تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

انتشار آمار آمیزش جنسی در آمریکا

برپایه یک پژوهش، 4 درصد بزرگسالان آمریکایی در زندگی خود هرگز با کسی آمیزش جنسی نداشته‌اند. این رقم در میان بزرگسالان آمریکایی‌های مکزیکی‌تبار به 12 درصد می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، بر اساس این پژوهش که از سوی مرکز جلوگیری و کنترل بیماری در روز جمعه منتشر شد، " تقریبا 96 درصد بزرگسالان بین 20 تا 59 سال آمیزش جنسی داشته‌اند" و آمیزش در میان آمریکایی‌های بین 20 تا 29 سال با 5 درصد کاهش، در حدود 91 درصد است.

همین گزارش می‌افزاید 88 درصد آمریکایی‌های مکزیکی‌تبار در زندگی خود آمیزش جنسی داشته‌اند که کمترین میزان در میان اقلیت‌های ساکن ایالات ‌متحده است.


مرکز جلوگیری و کنترل بیماری در بخشی دیگر از پژوهش خود آورده است که 16 درصد از بزرگسالان آمریکایی پیش از سن 15 سالگی آمیزش داشته درحالیکه 15 درصد نیز تا 21 سالگی یا بیشتر همخوابگی را به تاخیر انداخته‌‌اند.

داده‌های این پژوهش بین سال‌های 1999 تا 2002 میلادی گردآوری شده است.

Share

نظرهای خوانندگان

برای ما در ایران به قول شما بسته زندگی میکنیم جای بسی تعجب داره که چرا اینقدر پیگیری اخبار ی در مورد میل جنسی یا عکس های برهنه برای شما که به اصطلاح در کشورهای ازاد زندگی میکنید جالبه نمیدانم شاید بااین کار میخواهید امار بازدید سایت شما زیاد بشه .در هر صورت شمارو از اخرت وروز حساب اگاه میکنم که راه اشتباهی دارید میروید

-- nema ، Jun 22, 2007

به نظر یکی از عرصه هایی که جامعه ما برای عبور ازدوران گذار از سنت ها به مدرنیته مساله سکس است که در تار پود زندگی روزمره عجین است . اقدام آگاهانه رادیو زمانه در این زمینه را مثبت تلقی میکنم .

-- م. ج ، Jun 22, 2007

من هم نظر م.ج را تایید می کنم

-- محمد/ ، Jun 23, 2007

من هم با م ج موافقم

-- سعید ، Jun 23, 2007

به نظر من رادیو زمانه با شکستن حرمت‌ها، تابویی به نام «سکس بدون محدودیت» ایجاد می‌کند که شکستنش به این سادگی‌ها نیست.
چه خوب بود که نشریات و سایت‌های سکولار، به هویت فرهنگی ملت خود احترام می‌گذاشتند، اما متأسفانه جز ستیزه با آن، کار دیگری نمی‌کنند...

-- حامد ، Jun 24, 2007

خدارو شکر که ما تو ایران . برعکسه آمارمون و 15 درصد تا 21 سال دست به رابطه غیر مشروع میزنن . حتی مطمعنم کمتر.

-- رضا ، May 31, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)