تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

درخشش کشتی‌گیران جوان ایران در آسیا

تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان بیستمین دوره مسابقات کشتی قهرمانی آسیا شد. پیروزی در این دوره از مسابقات که در بیشکک پایتخت قرقیزستان برگزار شد، هجدهمین مقام قهرمانی ایران در ۲۰ سال اخیر است. در این دوره تیم ایران که با ۷ کشتی‌گیر در مسابقات شرکت کرده بود صاحب هفت مدال، سه طلا، دو نقره و دو برنز شد و مجموعا با ۶۴ امتیاز مقام قهرمانی را از آن خود کرد.


در این مسابقات علیرضا حیدری، قهرمان سابق جهان، که برای اولین بار رسما سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد ایران را برعهده داشت از کشتی‌گیران جوان در ترکیب تیم ملی استفاده کرده بود و منصور برزگر مدیر فنی تیم‌های کشتی آزاد ایران از کارنامه کشتی‌گیران جوان ایران اظهار رضایت کرده است.

در انگلستان، منچستریونایتد برای نهمین بار در ۱۵ فصل گذشته قهرمان لیگ برتر باشگاه‌های فوتبال شد. منچستر یونایتد که آخرین بار در سال ۲۰۰۳ به این مقام رسیده بود این بار در حالی که هنوز دو مسابقه دیگر تا پایان فصل پیش‌رو داشت پس از تساوی یک بر یک رقیب اصلی‌اش چلسی در زمین آرسنال، با هفت امتیاز بیش از چلسی جام قهرمانی را از آن خود کرد.

در مجله ورزشی این هفته رادیو زمانه، فرنگیس محبی به این دو دست‌آورد ورزشی می‌پردازد و گزارش‌های دیگری هم دارد از لغو مسابقه فوتبال روحانیون مسلمان و مسیحی بر سر بازیکنان زن، شکست قهرمان جنجالی و کشته شدن قهرمان سابق مشت‌زنی جهان، بازنشستگی زودهنگام قهرمان پبشین تنیس زنان جهان و مقام سومی واترپولوی ایران در جام فدراسیون بین‌المللی شنا.

مجله ورزشی را از اینجا بشنوید.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)