تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۸۵ • چاپ کنید    

نمایش فیلم کودکان کارگردان در تلویزیون ایران

فیلم‌های برگزیده دومین جشنواره فیلم كودكان برای كودكان اواخر اسفند معرفی و از سیمای جمهوری اسلامی ایران نمایش داده می‌شوند.


پوستر جشنواره

مهدی باقری رییس جشنواره فیلم "كودكان برای كودكان" گفت: با هیأت داوری این جشنواره به این نتیجه رسیدیم كه این جشنواره را به صورت مستقل از هر رویداد دیگری برگزار كنیم و اگرچه فیلم‌های بخش مسابقه همزمان با جشنواره پویانمایی تهران برای كودكان نمایش داده می‌شوند، اما اواخر اسفند در برنامه‌ای مستقل دوباره پخش خواهند شد و سپس در مراسمی ویژه برگزیدگان در پنج گروه سنی معرفی خواهد شد.

باقری با عنوان اینكه برگزیدگان در دو بخش فیلم‌های زنده و مستند و فیلم‌های انیمیشن معرفی خواهند شد، عنوان كرد: در مجموع ۱۵۸ فیلم از فیلمسازان ۶ تا ۱۶ ساله به جشنواره رسید كه هیأت انتخاب ۴۱ فیلم زنده و مستند و بیش از ۶۰ فیلم انیمیشن را برای حضور در بخش مسابقه انتخاب كردند.

به گفته رییس جشنواره فیلم كودكان برای كودكان هیأت داوران نهایی این جشنواره را علاوه بر او، وجیه‌الله فردمقدم، لیلا میرهادی، هادی یقین‌لو و محمدرضا كریمی‌صارمی تشكیل می‌دهند.

اردیبهشت سال گذشته نخستین جشنواره فیلم كودكان برای كودكان همزمان با پنجاهمین سالگرد تأسیس سیفژ در كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان برگزار شده بود.

Share/Save/Bookmark
نظرات بیان شده در این نوشته الزاماً نظرات سایت زمانه نیست.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)
-لطفا به زبان فارسی کامنت بگذارید.
برای نوشتن به زبان فارسی می توانید از ادیتور زمانه استفاده کنید.
-کامنتهایی که حاوی اتهام، توهین و یا حمله شخصی باشد هرز محسوب می شود و منتشر نخواهد شد.


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)