تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

آغاز جنگ لفظی سپاه پاسداران و اسراییل

سپاه پاسداران انقلاب ايران پيش بيني كرد، اسرائيل در آينده اي نزديك به دست حزب‌الله، گروه پيكارجوي شيعه لبناني، از بين خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، "محمدعلي جعفري" فرمانده سپاه پاسداران کرد:"در آينده نزديك شاهد نابودي جرثومه سرطاني اسرائيل به دست پرتوان و با كفايت رزمندگان امت حزب‌الله خواهيم بود."

وي اين مطلب را در پيام تسليت خود به شيخ حسن نصرالله دبير‌كل جنبش حزب الله لبنان به مناسبت مرگ "عماد مغنيه" يكي از فرماندهان ارشد اين جنبش اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از قدس، در واکنش به اظهارات فرمانده سپاه پاسداران، اسراييل اعلام كرد:"تصورش درمورد مقاصد ايران كاملا صحيح است. "مارك ريگيو"سخنگوي ايهود اولمرت نخست وزير اسراییل گفت، به‌طور مستقيم درمورد اظهارات"محمدعلي جعفري" اظهارنظر نخواهد كرد اما تاکید کرد:"ما درارتباط با مقاصد واقعي رژيم تهران و نيز دستوركار افراطي آن دچار اوهام نيستيم."

"آريه مركل"سخنگوي وزارت‌خارجه اسراييل نيز در واکنشی جداگانه به این سخنان گفت:"اظهاراتي همانند سخنان جعفري ارزش پاسخ اسراييل را ندارد."

"عماد مغنيه" فرمانده عمليات حزب الله دوازده فوريه در پي انفجار بمبي در خودرو شخصی‌اش در دمشق كشته شد. حزب‌الله و ايران، اسرائيل را متهم ریف اول ترور مغنيه می‌دانند، اما تل اويو اين اتهامات را رد كرده است.

محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهوري محافظه‌كار ايران حتي پيش از اين حمله در سي‌ام ژانويه در حمله لفظي ديگري اعلام كرده بود، موجوديت اسراییل دير يا زود از بین خواهد رفت.

پس از انقلاب 1979 ايران كه با سقوط حكومت شاه توام شد روابط ایران و اسراییل قطع شد.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

اولا ایران این نیست که جمهوری اسلامی معرفی می کند .به این دلیل بهتر است بگوئید جمهوری اسلامی و نه ایران .
دوم اینکه نوشته اید: "پس از انقلاب 1979 ايران كه با سقوط حكومت شاه توام شد روابط ایران و اسراییل قطع شد" . این مساله حقیقت ندارد و جمهوری اسلامی از اسلحه هائی که اسرائیل به او فروخت دست بالا را در جنگ با عراق کسب کرد . شما منکر آن هستید ؟

-- منوچهر ، Feb 18, 2008

بعید می دانم هیچ فرد آزاده ای از رژیم ارتجاعی و فاشیستی اسرائیل طرفداری و جانبداری کند. . .

-- مهدی.ت ، Feb 18, 2008

kamelan moafegham manoochehr khan...

-- alen ، Feb 18, 2008

ma ba esraeil manafe moshtarak darim...
be salahe ba anha motahed bashim

-- بدون نام ، Feb 19, 2008

من در طول زندگيم شاهد يك گام مثبت از طرف اسراييل براي بشريت نبودم و اينطور كه از آيات مباركه قرآن كريم برداشت كردم بيشترين شكايت متعلق به پيامبراني (بوژه حضرت موسي عليه سلام)است كه براي هدايت قوم بني اسراييل مبعوث شده اند واين موضوع مربوط به گذشته است وهيچ ربطي به جنايات امروز رژيم اسراييل در حق مردم مظلوم فلسطين ندارد

-- غلامحسين ، Feb 19, 2008

حساب افراطیون صهیونیستی را با مردم اسراییل جدا کنید. افراطیون در هر مسلک و مذهب و ملییتی جز ننگ و کینه یادگاری بر جا نخواهند گذاشت. در همین ایران خودمان هم از این دست افراد کم نیستند، حتی در سطوح عالی کشور!!!!!!!

