تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۸۸ • چاپ کنید    

«ملت دروغگویان را روانه تاریخ خواهد کرد»

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری کنونی ایران می‌گوید که مردم در انتخابات، «دروغگویان را روانه تاریخ خواهند کرد.»

آقای احمدی‌نژاد که امروز سه‌شنبه به مازندران در شمال ایران سفر کرده است، در جمع مردمی که برای شنیدن سخنان وی گردهم آمده بودند، گفت: «کسانی از این نظام باید اسباب‌کشی کنند که باند قدرت و ثروت هستند.»

این نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: «کشور در خطر نیست بلکه منافع عده‌ای پررو و زورگو در خطر است.»

محمود احمدی‌نژاد هفته گذشته با اعلام نام برخی از مقام‌های بلندپایه جمهوری اسلامی آنها را به «فساد» متهم کرد.

علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و علی‌اکبر ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی آیت‌الله علی خامنه‌ای، مشهورترین کسانی هستند که آقای احمدی‌نژاد اتهاماتی متوجه آنها و برخی اعضای خانواده‌هایشان کرده است.

اظهارات آقای احمدی‌نژاد با واکنش احزاب محافظه‌کار، مراجع تقلید و مقام‌های قضایی ایران مواجه شده است.

رئیس جمهوری کنونی ایران با این حال با رد این مسئله که افشاگری‌هایش صدمه‌ای به نظام جمهوری اسلامی وارد کرده است، گفت: «زمانی که برخی برای خود و خانواده‌شان حقوق بی‌پایان و نامحدود قایل هستند، نظام به خطر می‌افتد.»

به گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا، احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود بدون اشاره به نام فرد خاصی افزود: «مسئله اصلی این است که عده قلیلی خود را بالاتر از ملت می‌پندارد و خود را مالک کشور و آقای ملت می‌دانند. در یکی از پیامک‌ها آمده بود که ما یک تکه زمین کوچک داشتیم اما انقلاب که شد، ایران داخل این زمین افتاد.»


احمدی‌نژاد در ارومیه

وی اظهار داشت: «عده قلیلی باور کرده‌اند اگر ادامه خدمتگزاری برای این دولت فراهم شود، بساط چپاولگران از کشور برچیده می‌شود.»

آقای احمدی‌نژاد در عین حال گفت که «تهمت، افترا، دروغ و سیاه‌نمایی نمی‌تواند ملت و خادمان ملت را به زانو درآورد.»

اظهارات آقای احمدی‌نژاد در حالی مطرح می‌شود که میرحسین موسوی و محسن رضایی دو نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، دولت نهم را به «دروغگویی و عدد‌سازی» متهم کرده‌اند.

آقای احمدی‌نژاد در واکنش به اظهارات رقبای انتخاباتی خود گفته است که آنها علیه دولت وی «سیاه‌نمایی» می‌کنند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری، دو هفته پیش از این نیز به رقبای انتخاباتی خود هشدار داده بود که در صورت ادامه «تخریب‌ها» علیه دولت از آنها شکایت خواهد کرد.

این در حالی است که در هفته جاری، هاشمی رفسنجانی، ناطق‌نوری، محسن صفایی فراهانی و زهرا رهنورد اعلام کردند که از محمود احمدی‌نژاد به خاطر اتهاماتی که علیه‌ آنها مطرح کرده شکایت خواهند کرد.

مقام‌های قوه قضائیه نیز در واکنش به اظهارات آقای احمدی‌نژاد گفته‌اند که افشای نام افراد، پیش از اثبات اتهامات وارده، جرم محسوب می‌شود.

هفته گذشته نیز علیرضا جمشیدی سخنگوی قوه قضائیه گفته بود که تنها مرجع اعلام نام مفسدان در ایران، قوه قضائیه است.

Share/Save/Bookmark

نظرهای خوانندگان

حیف که این شجاعت با حماقت توام است واقعا تا بحال چه کسی جرات داشت به آقای رفسنجانی بگوید حاجی بالا چشت ابرو؟
آقای خاتمی بنده خدا 8 سال رییس جمهور بود و هی می فرمود که افشا مکند و اسرار مگو را می گوید و تا آخر هم این آرزو به دل ما ماند که ایشان بگوید. واقعا موسوی این جسورت را دارد که در مقابل ملاهای گردن کلفت ایستادگی کند؟ به نظر من بهتر است که این به قول خرسندی ... در پست خود بماند و رسوا کند همه خاندان مافیایی را.

