی، مردی ۵۰ ساله معرفی شده است که صبح امروز دوشنبه با شلیک سه گلوله‌، وی را از پای درآورد.

براساس گزارش خبرگزاری‌های ایران، این فرد که اعلام شده دارای پرونده‌ای خانوادگی در مجتمع شماره یک اصفهان است، از سوی نیرو‌های پلیس بازداشت شده است.

غلامرضا انصاری رئیس کل دادگستری استان اصفهان به خبرگزاری دولتی ایرنا گفت که ضارب، «فردی معتاد بوده و به علت اختلافات خانوادگی با همسر، مادر و برادرانش در مجتمع شماره یک دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان دارای پرونده است.»

عامل حمله به این مقام قضایی، مردی ۵۰ ساله معرفی شده است که صبح امروز دوشنبه با شلیک سه گلوله‌، وی را از پای درآورد

آقای انصاری همچنین به خبرگزاری ایسنا گفته است: «پرونده این ترور در شعبه پنجم دادسرای اصفهان تشکیل شده و به زودی این ضارب با صدور کیفرخواست محاکمه می‌شود.»

۲۴ دی ماه سال‌جاری نیز یکی از قضات پرونده‌های مفاسد اقتصادی و زمین‌خواری در خوزستان، با شلیک چند گلوله از پای درآمد.

حمله مسلحانه امروز در شرایطی انجام شده که پیش‌تر معاون دادگستری شهرستان سراوان نیز در ۲۷ خرداد ماه سال‌جاری، هنگام خروج از ساختمان دادگستری از سوی دو فرد ناشناس با شلیک چند گلوله کشته شد.

Share


در همین رابطه:
ترور یک قاضی در جنوب ایران

نظرهای خوانندگان

باید برخورد شدید با مسببین این حوادث بشود. در غیر اینصورت باید منتظر تکرار این هنجارشکنیها بود.
در ضمن از هیاهوی مدعیان دروغین حقوق بشر هم نباید هراسید. چون اکنون که یک قاضی مظلوم به خاک و خون افتاده ، چنان سکوتی اختیار میکنند که انگار این قاضی بزرگوار بشر نبوده است. اما فردا که این قاتل محاکمه میشود چنان سر و صدایی راه میاندازند که گویی او برجسته ترین بشر روی زمین است

-- ن . کوکبی ، Mar 16, 2009

سیستم قضایی فاسد ایران سزاوار بدتر از این است.

-- بدون نام ، Mar 16, 2009

چگونه است که هرکسی که از درد ظلم وبی عدالتی بی داد می کند ودرنتیجه به مصیبتی ناخواسته مانند این شخص ویا جانبازانی که بعنوان اعتراض به بی قانونی وهرج ومرج خودسوزی کردند ویا جان خود رابه خطر می اندازند دستگاه های عالی نظان همه را معتاد می نامند

-- علی ، Mar 16, 2009

جناب ن-کوکبی
از چند تا پرونده قضائی در ایران خبر دارید که صریحا اعلام میکند " روز همان شب است" ؟یعنی حقیقتی دقیقا با همین وضوح را انکار میکند .
فراموش نفرمائید رئیس قبلی قوه قضائیه در جائی گفته بود که 73% آرای دادگاهها در دیوان عالی کشور نقض میشود . حال بفرمائید ( خواهشن جواب دهید) عملکرد این قضات مظلوم عادلانه تر است یا عملکرد یک سکه ای که جایگزین کل تشکیلات قوه قضائیه شده و حکم تمامی دعاوی را با " شیر یا خط" تعیین کند؟
مگر طبق حساب احتمالات خطای شیر یا خط 50% نیست ؟ خوب این عزیزان شما که 73% خطا دارند . پس خواهشن بدنبال این باشید که " قوه شیر یا خط " را جایگزین تمامی تشکیلات قضائی نمائید . این کم هزینه ترین راه سریع در افزایش 23% عدالت در کشور است .پتانسیل بهره وری از این بالاتر سراغ دارید؟

-- ایرانی ، Mar 17, 2009

از قدیم گفته اند هر که باد بکارد؛طوفان درو می کند.وقتی وارد دادگستری ایران می شوی؛حالت از هر چه زندگی به هم می خورد!!!یک عده صدایشان در نمی آید؛اما یکی هم که چیزی برای باختن ندارد می شود این طور.

-- کاوه ، Mar 17, 2009

دمش گرم خوشم اومد
تا باشه از این رحمات

-- مهرآسا ، Mar 17, 2009

بیچاره کسانی مثل مرحوم داور که بنیان دادگستری و سیستم قضایی نوین را گذاشتند در گور میلرزند که چگونه نوکران نایب امام زمان جز حفظ نظام یا بهتر بگویم حفظ قدرت به چیزی نمی اندیشند و چگونه مجازاتهای عصر حجری و غیر انسانی در سیستم قضایی جا گرفته اند.
بوی فساد قضات و قوه قضایه اسلامی ولایت مطلقه جهانگیر شده است. دادستانش که سعید جان مرتضوی باشد با پرونده پر از جنایتش باقی طلبتان.

-- Ali ، Mar 17, 2009

از ماست که بر ماست!!!

-- محمود ، Mar 19, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)