-- حمید ، Feb 19, 2008

به لطف خدا اسرائیل به دست مردم خود از داخل خواهد پاشید.ان شاء الله

-- محمدی معروفی ، Feb 19, 2008

Regime isream fascisti nist balkeh democrat hast va bekhatere hamin democracy hast keh ba 6 million jamiyate mohajer, harife hameye estebdadhaye hakem bar keshvarhaye khavare miyaneh shodeh... Fascism yani chizi keh dar Irane emruz hast keh noyi az fascisme mazhabist. Dar israel ham azadiye bayan hast va ham azadiye aghideh va mazhab... ahzabe gunagun ham huzur darand hamchenin syteme siasiye secular darand yani hesabe din az dowlat jodast . agar joz in bud system khod beh khod ba raftan beh suye estebdade vostayi nabud mishod...in goftar luzuman tayide israel az janebe man nist vali tashihe gofteye shomast bar inkeh dar anja regimi fascisti hakem hast keh in eshtebah hast

-- Babak ، Feb 19, 2008

چگونه بعضی اسراییل را محکوم میکنند درصورتیکه سنگسار کن و زندانی کش و اعدام کن دولت جمهوری اسلامی است.
اسراییل باید بماند و خواهد هم ماند. به کوری چشم دشمنانش. ما مسلمان زادگان ایرانی طرفدار ان هستیم و اگر لازم باشد به هر نحوی از کیان ان دفاع میکنیم.

-- Elcid ، Feb 20, 2008

به نظر من دین باعث جنایات در اسراییل و ایرانه و همه ی نظام هایی که بر پایه ی دینی تشکیل شده اند همین طورند.

-- مرتضی ، Feb 21, 2008

در ميان تمامي تحليل ها سه اصل مسلم وجود دارد:
1- اسرائيل بهيچ وجه قائل به وجود ايراني اتمي در منطقه نيست و به هر قيمتي بدنبال تخريب تاسيسات اتمي ايران است.
2- آيت الله خامنه اي خود را در مقابله با اسرائيل و حمله نظامي آن در نظر ميگيرد.
3- بسيار ابلهانه بنظر ميرسد كه آمريكا پس از صرف اين همه هزينه بزرگترين دشمن ايران يعني صدام حسين را از بين ببرد و به خانه خود برگردد و دو دستي عراق را به ايران تقديم كند. پس آمريكا تا زمانيكه با ايران كاملاً كنار نيامده و يا آن را نابود نكند و يا دچار جنگ داخلي ننمايد دومين صادركننده نفت اوپك و بزرگترين صاحب ذخائر گاز دنيا يعني ايران را رها نخواهد كرد و منطقه را ترك نخواهد گفت.

لذا: مسلم است تا زماني كه ايران با آمريكا به توافقي كامل دست نيافته است و همزمان آمريكا موفق به مهار نمودن اسرائيل نشده است مشكلات خاورميانه رو به فزوني و تنش خواهند بود.

توان تهاجمي ايران به اسرائيل در هنگام درگيري احتمالي با اين كشور، با توجه به وجود كشورهاي همسايه في مابين، سيستمهاي دفاعي پيشرفته ضد موشكي اسرائيل و آمريكا، و سيستمهاي دفاع ضد موشكي ناكارآمد روسها مستقر در سوريه و ايران و تعداد و توان سلاحهاي كشتار جمعي اسرائيل و آمريكا، ايران مشكلاتي براي ضد حمله خواهد داشت. جدا از اينكه شقاوت مهاجمين با برخي از عالم نمايان قوم (بخوانيم قم) كه از كشتن و ضرب و جرح شيعيان و تخريب حسينيه همسايگان صوفي خود ابائي ندارند رقابت مينمايد.
لذا راه جلوگيري از حمله اسرائيل به تأسيسات اتمي ايران قوي نگهداشتن سپر ايران در لبنان و نوار غزه است. درگيري در اين مناطق وجهه اسرائيل را نيز در افكار عمومي جهانيان ضعيفتر مي‌نمايد. لذا ايران مجبور است تا فروكش كردن احتمال تهاجم اسرائيل به ايران در لبنان و نوار غزه فعال باشد. يعني نظام جمهوري اسلامي براي جلوگيري از يك حمله نظامي به تاسيسات هسته اي ايران مجبور به پشتيباني از حزب الله و حماس است. از سوي ديگر از اين سپر براي جلوگيري از سياستهاي تغيير ژئوپوليتيك منطقه توسط آمريكا نيز بخوبي ميتواند استفاده كند و حتي جلوي پيشروي اسرائيل و يا اجراي سياست خاورميانه جديد رايس را مانع شود.

