تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

احمدی‌نژاد منتقدانش را «دروغگو» خواند

محمود احمدی نژاد در آخرین فرصت پاسخگویی در تلویزیون، از اقدامات دولتش دفاع و منتقدان خود را به «دروغگویی و سندسازی» متهم کرد.

آقای احمدی‌نژاد با اشاره به این که همه تبلیغات‌ علیه وی و دولتش بوده است، گفت که «توهین‌ها و تخریب‌ها علیه دولت نهم برای خارج کردن فضا از منطق، جلوگیری از طرح افتخارات دولت، فرار از پاسخگویی دولت‌های گذشته و راه‌اندازی یک جنگ روانی» صورت گرفته است.

احمدی‌نژاد افزود که مخالفانش در «جلسات خصوصی تصمیم گرفته‌اند اتهامات خود را آنقدر تکرار کنند» تا مردم وی را «دروغگو» بدانند.


مناظره احمدی‌نژاد و موسوی

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری، با اشاره به «هسته‌ای شدن، فضایی شدن، آسفالت شدن ۴۰ هزار راه روستایی، افزایش ۷۰ درصدی دانشجویان، تولید ۲۰ هزار مقاله علمی در جهان، کسب ۱۵۰۰ مدال ورزشی در جهان، افزایش تولید گاز، سدسازی، افزایش حقوق بازنشستگان و کارکنان دولت و توزیع سهام عدالت» به عنوان دستاورد‌های چهار ساله دولت، از منتقدان خود پرسید که «آیا اینها دروغ هستند؟»

محمود احمدی نژاد با رد اتهام «بی‌ادبی» که از سوی مخالفانش به وی نسبت داده شده، گفت که «برخورد با کسانی که به بیت‌المال دست‌اندازی می‌کنند، بی‌ادبی نیست.»

وی همچنین طرح مسئله مدارج علمی زهرا رهنورد همسر میرحسین موسوی را ورود به مسائل خانوادگی ندانست و گفت: «وی به جای صرف ۱۰ سال زمان، در عرض سه سال، استادیار و دانشیار شده است.»


مناظره احمدی‌نژاد و کروبی

رئیس جمهوری کنونی ایران در خصوص دانشگاه آزاد نیز گفت که «درآمد‌های دانشگاه آزاد نباید در انتخابات خرج شود. باید برای خود مردم خرج شود و نیز صدور مدارک قلابی اعتبار این داشگاه را مخدوش» کرده است.

وی سپس به اتهامی مبنی بر اینکه دولت احمدی‌نژاد «دولت هزار فامیل» است اشاره کرد و گفت:‌ «تنها سه باجناق دارد که هیچ یک آنها کار دولتی ندارند.»

رئیس جمهوری فعلی ایران با ارائه نمودارهایی در خصوص ضریب جینی گفت که این نمودار‌ها از سوی رقبای انتخاباتی‌اش «از چهار شرکت خصوصی که سه تای آنها صهیونیست هستند اخذ شده است.»


مناظره احمدی‌نژاد و رضایی

وی خطاب به رقبای انتخاباتی خود گفت که «چرا آبروی کشور را با مخدوش کردن نمودارها و از قول صهیونیست‌ها می‌برید؟»

احمدی‌نژاد تاکید کرد که دولتش پاک بوده و پرچمدار مبارزه با فساد است و به همین دلیل هم «چوبش» را می‌خورد.

وی اظهار داشت که در کشور مشکلاتی وجود دارد، اما جهت حرکت دولتش برای رفع این مشکلات درست بوده است.

آقای احمدی‌نژاد در پایان گفت که مخالفانش می‌دانند که بازی را باخته‌اند و قصد اغتشاش دارند.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

با این حرف ها ایران بهشت بوده ولی مردم نمی فهمن به جز ....

-- بدون نام ، Jun 10, 2009

تعجب می‌کنم چرا هیچ‌جا از اشکالی که در برنامه پیش اومد هیچی ننوشت؟
برنامه‌ی احمدی‌نژاد قرار بود ساعت ده و نیم باشه ولی همون ساعت چندتا پارازیت اومد و دقیقن به مدت بیست دقیقه برنامه‌های شبکه سوم مختل شد و تصویر و موزیک پخش می‌شد. بعد از بیست دقیقه، یعنی دقیقن ساعت ده‌دقیقه به یازده اون برنامه پخش شد.
ما همه با اخطاری که موسوی داده بود کلی خوشحالی کردیم و گفتیم حتمن این اختلال از جانب اوناست ولی بعدش که اومدیم اینترنت دیدیم هیچ خبری از این ماجرا نیست.
ما ساکن شهرک اندیشه‌ی از توابع شهرستان شهریار و حواشی تهران هستیم.
نمی‌دونم جاهای دیگه هم این مسئله بوده یا نه. باید تا فردا صبر کنم و از باقی دوستانم در شهرستان‌های مختلف بپرسم.
ممنون می‌شم شما هم پیگیری کنید در مورد این مسئله و خبرشو توی سایتتون بزنید که ما متوجه بشیم جریان چی بوده.

-- محمد ، Jun 10, 2009

الهی بگردم.
این بچه ی راست گو رو دوره کردن و مدام بهش دروغایی مثل هاله ی نور، سرقت یک میلیارد دلار از بانک مرگزی، هولوکاست و ... رو نسبت می دن!

-- بدون نام ، Jun 10, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)