تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

میلان بار دیگر فاتح اروپا شد

فرنگیس محبی

مجله ورزشی این هفته را «اینجا» بشنوید.

تیم آ ث میلان ایتالیا برای هفتمین بار قهرمان باشگاه‌های اروپا شد. میلان چهارشنبه شب در مقابل لیورپول انگلستان در ورزشگاه المپیک آتن با دو گل پیپو انزاگی با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و پائولو مالدینی کاپیتان 39 ساله این تیم برای پنجمین بار پرارزش‌ترین جام فوتبال باشگاهی جهان را از دست میشل پلاتینی رئیس اتحادیه فوتبال اروپا دریافت کرد.


این مسابقه تکرار فینال دو سال پیش بود که در آن مسابقه لیورپول با ضربات پنالتی به پیروزی رسید و قهرمان اروپا شد. اما این بار میلان که در نیمه‌نهائی منچستر یونایتد قهرمان لیگ برتر انگلیس را از پای درآورده بود قدرت برتر خود را به نمایش گذاشت و با این که در نیمه اول مسابقه لیورپول چند بخت خوب گل‌زنی داشت، میلان توانست جریان بازی را تحت کنترل خود بگیرد و با تاکتیکی حساب شده تیم انگلیسی را از پای در آورد.


ارغوان رضائی

در تنیس ونوس ویلیامز قهرمان پیشین تنیس زنان جهان از آمریکا در دور دوم مسابقات استانبول ترکیه در مقابل ارغوان رضائی نوجوان ایرانی تبار فرانسوی شکست را پذیرا شد. ونوس که در حال حاضر در ردیف بیست و نهم رده بندی جهانی قرار دارد امیدوار بود با پیروزی در این مسابقات در میان 16 بازیکن برتر جهان قرار گیرد تا در مسابقات جام آزاد فرانسه وضعیت بهتری داشته باشد. اما شکست او در برابر رضائی که یکی از امیدهای آینده تنیس فرانسه به شمار می آید این بخت او را برباد داد.

در مجله ورزشی این هفته رادیو زمانه، فرنگیس محبی گزارش‌های دیگری هم دارد از قهرمانی ایران در فوتسال آسیا، شکست دور از انتظار رافائل نادال سلطان تنیس روی خاک رس و ناپدید شدن دوچرخه‌سواران جعلی ایران در ایرلند.

دیگر برنامه‌ها و مطالب ورزشی زمانه

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)