تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۸۸ • چاپ کنید    
درصورت تداوم تهدید‌ها علیه جمهوری اسلامی

لاریجانی: آمریکا آماده رفتار گزنده ایران باشد

علی لاریجانی گفت که اگر تهدید‌های آمریکا علیه ایران ادامه پیدا کند، واشینگتن باید آماده رفتار‌های گزنده تهران باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی که امروز در حاشیه نهمین کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، خطاب به مقام‌های آمریکایی افزود: «اگر همچنان از این زبان استفاده کنید، باید خود را آماده برخی رفتارهای گزنده جمهوری اسلامی ایران کنید.»

هیلاری کلینتون چهارشنبه گذشته گفته بود که اگر تلاش‌های دیپلماتیک آمریکا در برابر ایران شکست بخورد، این کشور‌ تحریم‌های شدید‌تری علیه تهران وضع خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری دولتی ایرنا، آقای لاریجانی این اظهارات خانم کلینتون را «کهنه و قدیمی» برشمرد و اظهار داشت که وی «برخلاف سیاست تغییر» سخن گفته است.
وی درعین حال تاکید کرد که ایران همچنان در انتظار تغییرات واقعی در آمریکا است.


مقام‌های ایران و آمریکا طی روز‌های اخیر در حالی یکدیگر را تهدید می‌کنند که باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا خواستار آغاز مذاکرات مستقیم با ایران شده است.

ایران نیز از این درخواست استقبال کرده و گفته است که آماده تغییرات اساسی در سیاست‌های آمریکا در قبال تهران است.

مقام‌های جمهوری اسلامی همچنین از مذاکرات با گروه پنج به‌علاوه‌ یک استقبال کرده‌اند.
مذاکرات هسته‌ای ایران با این گروه از سال گذشته تاکنون متوقف شده است.

آمریکا و غرب خواستار توقف فعالیت‌های هسته‌ای ایران هستند؛ درخواستی که با مخالفت مقام‌های جمهوری اسلامی مواجه شده است.

Share


در همین رابطه:
رفسنجانی: آمریکا فضای مذاکره را از بین نبرد
کلینتون: تحریم‌ها علیه ایران تشدید می‌شود

نظرهای خوانندگان

نظام سیاست «کهنه و قدیمی» *گندزدگی* داخلی و خارجی خود را به *گزندگی* داخلی و خارجی تغییر داده وبعد از گزیدن ما تحت عنوان امنیت اجتماعی می خواهد امریکا را بگزد. مبارک باشد.

-- بدون نام ، Apr 25, 2009

ماری تو که هر که را ببینی بزنی؟/یا بوم که هر کجا نشینی بکنی؟

-- تحلیلگر ، Apr 25, 2009

دراین چند روز انواع و اقسام اظهار نظرها از دولتمردان ایران شنیدیم.اگر من یک امریکایی بودم واقعا ذهنم قفل می کرد اساسا باید با چه کسی بر سر چه چیز مذاکره کنم.معلوم نیست این مملکت چندتا رییس داره وتاکی این بی سیاستی ها باید در ایران دنبال بشه وبه چه قیمتی.جورج بوش ...حرف خوبی زد=مشتی تندرو مردم متمدن ایران رابه گروگان گرفته اند

-- بدون نام ، Apr 25, 2009

زندگی لطیفه ای کیهانی است. زندگی پدیده ای جدی نیست - اگر آن را جدی بگیری، در واقع آنرا از کف می دهی. درک زندگی تنها از طریق خنده ممکن است. ارسطو می گفت که انسان تنها جانور صاحب منطق است. ولی این حرف کاملاً صحت ندارد، در مقایسه با مورچه ها و زنبورها و کامپیوتر، انسان موجودی غیر منطقی به نظر می آید. انسان تنها جانوری است که می خندد. خنده و خوشی به مثابه پلی بین انسان و خداوند است. اگر به جسد یک مرده نگاه کنید، مهارت یک آدم مرده در جدی بودن، از تو بسیار بیشتر است. لبخند زدن اولین فعالیت اجتماعی انسان است. وقتی مادر و پدری لبخند کودک را می بیند، خوشحالی عظیمی به آنها دست می دهد، برای آنکه آن لبخند نمایانگر سلامتی و هوش کودک است. لبخند گواه سر زندگی و شاد بودن کودک است. زندگی مانند یک بوم نقاشی سفید است، هر چه بر روی آن بکشی همان می شود. دلیل اینکه در دنیا این همه رنج و عذاب وجود دارد این است که آدم های نادانی همچون سران حکومت اسلامی نمی دانند بر روی این بوم چه نقاشی کنند.
نقاش،

-- Naghash ، Apr 25, 2009

اینها دست خودشان نیست بند را به آب می دهند. اینها گفته بودند که ما نبودیم آمریکاییها را در بیروت و در عراق و یهودیان را بئنس آریس و هر جای دیگر و هر وقت دیگر کشته ایم ، حالا آقا تهدید می کند که دوباره گزند خواهیم رساند.

-- بدون نام ، Apr 25, 2009

اخه ما اهالی قم به این علی اقا که هرگز در این شهر زندگی نکرده بود (البته به فرمان ان یکی علی اقا معظم) رای دادیم که مثلا به مشکلات ما برسد نه اینکه به فکر گریدن این وان بیافتد. جل الخالق.

-- بدون نام ، Apr 26, 2009

ما همچنان منتظر تغيير سياست آمريكا هستيم آقايان توقع دارند در آمريكا حكومت اسلامي تشكيل شود و آمريكا جهت نابودي اسراييل با احمدي نژاد همراه شود تا شايد قبول كنند آمريكا تغيير كرده
اينها اصلا قصد ايجاد روابط منطقي با آمريكا ندارند و فقط ميخواهند وقت كشي كنند

-- علي-تهران ، Apr 27, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)