تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۸۷ • چاپ کنید    

کریستوفر نولن و قسمت سوم بت من

به دنبال موفقیت تجاری فیلم «شوالیه تاریکی» (قسمت دوم بت من)، کریستوفر نولن کارگردان بریتانیایی فیلم اعلام کرد که ممکن است قسمت سوم «بت من» را نیز بسازد.

به گزارش روزنامه گاردین، نولن که به سختی تن به مصاحبه می‌دهد، در نخستین گفتگوی خود پس از اکران «شوالیه تاریکی»، به مجله لس‌آنجلس تایمز گفت: «قبل از هر چیز باید دو مسئله روشن شود. یکی تاکید بر داستان است؛ این‌که داستان فیلم چه خواهد بود؟ آیا داستانی است که از نظر عاطفی مرا برای چند سال درگیر کند؟ این مسئله مهم‌تر از همه است.»


کریستوفر نولن

به گفته وی «در سطح ظاهری قضیه، این سئوال مطرح است که مردم نام چند فیلم‌ سریالی که قسمت سومش ساخته شده را به یاد دارند؟ زمانی که قسمت دوم را می‌ساختیم هم این بحث مطرح بود. بنابراین همه چیز به داستان بستگی دارد. اگر داستان خوبی وجود داشته باشد، همه چیز ممکن است.»

نولن همچنین افزود که تمام تلاشش در قسمت دوم، ساختن فیلمی با فورمت «آی مکس» (Imax) و در ابعاد عظیم و با کیفیت بسیار بالا بوده است، اما شاید در قسمت سوم بخواهد داستان جمع و جورتر و صمیمانه‌تری را انتخاب کند.

فیلم «شوالیه تاریکی» با شرکت کریستین بیل و هیث لجر، با فروش بیش از۹۹۰ میلیون دلار در ردیف چهارم ۱۰ فیلم پرفروش برتر تاریخ سینما قرار گرفته است.

فیلم‌های «تایتانیک»، «ارباب حلقه‌ها»، «بازگشت پادشاه»، «دزدان دریایی جزیره کارائیب» و «صندقچه مرد مرده»، به ترتیب در جایگاه اول تا سوم لیست پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما قرار دارند.

Share

نظرهای خوانندگان

من ديوونه ميشم اگه قسمت سوم رو نولان كارگرداني نكنه!!!!!!!!!!!!بتمن هاي نولان بايد سه قسمتي باشه----------------

-- آرمان ، Apr 19, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)