تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

سه فعال زن ایرانی آزاد شدند

سه تن از فعالان امور زنان که دیروز در فرودگاه امام تهران دستگیرشده بودند روز یکشنبه آزاد شدند. در پی تماس تلفنی خبرنگار زمانه، یکی از این دستگیر‌شدگان از آزادی افرادی که در فرودگاه امام بازداشت شده بودند خبر داد. پیش از این وبلاگ کسوف و رادیو آلمان از آزادی این افراد خبر داده بود.

طلعت تقی نیا، منصوره شجاعی، فرناز سیفی، روزنامه نگار، فعال امور زنان و عضو مرکز فرهنگی زنان ، صبح روز شنبه ۷ بهمن ماه، هنگام خروج از کشور دستگیر شدند. انگیزه سفر آنان شرکت در یک کارگاه آموزشی روزنامه‌نگاری در دهلی هند بود.

بنا بر گزارش‌ها، پس از دستگیری این سه تن ماموران امنیتی به همراه آنان به منزلشان رفتند و پس از بازرسی منزل و جمع‌آوری وسایل شخصی آنان مانند کیس کامپیوتر، کتاب، دست نوشته آنان را به بند ۲۰۹ زندان اوین منتقل کردند.

Share

نظرهای خوانندگان

لطفا انصاف را در خبررسانی حفظ کنید تا الگوی بدی بعنوان یک رسانه جهت دار محسوب نشوید. خبر آزادی این سه را بطور رسمی اول از همه دویچه وله داد که مصاحبه ای با خانم عبادی کرد.

-- مهدخت ، Jan 28, 2007

تنظیم کننده خبر (نویسنده کامنت)، این خبر را در رسانه دیگری نیافت و همکار ما در رادیو زمانه خبر وبلاگ کسوف را از طریق تلفن به خانم سیفی به تایید رساند. غرضی برای حذف رسانه دیگر و از جمله رادیو آلمان وجود نداشته است. تنظیم کننده از وبلاگ کسوف هم یاد کرده است و در متن خبر پس از یادآوری شما تغییر داده شد.

با سپاس از دقت و یادآوری شما

-- بدون نام ، Jan 28, 2007

زمان در گذر است با گریه ها و خنده های اندوهبار ،در پس هر تاریکی شب روشنایی صبح خواهد امد این همان حقیقتی است که از یادها رفته است

-- فردین ، Jan 20, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)