تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

پاريس هيلتون زندانی شد، تنديسش هم

داريوش رجبيان
dariusrajabian@gmail.com

برنامه متفرقات ناسیاسی را از «اینجا» بشنوید.


در حالی که "پاريس هيلتون" از شخصيت‌های طراز اول در ميان مدل‌های آمريکايی روز دوشنبه روانه زندان شد، مسئولان موزه مادام توسوی شهر نيويورک هم به تن تنديس مومی او پيراهن راه راه زندانی‌ها را پوشانده‌اند. يک سخنگوی موزه مادام توسوی نيويورک گفته است که اين پيراهن زمانی از پيکره پاريس هيلتون خواهد افتاد که همتای واقعی آن بعد از 23 روز محکوميت از زندان آزاد شود. او به خاطر رانندگی با تصديق نامه تعويق شده به زندان محکوم شد.
پاريس هيلتون 26 ساله ديروز در لس آنجلس قبل از عزيمتش به زندان در حالی که روی قالی قرمز مراسم اعطای جوايز سينمای "ام تی وی" قدم می‌زد، گفت که خيلی عصبی است، ولی تلاش می‌کند قوی باشد. او گفت: "خوشبختانه، دوستان و خانواده ام و هوادارانم از من حمايت می‌کنند که در اين دوره سخت برای من بسيار مهم است. با اينکه اتفاق ترسناکی دارد برای من می‌افتد، من تلاش می‌کنم از آن استفاده مثبتی داشته باشم. من بی‌صبرانه منتظر روزی هستم که از زندان بيرون آيم و زندگی نوی را آغاز کنم و حتا قوی تر از گذشته باشم."

مسابقه پستان‌بندی
ديروز يک ایستگاه راديويی در سنگاپور به خاطر برگزاری مسابقه پستان بندی حدود 10 هزار دلار آمريکايی جريمه شده است. اين راديوی موسوم به "ميديا کورپ" با تخطی از نظام‌نامه پخش برنامه‌ها مسابقه‌ای را برگزار کرده است که در آن زنها بايد بدون اينکه لباسشان را در بيارند، پستان‌بند‌ها شان را بيرون بکشند. مقامات رسانه‌ای سنگاپور اين برنامه را "نامناسب" عنوان کردند و گفتند که "اظهار نظر‌های وسوسه آميز گردانندگان مسابقه در مورد سرعت در آوردن پستان‌بند از زير لباس و در باره رنگ و طرح و اندازه آنها" می‌تواند روی شنوندگان جوان و تاثيرپذير اثرات منفی به جا گذارد. خوب شد که اين مسابقه راديويی بوده، وگرنه حجم جريمه می‌توانست گيج کننده‌تر باشد.

معاينه علنی شکم معاون وزير
و اما در ژاپن يک مقام بلندپايه دولت شکمش را لخت کرده است و اکنون عکس شکم اين آقا دارد يک سفر دور دنيا انجام می‌دهد. "کيزو تاکمی"، معاون وزير بهداشت ژاپن شش ماه پيش هم اين کار را کرده بود و قول داده بود که در مدتی کوتاه چربی‌هايش را آب خواهد کرد. و همين ديروز (4 ژوئن) آقای تاکمی يک بار ديگر شکمش را لخت کرد و يک بانوی متخصص پرهيز جلو آقا زانو زد و قطر شکم آقا را سنجيد و با حيرت تمام اعلام کرد که معاون وزير بهداشت توانسته است در شش ماه هفت کيلو و 450 گرم چربی اش را آب کند، در حالی که هدف اوليه پنج کيلو بود. آقای تاکمی ماه دسامبر گذشته 84 کيلو وزن داشت و حالا اندکی بيشتر از 76 کيلو است. قطر کمرش هم حدود هفت سانت کاهش يافته است. راز کامیابی معاون وزير بهداشت، پياده روی، کاهش ميزان شکر در خوردنی و نوشيدنی‌ها، پرهيز از نوشابه و مصرف بيشتر گياه توصيف شده. احتمالا حالا اين مقام دولت ژاپن مجبور است روی شانه‌های کتش سنجاق بزند و آن طوری که خودش می‌گويد، قلاب کمربندش را تا آخرين سوراخ موجود دور کمرش بکشد. اگر آخرين سوراخ کمربند آقای تاکمی هم ديگر شلوارش را دور کمرش نگه نداشت، به شما خبر خواهيم داد، از متفرقات ناسياسی راديو زمانه.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)