تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

مهدوی‌کیا: می‌خواهم در هامبورگ بمانم

مجله ورزشی این هفته را «اینجا» بشنوید.

درحالی ‌که کمتر از یک ماه به پایان فصل فوتبال در اروپا باقی است، وضعیت مهدی مهدوی‌کیا بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه هامبورگ آلمان همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و معلوم نیست که آیا او فصل آینده در هامبورگ توپ خواهد زد یا خیر.


مهدی مهدوی‌کیا

حضور مهدوی‌کیا در هامبورگ در ۸ سال گذشته همواره با ستایش مطبوعات ورزشی آلمان از او همراه بوده و او توانسته به‌عنوان عضو ثابت تیم فوتبال باشگاه هامبورگ در بوندس‌لیگا، جام قهرمانان اروپا و جام اتحادیه فوتبال اروپا حضور داشته باشد.

اما در فصل جاری فوتبال، هامبورگ موقعیت خوبی در جدول رده‌بندی دسته اول باشگاه‌های آلمان نداشت و خروجش از رقابت‌های اروپائی نیز زودهنگام بود. این ناکامی‌ها به تغییرات گسترده‌ای در باشگاه از جمله تعویض مربی انجامید و اکنون مدیران باشگاه در صددند که برای فصل آینده تدابیر جدیدی بیندیشند.

مهدوی‌کیا در گفتگو با فرنگیس محبی می‌گوید که بسیار علاقمند است که به بازی در هامبورگ ادامه دهد چون ترک این باشگاه پس از ۸ سال برایش مشکل است. اما اضافه می‌کند که اگر وادار به ترک هامبورگ شود به احتمال زیاد در یک باشگاه اروپائی دیگر توپ خواهد زد.

در مجله ورزشی این هفته رادیو زمانه همچنین شامل گزارش‌های دیگری است از جمله پیروزی یک دونده زن چینی در ماراتون لندن، شکست راجرفدرر قهرمان تنیس مردان جهان در فینال مسابقات مونت‌کارلو و انتخاب کریستیانورونالدو به عنوان مرد سال فوتبال و بهترین بازیکن جوان انگلستان.

مجله هفتگی ورزشی پنجشنبه شب‌ها از رادیو زمانه پخش می‌شود.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظرهای خوانندگان

بهترین بازیکن سال اروپا

-- بدون نام ، Apr 29, 2007

تيم هاي آلماني هميشه نامهربان و بازيكن خراب كن بوده اند تا به بازيكن احتياج دارند بازيكن را مي خواهند وقتي بازيكن و نخواهند يا تو نيمه دوم فصل بازيكن بايد بره رو نيمكت بشيند.

-- reza ، May 11, 2007

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)