تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

تعلیق پروازها‌ی تهران- پاریس شرکت ایرفرانس

شرکت هواپیمایی «ایرفرانس-کا ال ام» از روز دهم آبان ماه پروازهای مستقیم خود را بین تهران و پاریس به حالت تعلیق در می‌آورد.

یک سخنگوی این شرکت هواپیمایی به خبرگزاری ایرنا گفته است به دلایل اقتصادی پروازهای مستقیم شرکت «ایرفرانس- کا ال ام» بین تهران و پاریس از روز دهم آبان ماه به حالت تعلیق در می‌آید و در عوض این شرکت پروازهای خود از هلند به مقصد تهران را افزایش می‌دهد.

بر اساس این تغییرات، پروازهای مستقیم تهران – آمستردام از طریق شرکت هواپیمایی «ایرفرانس- کا ال ام» به پنج پرواز درهفته افزایش خواهد یافت. پیش از این تعداد پروازهای این مسیر، چهار پرواز در هفته بود.

سخنگوی این شرکت هواپیمایی گفته است:«با توجه به پروازهای بین پاریس و آمستردام که روزانه به ۵۱ پرواز می رسد مسافران این گروه پروازی از پاریس به امستردام و از انجا به تهران خواهند رفت.»

به گزارش واحد مرکزی خبر، ژان سیریل اسپینتا مدیر عامل شرکت هواپیمایی «ایرفرانس کی‌ال‌ام» روز گذشته (پنج‌شنبه) در جمع کمیته مرکزی این شرکت گفت میزان فعالیت‌های پیش‌بینی شده این شرکت به دلیل وقوع رکود در فعالیت شرکت‌های هواپیمایی کاهش می‌یابد.

همچنین سخنگوی این شرکت اعلام کرده است که در صورت مساعد شدن شرایط اقتصادی، پروازهای این هواپیمایی دوباره افزایش خواهند یافت.

آن طور که مسئولان شرکت هواپیمایی «ایرفرانس کی ال ام» بزرگترین خط هوایی اروپا اعلام کرده اند با بحران مالی «بسیار سختی» روبرو هستند.

بنا به نوشته سایت بلومبرگ به دلیل کاهش ۲درصدی تعداد مسافرت‌های هوایی و کاهش تقاضا برای مسافرت‌ در سال جاری میلادی سود شرکت «ایرفرانس کا ال ام»نیز کاهش یافته و بنا بر پیش‌بینی‌ها به یک میلیارد یورو خواهد رسید.

پیش از این سود شرکت «ایرفرانس کی ال ام» در سال جاری یک میلیارد و ۳۱۵ یورو تخمین زده شده بود.

«ایر فرانس کی ال ام» پیش از این برای رشد اقتصادی سالانه چهاردرصد برنامه ریزی کرده بود که با اعلام این خبر و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این شرکت تا پایان سال ۲۰۱۱ سالانه رشد اقتصادی صفر را به ثبت خواهد رساند.

بر اساس گزارش واحد مرکزی خبر به تازگی پیمان همکاری میان فرودگاه‌های پاریس و آمستردام امضا شده که طی این توافق‌نامه روسای هلندی و فرانسوی این دو فرودگاه، در زمینه هماهنگ کردن سازوکارهای امنیتی، توسعه روش‌ها و عملکردها، تبادل اطلاعات در خصوص مسافران و از جمله جابه جایی بیشتر مسافرین با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

تعداد مسافرت‌های هوایی جهان با ۲.۹ درصد کاهش همراه بوده که این بیشترین رقم کاهش از سال ۲۰۰۳ تاکنون است.

شرکت «ایرفرانس کی ال ام» قصد دارد با کاهش مسیرهایی هوایی کم متقاضی، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کند. لغو پرواز تهران به پاریس نیز از جمله این اقدامات است.

نظرهای خوانندگان

تیتر خبر را که خواندم پیش خودم گفتم ای وای که این عمل میتواند مقدمه حمله نظامی به ایران باشد زیرا که معمولا اولین نشانه ان قطع پروازهای خارجی و ترک دیپلماتها می باشدولی متن خبر یک چیز دیگر بود یعنی خط هوایی تهران پاریس تهران فاقد صرفه اقتصادی است تمام ! مثل اینکه مدیریت رادیو زمانه دوست دارند یه حالی به اعصاب ما بدهند نه؟

-- بهزاد مانی ، Oct 25, 2008

اصلا عنوان خوبی انتخاب نکرده اید.

-- سانی ، Oct 25, 2008

تیتر خبر بوی جنگ میدهد ولی متن خبر بوی بی پولی

-- بدون نام ، Oct 26, 2008

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)