تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

طلبه های قم، شاهرودی را به خشم آوردند

آیت الله محمود هاشمي شاهرودي، رئیس قوه قضاییه ایران در پاسخ به اعتراض چند روحانی جوان که قوه قضاییه را متهم به عقب‌نشینی در پرونده حسین موسویان و شهرام جزایری کردند، گفته است: به شما توصیه می‌کنم اطلاعات خود را از شب‌نامه‌ها نگيريد.

به گزارش زمانه، آيت‌الله محمود هاشمي شاهرودي که صبح امروز در جمع مبلغان روحانی در مدرسه علميه فيضيه قم حضور یافته و مورد انتقاد شدید چند روحانی قرار گرفته بود در واکنش به فریاد‌های غضبناک این روحانیون گفت: مشكل شخصي خود را به نام مردم عنوان نكنيد، در مورد پرونده موسويان چيزهایي مطرح مي‌شود كه هيچ كدام درست نيست.

شاهرودی خطاب به منتقدین خود گفت مسايل مهم كشور را قرباني مسايل جزيي، حزبی، شخصي وگروهي نكنيد. چه‌کسی گفته است مشكلِ نظام جمهوري اسلامي ايران، پرونده موسويان است؟ دعواي شخصي 2 نفر را به رخ نظام نكشيد.

شاهرودي با چهره‌ای برافروخته درباره پرونده شهرام جزايري هم برای نخستین بار گفت: چرا به قوه قضاييه اعتراض مي‌كنيد، ما كه تمام اموال او را پس گرفتیم و زنداني‌اش كردیم و همسرش نيز از او طلاق گرفت. برويد از وزارت امور اقتصادي و دارايي بپرسید که‌چرا به او وام داده است؟ بروید از نمايندگاني كه از او پول گرفته‌اند سوال كنيد.

Share

نظرهای خوانندگان

اعتراض چند نفر که خیلی مهم نیست .چیزی که خیلی اهمیت داره اینه که تا همین 2 ساله پیش تا تقی به توقی میخورد حوزه ها بسته میشد و کفن پوشها به صورت خود جوش! به خیابانها می ریختند الان انها کجا هستند؟ نکند مشغول اموزش عملیات استشهادی هستند

-- saman ، Jan 4, 2008

جالبه! آقای شاهرودی معمولاً خیلی به ندرت عصبی می شوند و در کل قوه قضاییه به خونسردی بیش از حد معروفند. بارک الله به این طلبه ها!

-- هادی ، Jan 5, 2008

از ماست که بر ماست

-- بدون نام ، Jan 5, 2008

با سلام خدمت حضرت آيت الله شاهرودي
آيا بين كساني كه رقم هاي نجومي از بانكها وام گرفتند وكسي دنبال آنها را نمي گيرد نبايد تفاوت باشد با آنكسي كه كشاورز ودانشجو وجوان بي كار ودختر وبسرهايي كه به واسطه بي بولي نمي توانند ازدواج بكنند چون .....
سه الي چند ميليون وام گرفتند وبدهكار شدند
حال دستور حكم جلب مي دهند ماشا الله
ماشا الله

-- بدون نام ، Feb 8, 2009

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)