پس ايران (آيت الله خامنه اي) به افرادي چون سيد حسن نصرالله و عماد مغنيه احتياج دارد.

از طرف ديگر اگرچه اسرائيل پيشنهاد باز پس دادن بلندي هاي جولان را به سوريه داده است، ولي سوريه از همه بهتر ميداند كه تا زمانيكه خطر احتمالي براي اسرائيل وجود دارد، آن كشور را مي تواند وادار به مذاكره كند زيرا آن كشور در 30 سال گذشته حاضر به بازگشت به مرزهاي 1967 نشده و لذا سوريه نمي تواند باعث ترور عماد قنيه باشد.

در ايران گروههائي سودشان در ايجاد جنگ و بحران است. اسدالله بادامچيان و حسين شريعتمداري و عسگراولادي و نيري و مكارم شيرازي و ميرسليم و حبيبي كه اكثرا يهودي الاصل هستند از اين طيف ميباشند. رئيس جمهور منتخب آنها و سپاه پاسداران نيز با اظهارات تند در مورد اسرائيل و هولوكاست و رودرروئي با آمريكا و حركات نمايشي گشت زني قايقهاي موتوري سپاه حول ناوهاي آمريكايي و پرتاب موشك و نمايش قايق دريانوردان انگليسي در راهپيمائي 22 بهمن در صدد تشديد فضاي تنش و تحريكات جنگي مي باشند.
سپاه پاسداران با حمايت از مصباح يزدي و اصولگرايان (يعني موتلفه يهودي الاصل) با اشتياق فراواني كه براي نمايش ساده لوحانه فرآورده ها و توان نظامي خود دارد در اين بازي گول خورده و عملاً بعنوان عامل جبهه يهودي الاصل مؤتلفه مخالف رهبري عمل ميكند. در حالي كه مذاكرات پشت پرده با آمريكا از طرف رهبري در حال انجام است و تنشها در عراق كمتر ميشود سپاه با مانور در كنار ناوهاي آمريكائي و پرتاب موشكهاي دوربرد مذاكرات را به انحراف ميكشاند.

هدف اصلي اين گروه (مؤتلفه – سپاه) در ايجاد يك بحران جنگي، حتي خفيف براي كسب سودهاي اقتصادي كلان و رانت هاي انحصاري مختص زمان جنگ از يك طرف و قبضه كردن قدرت و اعلام حكومت نظامي در آستانه حركتهاي دمكراسي خواهانه در ايران مي باشد.

اگر اعلام عدم دخالت اسرائيل در مورد ترور عماد مغنيه كه هدف موساد مي بوده و در جهت مصالح اسرائيل است را صادق بپنداريم كه دليلي براي رد اين ادعا وجود ندارد، ميتوان نتيجه گرفت كه ترور عماد مغنيه كه از مهمترين ستونهاي دفاعي آيت الله خامنه اي در مقابل حمله اسرائيل به ايران بود در "جوار سفارت ايران" در دمشق توسط عوامل ايراني سپاه مؤتلفه در مقابله با خامنه اي انجام گرفته است.

تا زماني كه مسئله اسرائيل و سرزمينهاي اشغالي حل نشده است و يا رهبريت ايران هنوز كاملا بدست مؤتلفه هاي يهودي الاصل نيافتاده است اين جريانات ادامه دارد مگر اينكه اسرائيل تحت حمايت آمريكا دست به آغاز جنگ با ايران بزند و يا عوامل اسرائيل در ايران دست به پروژه ارتحال بزنند و يكي از عوامل خود مانند مهدوي كني، مكارم شيرازي يا واعظ طبسي را جايگزين رهبر نمايند. در صورت جايگزيني رهبري حتي ديگر كسي در ايران وجود نخواهد داشت كه در مقابل تهاجم اسرائيل بايستد و پس از حمله اسرائيل و تخريب تاسيسات هسته اي ايران ولي فقيه حجتيه يهودي فراماسيونري لژنشين جديد بوق صلح خواهد زد و مردم خسته از 30 سال جنگ و تنش به حكومت نظاميان و يهوديان تن خواهند داد.

عكس العمل حزب الله لبنان در اعلان جنگ به اسرائيل نشانگر قصد قريب الوقوع حمله اسرائيل به ايران مي باشد كه مانند دفعه قبل حزب الله در صدد خنثي سازي آن مي باشد. البته تظاهرات سالگرد ترور رفيق حريري نشان داد كه حزب الله مدت خيلي زيادي نمي تواند در لبنان مسلط باشد.