-- داریوش ، Jun 9, 2009

داریوش جان،
در مافیایی بودن رفسنجانی شکی نیست. اما از تو می خواهم که مافیای احمدی را هم ببینی. مگر فساد در دستگاه خود این آقا کم است؟ سپاه کل اقتصاد ایران را گرفته و واردات و صادرات می کند و تازه حالا در انتخابات هم شرکت می کند! دو برابر مهر برای صندوق ها یعنی چه؟ اگر این کار رسم شود، مملکت عملا می شود پادشاهی!

این شخص گرچه دلقک و مسخره به نظر می اید ولی اگر این دوره هم رئیس جمهور شود، دیگه مادام العمر خواهد ماند. حتی رفسنجانی که شما این همه ازش تنفر دارید، اینطور وقیحانه دروغ نمی گوید.
این آدم همان آدولف هیتلر است.
کتاب "ظهور و سقوط رایش سوم" را بخوانید تا ببینید احمدی دقیقا دارد نسخه هیتلر را برای رسیدن به قدرت اجرا می کند.
از وقتی رئیس جمهور شده، مراکز آماری و مدیریتی و تصمیم گیری دولت را بطور سازمان یافته تعطیل می کند. تمام این ها باعث تجمع قدرت و عدم امکان نظارت بر کار رئیس جمهور می شوند. این یعنی تجمع شدید قدرت در دست رئیس جمهور.

اطمینان دارم که حتی خامنه ای هم بشدت از او می ترسد. کسی که زیر آب رفسنجانی را این طور می زند، برایش خامنه ای کاری نخواهد داشت.

-- آریا ، Jun 9, 2009

مردم در انتخابات دروغگویان را روانه تاریخ خواهند کرد.

-- بدون نام ، Jun 9, 2009

واقعن متاسفم که عوامفریبی این ...موجب فریفته شدن آقای داریوش نیز شده است. ما که در ایران زندگی میکنیم ، میدانیم انتخاب دوباره این ...یعنی چه. ممکن است دل آقای خرسندی را از راه دور خنک شود اما مردم درون ایران نیز حق زندگی انسانی دارند. لطفن کمی بیشتر بیاندیشید.

-- middle ، Jun 9, 2009

حضرت می فرمایند:

«ملت دروغگویان را روانه تاریخ خواهد کرد» و چه زیبا و درست!

فعلاً که دروغگویان ملت را به جهنم فرستاده اند!

-- شنگرف ، Jun 10, 2009

آقا داریوش در فساد خانواده رفسنجانی شکی نیست و لی شما گول این حرفها را نخورید دیوار کج نظام جمهوری اسلامی مولد فساد است حذف رفسنجانی مشکل را ریشه کن نمی کند همین محمو د دزد گیر که با استفاده از عوام فریبی با فریاد آی دزد آی دزد مشغول جمع آوری رای است خودش منبع فساد است . حتی در در دولت رضا شاه هم سابقه نداشته درآمد دولت به حساب خزانه نرود آنهم 1000 میلیارد تومان . باید دموکراسی حاکم شود تا فساد مالی ریشه کن شود چیزی که احمدی نژاد و هم فکرانش از اساس با ان مخالفند .

-- رامینی ، Jun 10, 2009

احمدی نژاد به ... پرت میشود همانجا که لایقش هست. فقط دو روز تا پاک شدن ...احمدی نژاد بر تاریخ ایران فرصت داریم. دوستان این لحظه حساس تاریخ وطن است. با کنار زدن باند ...احمدی نژاد شریک در نقطه عطفی دیگر در تاریخ وطن باشیم.

-- ali ، Jun 10, 2009

با نظر آقای آريا 100% موافقم بله شكی نيست كه خيلی از آقاِيون دزد تشريف دارن ولی چی شده احمدی نژاد حالا ياد اين قضيه افتاده واسه جمع كردن 2تا رای بيشتر؟دولت ...داره ايران رو به سوی سقوط می بره مافيای قدرت دست دوستان اين آقاست اون وقت واسه ما می شينه افشا گری می كنه همه می دونن اين مرد ...بيش نيست بيبينيد قدرت چه ها كه نمی كنه ما خودمون خوب می دونيم كی راستگو و كی دروغگو هست جمعه ثابت می كنه

-- maryam ، Jun 10, 2009

کشوری که در آن هنوز هم فرهنگ الیگارشی بر سایر فرهنگها غالب است، مسلم است که سرنوشتی بهتر از این دار و دسته های مافیایی نمی تواند داشته باشد! ملت ...، حکومتش هم ...می شود و فرقی نمی کند چه سیستمی سر کار باشد! اگر دمکراسی توانسته بود فساد مالی و اداری و حکومتی را از بین ببرد، پس چرا اوضاع کشورهای پیشرفته و به اصطلاح دمکراتیک دنیا در حال حاضر این است که شاهدش هستیم؟

-- ایران پژوه ، Jun 11, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)