تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

تلاش تکواندوکاران ایران برای راهیابی به المپیک

فرنگیس محبی

مجله ورزشی زمانه را «اینجا» بشنوید.

تیم ملی تکواندوی ایران برای شرکت در مسابقات انتخابی کسب سهمیه بازی‌های المپیک پکن در تهران اردو زده است. این مسابقات در اوایل مهر ماه با شرکت تکواندوکاران جهان در منچستر انگلیس برگزار می‌شود.


فدراسيون تكواندوی ایران از ‪۹ تکواندوکار که سابقه عضویت در تیم ملی را دارند و در چند سال اخیر درخشان‌ترین نتایج داخلی و خارجی را داشته‌اند برای شرکت در این اردو دعوت کرده است که شناخته شده‌ترین آنان هادی ساعی قهرمان سابق جهان است.

در مجله ورزشی این هفته رادیو زمانه غلامحسن ذوالقدر سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران در گفتگو با فرنگیس محبی در مورد نحوه تقسیم سهمیه هر کشور در مسابقات تکواندوی بازی‌های المپیک پکن که در سال ۲۰۰۸ برگزار می‌شود و تلاش تکواندوکاران ایران برای به‌دست آوردن این سهمیه‌ها توضیح می‌دهد.

بخش‌های دیگر مجله ورزشی این هفته شامل گزارش‌هائی است از قهرمانی رئال‌مادرید در فوتبال باشگاه‌های اسپانیا و بازی خداحافظی روبرتوکارلوس و دیویدبکام، پیروزی دیگر برای لوئیس همیلتون راننده جوان بریتانیائی در مسابقات فرمول یک و قهرمانی اندی رادیک بازیکن آمریکائی در مسابقات تنیس جام آرتوا در لندن در آستانه آغاز مسابقات تنیس ویمبلدون.

دیگر برنامه‌ها و مطالب ورزشی زمانه

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)