در هر دو صورت ايران از هر دو سو در خطر بحران است.
daravish_gonabadi@yahgroups.com

-- محمد ، Feb 21, 2008

ببینیدسنت هایی درجهان وجوددارد که خداوندحتما انهارااجرا می نماید این یک بححث ارزشمندومفصل است یک مثال رامی گویم وبعدردرمورداسزاییل ووجودونابودیش صحبت می نمایم .خدااراده کردکه موسی (س)به دنیا بیاید وفرعون رانابودکند.فرعون که ارطریق تعبیرکنندگان خواب ازاین قضیه اگاه بوددستوردادهمه پسرهاراکه به دنیا می ایندبکشند جالب این بودهمه را کشتندجزموسی (س)راکه مهراین کودک راخدادردل همسرفرعون انداخت وبالاخره حضرت موسی (س)درخانه فرعون بزرگ شد وپس ازمدتی فرعون رانابودکرد وار اده خدا تحقق یافت .درمورد نابودی اسراییل هم به نظرمن اراده خداچنین است که رژیم اسراییل نابودشود وقطعا نابودمی شود .اما نه درحال حاضر بلکه پس ازظهورامام زمان (عج).روحی فدا.این سخن من هم درروایات شیعی (اسلامی )هست (به صورت غیرمستقیم تاجایی که من می دانم )که دراین روایات امده که امام زمان (عج)حضرت عیسی(س) راکه ازیاران امام زمان (عج)به همراه عده دیگری به سرزمین فلسطین می فرستندواسراییل به دست ان حضرت ویارانش نابودمی شود و جالب انکه همین حرف درسخنان مسیحیان هم امده که درجنگی به نام ارماگدون (ظاهرا)حضرت عیسی ویارانش اسراییل رانابودمی نمایندپس اسراییل حتما ازبین می رود اماتازمان ظهورامام زمان (عج)این رژیم خبیث پابرجاست وپس ازان ازبین می رود خداسنتش رااجرا می نماید ان شائ الله والله عالم

-- مهدی ، Feb 22, 2008

من مطمین هستم تمام کسانی که از طرفداری از اسراییل دم میزنند خود خوب از جنایات این رزیم ننگین خبر دارند و فقط برای مخالفت با ایران از این حرفها میزنند مگر انسان کور یا بی وجدان باشد کشتار مردم رانبیند ای کسیکه میخواهی خود را فدای یک مشت کفتار خون خوار کنی بدان کفتار همه را میدرد حتی فرزندانش را مگر هولوکاست بد نبود چرا خودشان ان را برای دیگران میسازند لعنت بر دشمنان انسانیت و جاهلان مدرن و مخصوصا خاینان به اب و خاک و نزادشان که برای ارضای خود حتی دریوزگی کسانی را میکنند که همه از انها دوری میکنند

-- مرتضی ، Apr 19, 2008

اسراييل در داخل يك ديوار شيشه اي است يك تلنگر مي خواهد.

-- جواد ، May 1, 2008

به نظر من هم اسرائیل از صحنه روزگار محو خواهد شد. یادتون باشه هیچ حکومتی با ظلم باقی نخواهد ماند و اسرائیل ظالم ترین ظالمان است.یک دوست

-- بدون نام ، May 16, 2008

یهودیان هرگز درطول تاریخ سرزمینی نداشتند که امروزه به خاطر آن سرزمین باعث آوارگی و کشته شدن انسانهای بیگناه زیادی شده است .این مردم بیگناه فلسطین هستند که وارثان اصلی این سرزمین هستند .

-- کمال حیدری ، Jun 2, 2008

اسراييل بايد از صحنه كنار برود

-- جعفر بذرافشان ، Jun 10, 2008

خوشم میاد که همه دولت مردان ازاصول 3500سال قبل ازمیلادپیروی میکنند 3اصل استقلال آزادی وبوجوداوردن دشمن خیالی!!!!کتاب سینوحه....چرااین مردم عوام روبه حال خودشون نمیذارند..؟

-- h ، Jun 15, 2008

اسراییل هم حق زندگی دارد.من نمی گویم مرگ بر اساییل من می گویم درود بر اسراییل درود بر فلسطین سلام بر صلح و دوستی.

-- زهرا علی زاده ، Oct 30, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)